Morendo + 1quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Morendo het volgende:
Lima
Ik ben behalve in Londen en Hull ook in Cambridge, Canterbury York en Oxford geweest en dat had wel wat. Maar vooral in het noorden zijn er teveel vervallen, grauwe industriesteden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, lelijkste stad waar ik geweest ben danOverigens vind ik dat er meer mooie dan lelijke steden zijn in Engeland
Vernoemd naar Levi's.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:00 schreef qonmann het volgende:
leviticus
Cambridge, Canterbury en Oxford zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben behalve in Londen en Hull ook in Cambridge, Canterbury York en Oxford geweest en dat had wel wat. Maar vooral in het noorden zijn er teveel vervallen, grauwe industriesteden.
ik vond Durham wel een mooi plaatsje (en lekkere mosterd..)quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben behalve in Londen en Hull ook in Cambridge, Canterbury York en Oxford geweest en dat had wel wat. Maar vooral in het noorden zijn er teveel vervallen, grauwe industriesteden.
tomtomaat+1quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:07 schreef tomtomaat het volgende:
albatros
Ik ben dol op Engeland, vooral de mensen, de humor en de tradities. Maar het is relatief duur en het weer is niet veel beter dan Nederland. Dus binnenkort ga ik daar iig niet meer naar toe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:07 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik vond Durham wel een mooi plaatsje (en lekkere mosterd..)
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:12 schreef Neleos het volgende:
Toyota
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef Morendo het volgende:
Black Sabbath?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |