quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:45 schreef AQuila360 het volgende:Maar Roelof hoe groot kan je aanvals macht worden eigenlijk?
Kan ik bijvoorbeeld koers zetten naar een planeet en dat je dan met een Moederschip bent en 3 heavy cruisers en 5 fregratten en 40 aanvalsfighters en misschien nog wat ondersteunend materiaal?
Of hoe moet ik dat voor me zien?
Een paar schepen,....
no way.

elk schip heeft iets van 1 tot 10000 power rating. Men kan naar de 5 biljoen power rating gaan.
maar dit is meer inzicht waar ik mee gerekend heb. dus het moet nog in het praktijk te zien vallen.
maar het zullen grote floten worden.
En let op het een een web browser game. het zal wel wat grafies weergegeven worden maar niet wow 3de high fi en uber wouw en zo.
snap je

studio?
En waarom denk je dat er een schijvers staking is?
Heb al een idee verkocht, en adviseur geweest van een ander spel.
Heb er een aardig pc van kunnen kopen. En nog wat leuke dingen gedaan.
Al was het idee/concept niet zo uitgebouwd als deze. maar alsnog. wat ze er mee verdienen ,...
Heb het nog niet gezien. of ze hebben het veranderd.
GambitRS
het is wel het idee. om simpel te beginnen en met de tijd uitbouwen. Zo ben ik al bezig met artifacts. Ontwerpen van meerdere projecten, zoals een minister project. En een spy project. De spelers kunnen dan deze projecten onderzoeken en activeren.
Maar dat komt met de tijd, als het aanslaat.
laat we simpel beginnen met clan en vechten, natuurlijk ook feesten
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.