tuurlijk, Waarscheinlijk word het een aantal % eigenaarschap van het bedrijf zogezegd.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
Roef kunnen wij ook geld inleggen ofzo iets? En krijg je daar uiteindelijk wel iets voor terug?
Als Cyberia afhaakt dan wil ik wel mee doen! Of je kunt beter ipv 1 iemand die veel inlegt 20 man die wat wat minder inleggen!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
tuurlijk, Waarscheinlijk word het een aantal % eigenaarschap van het bedrijf zogezegd.
Maar ik moet eerst zien wat de plannen van de programmeerings bedrijf zijn en van cyberia18.
En dat hoor ik dinsdag.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als Cyberia afhaakt dan wil ik wel mee doen! Of je kunt beter ipv 1 iemand die veel inlegt 20 man die wat wat minder inleggen!
Crysis niet, Deus Ex welquote:Op maandag 24 maart 2008 11:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Als je met een paar eigenschappen een spel een RPG kan noemen kan je de single player van crysis net zo goed een RPG noemen als WoW.
Wie jij? Idd.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:02 schreef Roelof_Kremer het volgende:
egt een vage gast.
dit topic heeft helemaal geen tieten!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
Roef over 15 posts zit dit topic vol en dat moet je een nieuwe aanmaken! Maar doe dat ff vanaf het begin af aan wat netter? dat scheelt al een hoop denk ik!
Dan heb je geluk want ik mag van Roelof 1 van de rassen bekend maken!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:19 schreef Reintji het volgende:
Ik wil plaatjes!
Ik zal wat beter neer zetten, en duidelijker.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
Roef heb je al een nette OP voor het volgende topic? En je moet wat meer duidelijkheid brengen het gaat nu te veel over van alles en nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |