Heb ik al niet 2-3 keer mijn visie veranderd en ook toegegeven dat mijn spel geen RPG is?
Of heb je de moeite niet genomen om dingen te lezen en te leren. Maar gewoon te snel dingen aannemen?
Ik moet zeggen (alweer) dat mijn spel geen RPG is maar meer een RTS, en zoals je het zegd dat het een 4X game is. Zal ik daar ook in verder kijken.
Maar ik zeg nog steeds dat zoals jij het zegd de algemene definities van RPG volgens mij niet helemaal lekker is. Ik vind omdat een spel een paar eigensschappen van een RPG heeft, dat het nog geen RPG maakt.
Als je met een paar eigenschappen een spel een RPG kan noemen kan je de single player van crysis net zo goed een RPG noemen als WoW.
Daarnaast:
**
Roelof_Kremer maandag 24 maart 2008 @ 01:29 (#278)
Zal wel mee moeten gaan met de menigte, maar mag mijn mening of visie niet anders zijn?
Ik zal er nooit mee eens zijn, meschien. Maar het zal moeten om verder te kunnen.
En ook al heb je games gemaakt, wat dan nog? Is jouw algemene kennis beter dan enig ander?
Je neemt te veel dingen aan. Best goed, maar ik hoop dat je meer leerd.
Heb ik niet eerder gezegd?
Waarom, als je dat leest moet je alsnog zo vage lap text posten wat al achterhaald is?
Dus LEES, BEGRIJPEN en dat ZEIKEN
niet andersom.
[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 24-03-2008 11:37:20 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.