Ja, de T-regelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Dat vind ik altijd het moeilijkst tijdens Het Groot Dictee. Maar ook dat is niet iets nieuws. Ik bedoel dus dingen zoals: weglopen, opeten, tuinhuisje, etc.
En ik kan me niet herinneren dat men vroeger zo vaak 'ik wordt' schreef.
Dat doet Nem best vaak (sorry, het valt me gewoon op), maar hij komt uit Rotterdam, dus dan mag dat.
Waart of dat het ook maar kant, plakt die t er achter antquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de T-regel
Het valt mij ook steeds vaker op. Komt door voornoemd verhaal.
In een handgeschreven ding zal je mij dat nooit zien doen.
Maar het stomme is juist dat bijna niemand dat doet, want ze zien niet dat ze het fout hebben geschreven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
En een spelfout tijdens schrijven met de hand is er verspilde moeite terwijl je dat op je computer vlekkeloos verbetert.
Wazeggie?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waart of dat het ook maar kant, plakt die t er achter ant
Jazekerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:46 schreef wyccie het volgende:
Nem, leef je nog?
Waaaat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hmm, een echte gozer dus.
Slaap lekker Wycciequote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hmm, een echte gozer dus.
Ik ga slapen.Slapen is heerlijk, zoals Tim al zei.
Waarschijnlijk dat je haar zomaar in de steek hebt gelatenquote:
Tijd voor een briefjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De huisgenoot die eerder vroeg waarom de verwarming aan was in een kamer waar niemand was had nu in twee kamers licht aan en in eentje een tv op stand-by waar, jawel, niemand was
Klinkt als te veel moeite. Bovendien vind ik het op zich niet zo erg dat het licht aan is (doe ik zelf ook wel es), maar het irriteert me gewoon dat hij het eerder op de avond nodig vindt om me aan te spreken op het aan zijn van de verwarming (waar je in andere ruimtes wel wat aan hebt)quote:
Mooie versprekingquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre..zou je wel eens naar 3voor12 willen Tim? Dan ben ik daar best voor te porren.
Ja stom hequote:
Nee goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja stom he
Ik blijf niet lang op trouwens. Heb nog even mijn bijdragen geleverd aan het Paint topic...
Ben je niet moe dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee goedDat is mijn doel in het leven dat mensen het alleen nog maar over 3voor12 hebben, dat ze er mee opstaan en mee gaan slapen
![]()
En niet weggaan, ik verveel me
Een beetjequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een beetjeMaar nog geen zin om te slapen...
Toffe paints trouwensOf moet ik peents zeggen
Oeh welke?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja dat krijg ik zo laat op de avond. Dan wordt ik melig.
Ik heb net een paar paints afgerond voor op Retecool dus dan zit ik nog een beetje in de modus.
Vorige week de wedstrijd gewonnen met een coole
Ja beetje zelfde tekenstijl als dat figuur dat de tekeningen voor Roald Dahl maakte.quote:
http://retecool.com/fotofuckvrijdaguitslag/14-03-2008quote:
Whehehequote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://retecool.com/fotofuckvrijdaguitslag/14-03-2008
Even op mijn naam klikken dus.
Het thema was dus: "Foto Fuck een diep grievende Christencartoon"
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he
De allerleukste vind ik nog steeds de Komkommer FFV uit 2005
Als je even wil lachen:
http://archief.retecool.com/comments.php?id=9870_0_1_0_C9
Ja die was mooi he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
hahaha geweldigDie aardappeleters spoof
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
Er was ooit een Mohammed-fuck maar daarvan duurde het 3 maanden voordat de winnaar bekend werd en uiteindelijk is 'ie verwijderd om redelijk duidelijke reden
Ja die van jezus is ook vetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die was mooi he?
Of dat Jezus een komkommer breekt, ipv brood.
Ik vond mijn "pindasaus-fuck" van Jezus ook wel aardig afgelopen editie
Haha ja het zit soms vol goeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |