abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71291279
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:03 schreef Xbox_360 het volgende:
Zo herkenbaar Ik zit nu al op m'n derde DigiD account
Ik ook
pi_71293768
Ook vergeten, nieuwe aangevraagd, bestaat me hele gebruikersnaam niet, en die miep van de helpdesk kon me ook al niet helpen, kan ik weer een maand wachten
pi_71310958
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Potjandorie het volgende:
Ook vergeten, nieuwe aangevraagd, bestaat me hele gebruikersnaam niet, en die miep van de helpdesk kon me ook al niet helpen, kan ik weer een maand wachten
Het is niet zomaar een wachtwoord van het een of ander, het is een (digitale) handtekening waarmee je overheidszaken kunt regelen. Kennelijk vergeet men dat nu het digitaal is geworden. Enige zorgvuldigheid van de burger mag hier toch wel verwacht worden.
  Moderator zaterdag 25 juli 2009 @ 12:33:11 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_71311362
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord niet eens vergeten. Het werkt gewoon niet. Twee dagen geleden ingelogd, geen probleem. Nu is opeens mn wachtwoord verkeerd, volgens dat systeem.

Bel je die helpdesk, die blijkbaar niet voor niks gratis is. Want belmiep heeft als enige oplossing 'nieuwe aanvragen'. Domme koe, dat duurt weer minstens een week... Bedenk dat een goed systeem.
Oke, ik neem alles terug.

Ik had het gewoon zelf verkeerd Ik zat in te loggen met het verkeerde wachtwoord. Dan doet ie t niet nee... Niks mis met het systeem, ik moet het natuurlijk wel goed doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71311748
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Het is niet zomaar een wachtwoord van het een of ander, het is een (digitale) handtekening waarmee je overheidszaken kunt regelen. Kennelijk vergeet men dat nu het digitaal is geworden. Enige zorgvuldigheid van de burger mag hier toch wel verwacht worden.

Ik vind het op zich prima dat ze dit zo streng bewaken, maar het stomme is dat je heel veel dingen alleen nog maar met digiD kunt doen en dat het veel te veel gevraagd lijkt te zijn als je gewoon een schriftelijke wijziging wilt indienen of zo. Waarom mensen verplichten om van dit systeem gebruik te maken?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:53:31 #56
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71311767
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:23 schreef Heathen. het volgende:
Wat is digid?
Jij bent 13!

Ik moet ook een nieuwe aanvragen -.-
Deathlift or Die.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:53:49 #57
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_71311773
Hoe moeilijk kan het zijn om een wachtwoord te onthouden
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_71333659
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind het op zich prima dat ze dit zo streng bewaken, maar het stomme is dat je heel veel dingen alleen nog maar met digiD kunt doen en dat het veel te veel gevraagd lijkt te zijn als je gewoon een schriftelijke wijziging wilt indienen of zo. Waarom mensen verplichten om van dit systeem gebruik te maken?
Je bent verdorie net in de 20, maar je klinkt als een 80-jarige die niet van verandering houdt. Door automatisering zijn veel dingen vele malen sneller, gemakkelijker en efficiënter te regelen dan voorheen. Tegenwoordig heeft bijna iedereen thuis toegang tot internet, of kan er anders gemakkelijk beschikking over hebben in publieke ruimtes.
Daarbij kan je ook nog veel dingen doen op papier (belastingformulier, gemeentewijziging, etc).
pi_71334132
Ik had een DigiD nodig om studiefinanciering aan te vragen. Krijg ik eindelijk die code, activeer ik hem, en dan als ik wil inloggen staat er:
quote:
U kunt deze dienst niet gebruiken. Een medewerker van de helpdesk Mijn IB-Groep kan mogelijk het probleem voor u oplossen. Geef duidelijk aan wat er fout gaat.
Moet je de IB-groep blijkbaar e-mailen om zo'n kutformulier aan te vragen . Handig, alles zo digitaal.
Cool story, Hansel.
pi_71334182
noob, ik heb al mijn wachtwoorden in een mooi conceptje in mn email-adres staan
Beneath the gold, bitter steel
pi_71348858
Wat is Digid toch een ongelovelijke pauperzooi.

Ik bedoel, dit is al keer 5000 dat ik weer nieuwe gegevens moet aanvragen.

Ze hebben mijn email adres, ze hebben mijn telefoon nummer. Kunnen ze daar niet iets uit op maken om je zooi terug te halen.

Loginnaam + burgerservicenummer pakt ie niet.

Als Firefox nou gewoon eens dat wachtwoord opslaat(luiheid kent geen tijd), maar nee daar is het te kut voor gebouwd. En wachtwoorden daadwerkelijk opschrijven of ergens opslaan. Ze willen toch juist dat het goed beveiligd is?

Heerlijk, kut DigiD.
pi_71348909
Ik vergeet altijd mijn gebruikersnamen Zit nu ook al op mijn vierde account ofzo.
pi_71349153
Vierde is niks met mijn aantal DigiD aanvragen.

Vergeet ik weer de activatie..

Je moet natuurlijk degelijke namen voor dat soort dingen hebben.. dus gebruik je je voornaam met een achternaam. Vergeet je het. En noway dat je het ergens in documentatie terug kan vinden.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:47:11 #64
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71349825
Haha ik heb exact hetzelfde godverdomme wat een kutsysteem, heb het nu overigens wel gefixed.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71351145
EENS wat een kutsysteem! hetzelfde geld voor Studielink enzovoorts...
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_71351625
duurt ook nog gvd 3 dagen.
(kwam ik erachter dat ik het had opgeschreven en weggelegd op een hele goede verstopplek)
  zondag 26 juli 2009 @ 22:44:40 #67
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_71351680
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_71352134
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Iedereen die zijn wachtwoord vergeet faalt

Ik sla het op in mijn digitale wachtwoord onthouder
Precies, gewoon een keychain applicatie gebruiken met 1 master password. Is het helemaal niet meer belangrijk hoe lang geleden het is, gewoon opzoeken en klaar ben je weer.

Als je niet genoeg hersencellen hebt om een wchtwoord te onthouden of een tool te vinden waarmee je het kan onthouden, dan ben je ook niet geschikt om je overheidszaken te regelen. Prima beveiliging dacht ik zo.
  maandag 27 juli 2009 @ 00:08:35 #69
251438 Mertofzo
ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pi_71354125
Ik had per ongeluk verkeerde email account opgegeven :< dus moest een nieuwe digid account maken helaas.
pi_71354619
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:53 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een wachtwoord te onthouden
Een wachtwoord wat je maar één keer per jaar hoeft te gebruiken en wat toch wel veilig moet zijn, dat is voor mij idd moeilijk. Ik heb geen idee. M'n inlognaam ook niet. Dus ik heb ze allebei heel veilig bij elkaar op een papiertje geschreven. Anders kan ik dus ieder jaar opnieuw een wachtwoord aanvragen om m'n belastingaangifte te doen.
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')