nee, daar had je het eerder ook al over, maar nee die ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef iuvenis het volgende:
Kennen jullie overigens dat verhaal van het slachtoffer en de vele vallende druppels op het hoofd?
Deze:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Jekoos het volgende:
[..]
nee, daar had je het eerder ook al over, maar nee die ken ik niet.
post hem eens, ofzo?
Ja. Het schijnt dat dat een onhoudbaar gevoel geeft (na voldoende lange tijd). Zo erg dat het slachtoffer op een gegeven moment letterlijk gaat brullen! Je zenuwen schijnen het niet vol te kunnen houden.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef iuvenis het volgende:
Kennen jullie overigens dat verhaal van het slachtoffer en de vele vallende druppels op het hoofd?
Nou bedankt hoor........quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zieke geesten hier zeg
Wat ik hiervoor dus zei. Plus even opgezocht ->quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef iuvenis het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Vastgebonden op een stoel naar Frans Bauer Radio 538 luisteren.
Ze hebben het een keer bij Mythbusters gedaan, eerst met het vrouwtje op een bank en dan druppelen, gebeurde niets.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ja. Het schijnt dat dat een onhoudbaar gevoel geeft (na voldoende lange tijd). Zo erg dat het slachtoffer op een gegeven moment letterlijk gaat brullen! Je zenuwen schijnen het niet vol te kunnen houden.....
Ok dan. Niet gezien. Mmmm....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:04 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ze hebben het een keer bij Mythbusters gedaan, eerst met het vrouwtje op een bank en dan druppelen, gebeurde niets.
Maar toen ze haar vastbonden en blinddoekten en opnieuw de druppelmethode, toen raakte ze al vrij vlug van slag en zijn ze gestopt.
Regen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef iuvenis het volgende:
Het leven als een cryptogram zien om uit de marteling van het bestaan te komen....is een manier, ja.....quote:
En om je welkom te heten in deze vrolijke groep.....quote:
aah, gezellig moordplannen bedenkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
En om je welkom te heten in deze vrolijke groep.....
Hierboven al beelden uit Carver (2008) laten zien. Nog eentje doen, is volledig on-topic![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
En om je welkom te heten in deze vrolijke groep.....
Hierboven al beelden uit Carver (2008) laten zien. Nog eentje doen, is volledig on-topic![]()
[ afbeelding ]
Sorry maar moest lachen. (rook zeeuws groen, drink brabants geel...)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word trouwens een beetje geil van dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |