In hokjes denken maakt geen goede games.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef GambitRS het volgende:
Je mag koppig zijn wat je wilt en het een RPG noemen, dat maakt het nog steeds geen RPG![]()
En zeggen dat WoW geen RPG is? .... echt, je kan beter maar eens de markt onderzoeken geloof ik
LEES. heb ik net niet toegegeven dat het geen RPG is?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef GambitRS het volgende:
Je mag koppig zijn wat je wilt en het een RPG noemen, dat maakt het nog steeds geen RPG![]()
En zeggen dat WoW geen RPG is? .... echt, je kan beter maar eens de markt onderzoeken geloof ik
In WoW zit trouwens wel een verhaallijn. Een hele goede zelfs.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:26 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
LEES. heb ik net niet toegegeven dat het geen RPG is?
En ik accepteer alleen iets als het zeker zo is. Ik ga niet met de menigde mee. Of heeft de mensheid dat tot nu nog niet geleerd?
Met huisdieren trek je geljik wel weer een veel grotere groep mensen aan.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:32 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Er is wel een verhaal,
maar volg je die specifiek?
Huisdieren in een space (RTS!!!!!) game,.... lastig
veel 3D zou het tog niet worden. Voor een web browser zou dat ver te zoeken zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
Oke ik heb wat documenten gelezen van Roelof.
En het behoeft nog echt veel uitwerking en nadenken over economische effecten enz enz. Het is meer turnedbased RTS zoals ik kan beoordelen.
Ik zou adviseren gewoon 2d, niet realtime. Mooie animaties. Gebruikmakend van Ajax, of Flash bijvoorbeeld.
Het kan iets worden, maar dan moet je echt veel verder gaan.
Ga je het echt doorzetten nu Roef?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:59 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
veel 3D zou het tog niet worden. Voor een web browser zou dat ver te zoeken zijn.
Al is het wel het idee om veel dingen te animeren, mooie schepen en sectoren. Figuren van de Rassen. Enz Enz.
Al mis je 1 document en updates. Denk dat je zeker een goed beeld heb over het spel.
het is inderdaad turnbased. Dit geeft mogelijkheid voor een meer ectie effect aan het spel. Zoals ik al zij geen lange vage wacht tijden met aanval en verdedeging. bah,....
Maar zeker zullen veel dingen verder uitgewerkt moeten worden in de closed beta. Veel inzicht is in het concept gedaan. meeste berekeningen en balansen.
thanks
?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ajax, code
ajax, was spul
ajax, porn clup
en boven alles: ajax, voetbal clup.
Dat is dus DHTML en wordt bereikt met Javascript. Libraries als JQuery kunnen hierbij helpen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:35 schreef Roelof_Kremer het volgende:
He kennen jullie die gave inschuif spul.
klick je en komt er van de zij een soort tab blad. Zulke coole spul wil ik ook
Zie ik niet vaak, weet enig hoe dat precies heet en hoe dat haalbaar is? Code/design taal en zo?
thanks
Nee, er zullen waarscheinlijk verschillede lvl's komen. Hele ervaren spelers zullen moeilijk te kicken zijn zoals altijd. Maar met timing en team work is alles mogelijk zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:47 schreef zquing het volgende:
Gaat 't mogelijk worden om gebieden van een andere speler over te nemen?
okey, zal ik ff verder inkijken. best leuk mag ik zeggen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat is dus DHTML en wordt bereikt met Javascript. Libraries als JQuery kunnen hierbij helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |