Ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:03 schreef Xbox_360 het volgende:
Zo herkenbaarIk zit nu al op m'n derde DigiD account
Het is niet zomaar een wachtwoord van het een of ander, het is een (digitale) handtekening waarmee je overheidszaken kunt regelen. Kennelijk vergeet men dat nu het digitaal is geworden. Enige zorgvuldigheid van de burger mag hier toch wel verwacht worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Potjandorie het volgende:
Ook vergeten, nieuwe aangevraagd, bestaat me hele gebruikersnaam niet, en die miep van de helpdesk kon me ook al niet helpen, kan ik weer een maand wachten
Oke, ik neem alles terug.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord niet eens vergeten. Het werkt gewoon niet. Twee dagen geleden ingelogd, geen probleem. Nu is opeens mn wachtwoord verkeerd, volgens dat systeem.
Bel je die helpdesk, die blijkbaar niet voor niks gratis is. Want belmiep heeft als enige oplossing 'nieuwe aanvragen'. Domme koe, dat duurt weer minstens een week... Bedenk dat een goed systeem.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een wachtwoord van het een of ander, het is een (digitale) handtekening waarmee je overheidszaken kunt regelen. Kennelijk vergeet men dat nu het digitaal is geworden. Enige zorgvuldigheid van de burger mag hier toch wel verwacht worden.
Je bent verdorie net in de 20, maar je klinkt als een 80-jarige die niet van verandering houdt. Door automatisering zijn veel dingen vele malen sneller, gemakkelijker en efficiënter te regelen dan voorheen. Tegenwoordig heeft bijna iedereen thuis toegang tot internet, of kan er anders gemakkelijk beschikking over hebben in publieke ruimtes.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het op zich prima dat ze dit zo streng bewaken, maar het stomme is dat je heel veel dingen alleen nog maar met digiD kunt doen en dat het veel te veel gevraagd lijkt te zijn als je gewoon een schriftelijke wijziging wilt indienen of zo. Waarom mensen verplichten om van dit systeem gebruik te maken?
Moet je de IB-groep blijkbaar e-mailen om zo'n kutformulier aan te vragenquote:U kunt deze dienst niet gebruiken. Een medewerker van de helpdesk Mijn IB-Groep kan mogelijk het probleem voor u oplossen. Geef duidelijk aan wat er fout gaat.
Precies, gewoon een keychain applicatie gebruiken met 1 master password. Is het helemaal niet meer belangrijk hoe lang geleden het is, gewoon opzoeken en klaar ben je weer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Iedereen die zijn wachtwoord vergeet faalt
Ik sla het op in mijn digitale wachtwoord onthouder
Een wachtwoord wat je maar één keer per jaar hoeft te gebruiken en wat toch wel veilig moet zijn, dat is voor mij idd moeilijk. Ik heb geen idee. M'n inlognaam ook niet. Dus ik heb ze allebei heel veilig bij elkaar op een papiertje geschreven. Anders kan ik dus ieder jaar opnieuw een wachtwoord aanvragen om m'n belastingaangifte te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:53 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een wachtwoord te onthouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |