Nouja!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In Amerika zijn er nu 11 uitgezonden. Dit seizoen bestaat uit totaal 16 afleveringen. Minder dan normaal door de staking.
Jeffrey Dean Morgan is een Amerikaan en Gerard Butler is een Schot dus welke Ieren?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef somegirl het volgende:
Denny is echt perfect!!!! Ook heeeeerlijk in P.S. I Love You, die ander Ier daarin ook trouwens (die kerel van 300)
Dat lijkt me wel een kijkje waard!!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:38 schreef Luchtbel het volgende:
Private Practice wordt vanaf dit najaar uitgezonden op Net5.
Okee, ik ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:38 schreef Luchtbel het volgende:
Private Practice wordt vanaf dit najaar uitgezonden op Net5.
komt niet meer erop hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 14:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit nu al in spanning!
(Ik baal ervan dat Big Love zo laat komt. We nemen het nu altijd op)
ik val niet op vrouwen maar ach zou met haar ook voor een avondje "fun " geen moeite hebbenquote:
Jawel big love komt nu om 23.30uur en allejezus wat een tijdstip is dat toch. Doet vast veel voor de kijkcijfersquote:
Je hebt gelijk het seizoen is afgelopen en dit is vreselijk offtopicquote:Op maandag 31 maart 2008 20:38 schreef candygirl het volgende:
komt toch echt vanaaf om half 12 , notes from the underbelleys of zoeits zie nergens meer big love ,niet op teletekst niet in tv gids
je hebt gelijk, sorriequote:Op maandag 31 maart 2008 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het seizoen is afgelopen en dit is vreselijk offtopic
Haha! Da heb ik gezien! Hij moet wel z'n haar weer wat laten groeien, zit nu wat te netjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Nou dat zat ik me net ook te bedenken, dat ik een potje zoenen met McDreamy in een lift niet zou afslaan!
Laat McGreys het maar niet horen![]()
Oh die zou ik ook niet mijn lift uitschoppenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Haha! Da heb ik gezien! Hij moet wel z'n haar weer wat laten groeien, zit nu wat te netjes.
Ik vind McSteamy ook wel zoenwaardig
wat zei hij nu net op het einde? miste het net (had hoestbui )quote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat is Meredith toch een muts
En wat is Alex toch stiekem een liefje
Dacht ik eerst ook even, tot 'ie wat zei.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat is Meredith toch een muts
En wat is Alex toch stiekem een liefje
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik had eerst medelijden met Adele, maar moet zeggen dat ik me vandaag toch echt ergerde aan die miep. Richard kan het ook niet gauw goed doen he? Je werkt te veel! Je doet te weinig! Je geeft geen aandacht aan je gezin! Hoe durf je de wensen van je nichtje niet tegen te spreken!
Okee dan
eensquote:Op maandag 31 maart 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik had eerst medelijden met Adele, maar moet zeggen dat ik me vandaag toch echt ergerde aan die miep. Richard kan het ook niet gauw goed doen he? Je werkt te veel! Je doet te weinig! Je geeft geen aandacht aan je gezin! Hoe durf je de wensen van je nichtje niet tegen te spreken!
Okee dan
Uhuh, laten we het hopen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:16 schreef linebear het volgende:
Norman, wat een leuke vent... hopelijk blijft ie er lang in
Nou inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Nou dat zat ik me net ook te bedenken, dat ik een potje zoenen met McDreamy in een lift niet zou afslaan!
ja dat was hem! jeetje dat ik daar niet opgekomen ben zegquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhuh, laten we het hopen.
Komen mijn 2 lievelingsseries toch nog samen
Gilmore Girls en GA
Gelukkig heb je mijquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat was hem! jeetje dat ik daar niet opgekomen ben zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |