abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57571821
Roelof: he muur hoe gaat het?

Muur: ja goed, met jouw? lang niet meer gesproken.

Roelof: ag ja het komt vaker voor, maar het gaat wel lekker.

Muur: lekker rustig ofniet?

Roelof: ja hou er wel van. Het is ook een beetje bed tijd voor de meeste.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 01:20:58 #277
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57572237
Echt gast....

Trouwens, over dat niet met de menigte meegaan, je weet dat als je geld wilt verdienen dat je dan juist die menigte nodig hebt? Die paar mensen die jouw visie willen accepteren is niet genoeg, tenzij je ze honderd euro per maand wil laten betalen

Ugh, wtf do I even bother Ik ben maar een serieuze gamer en heb ervaring in het maken van games, wat weet ik er nou van?
pi_57572396
Zal wel mee moeten gaan met de menigte, maar mag mijn mening of visie niet anders zijn?
Ik zal er nooit mee eens zijn, meschien. Maar het zal moeten om verder te kunnen.

En ook al heb je games gemaakt, wat dan nog? Is jouw algemene kennis beter dan enig ander?
Je neemt te veel dingen aan. Best goed, maar ik hoop dat je meer leerd.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 01:57:12 #279
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57572784
Wat heeft mijn kennis er nou mee te maken dat jij een verkeerd Genre op je game plakt? En wat ik je heb verteld is niet 'mijn mening' oid. Ik gebruik gewoon de algemene definities van de genre's zoals die in de game industry worden gebruikt. En zodra je een hoop spellen hebt gespeeld zul je zien dat ze allemaal dezelfde normering aanhouden wat betreft het genre label. Ik raad je daarom aan om hetzelfde te doen.

Hier is een goede uitleg van game genre's:
http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_genres#Role-playing

Dus nee, het is niet zo dat ik mijn visie aan je wil opleggen, ik wil je er alleen op wijzen dat wat jij een RPG noemt door de game industrie nooit als RPG gelabeled zou worden. De consequenties daarvan weet ik natuurlijk ook niet maar het staat wel stom als je je game als RPG aanbied en mensen krijgen dan niet wat ze gewend zijn van RPG, integendeel, ze krijgen een compleet ander genre. Hey, misschien vinden ze dat wel een leuke verrassing ..... Je weet het nooit
  maandag 24 maart 2008 @ 02:03:26 #280
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57572877
Trouwens, jouw game is waarschijnlijk:

4X

4X games are a popular sub-genre of strategy games. Games defined as 4X usually involve four primary phases: eXplore, eXpand, eXploit, and eXterminate.

* Examples of 4X strategy games are: Galactic Civilizations, Master of Orion, Sid Meier's Alpha Centauri, and Sid Meier's Civilization and Sins of a Solar Empire.

Maar dan meer een web versie
  maandag 24 maart 2008 @ 11:28:53 #281
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57575546
Roef kunnen wij ook geld inleggen ofzo iets? En krijg je daar uiteindelijk wel iets voor terug?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57575574
Heb ik al niet 2-3 keer mijn visie veranderd en ook toegegeven dat mijn spel geen RPG is?
Of heb je de moeite niet genomen om dingen te lezen en te leren. Maar gewoon te snel dingen aannemen?

Ik moet zeggen (alweer) dat mijn spel geen RPG is maar meer een RTS, en zoals je het zegd dat het een 4X game is. Zal ik daar ook in verder kijken.
Maar ik zeg nog steeds dat zoals jij het zegd de algemene definities van RPG volgens mij niet helemaal lekker is. Ik vind omdat een spel een paar eigensschappen van een RPG heeft, dat het nog geen RPG maakt.
Als je met een paar eigenschappen een spel een RPG kan noemen kan je de single player van crysis net zo goed een RPG noemen als WoW.

Daarnaast:
**
Roelof_Kremer maandag 24 maart 2008 @ 01:29 (#278)
Zal wel mee moeten gaan met de menigte, maar mag mijn mening of visie niet anders zijn?
Ik zal er nooit mee eens zijn, meschien. Maar het zal moeten om verder te kunnen.

En ook al heb je games gemaakt, wat dan nog? Is jouw algemene kennis beter dan enig ander?
Je neemt te veel dingen aan. Best goed, maar ik hoop dat je meer leerd.
Heb ik niet eerder gezegd?
Waarom, als je dat leest moet je alsnog zo vage lap text posten wat al achterhaald is?
Dus LEES, BEGRIJPEN en dat ZEIKEN
niet andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 24-03-2008 11:37:20 ]
pi_57575623
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
Roef kunnen wij ook geld inleggen ofzo iets? En krijg je daar uiteindelijk wel iets voor terug?
tuurlijk, Waarscheinlijk word het een aantal % eigenaarschap van het bedrijf zogezegd.
Maar ik moet eerst zien wat de plannen van de programmeerings bedrijf zijn en van cyberia18.
En dat hoor ik dinsdag.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:34:58 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57575645
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

tuurlijk, Waarscheinlijk word het een aantal % eigenaarschap van het bedrijf zogezegd.
Maar ik moet eerst zien wat de plannen van de programmeerings bedrijf zijn en van cyberia18.
En dat hoor ik dinsdag.
Als Cyberia afhaakt dan wil ik wel mee doen! Of je kunt beter ipv 1 iemand die veel inlegt 20 man die wat wat minder inleggen!
pi_57575758
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als Cyberia afhaakt dan wil ik wel mee doen! Of je kunt beter ipv 1 iemand die veel inlegt 20 man die wat wat minder inleggen!
Daar heb je gelijk in.
Maar moet zeggen ben wat nieuw met inversteerders. De specifieke details er van ken ik nog niet. Wel in grote lijnen. Maar daar zijn wel manieren om achter te komen. En het kan zijn dat Cyberia met een ander hoek aan komt.

Ik hoop ook dat er een groter budget komt meede om de eerversteeringen voor het reclame maken van het spel.
Waardoor we sneller gamers kunnen aantrekken naar het spel.
Of het gelijk uitbouwen van het spel voor een grotere doel groep.
Maar ik denk het eerste.

[ Bericht 9% gewijzigd door Roelof_Kremer op 24-03-2008 11:59:07 ]
  maandag 24 maart 2008 @ 12:11:39 #286
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57576233
Roef over 15 posts zit dit topic vol en dat moet je een nieuwe aanmaken! Maar doe dat ff vanaf het begin af aan wat netter? dat scheelt al een hoop denk ik!
pi_57576310
denk het ook.
pi_57576340
13
  maandag 24 maart 2008 @ 13:45:26 #289
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57578047
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:

Als je met een paar eigenschappen een spel een RPG kan noemen kan je de single player van crysis net zo goed een RPG noemen als WoW.
Crysis niet, Deus Ex wel
pi_57578375
egt een vage gast.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:18:54 #291
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57578634
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:02 schreef Roelof_Kremer het volgende:
egt een vage gast.
Wie jij? Idd.
pi_57578933
baby grapen. o.o

Nee columbus, de wereld is plat.
pi_57579025
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
Roef over 15 posts zit dit topic vol en dat moet je een nieuwe aanmaken! Maar doe dat ff vanaf het begin af aan wat netter? dat scheelt al een hoop denk ik!
dit topic heeft helemaal geen tieten!
Dit keer zonder signature
  maandag 24 maart 2008 @ 14:48:36 #294
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_57579132
Zoek eens contact met de maker van Mytholia. http://www.mytholia.com/
Die is ook al tijden bezig met het zelf ontwikkelen van een spel.
Wie weet heeft die wel tips over waar je allemaal tegen aan kan lopen.
En JA ga dan wat mij betreft maar door met ontwikkelen, er mag wel wat concurentie komen op dat gebied.
pi_57579428
Ik hoop niet te lang, anders is meschien zijn idee al verouderd.
Ik heb zelf ook al wat moeten vernieuwen.

Al zie ik dat er een soort closed game is (closed beta?)
  maandag 24 maart 2008 @ 17:07:04 #296
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57581961
Roef heb je al een nette OP voor het volgende topic? En je moet wat meer duidelijkheid brengen het gaat nu te veel over van alles en nog wat.
pi_57582200
Ik wil plaatjes!
  maandag 24 maart 2008 @ 17:40:59 #298
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57582631
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:19 schreef Reintji het volgende:
Ik wil plaatjes!
Dan heb je geluk want ik mag van Roelof 1 van de rassen bekend maken!

Namelijk de Space Ninja retard super turtles:

pi_57582732
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
Roef heb je al een nette OP voor het volgende topic? En je moet wat meer duidelijkheid brengen het gaat nu te veel over van alles en nog wat.
Ik zal wat beter neer zetten, en duidelijker.

Wat veel van deze alles en nog wat heb opgevat is dat de game een [4X RTS] is.
zal ook ff alle post samenvatten die van toepassing zijn.
pi_57583619
VOL

Toch?

[ Bericht 66% gewijzigd door Resco op 24-03-2008 18:55:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')