Vast nog wel een keertje ja....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:48 schreef Nashje het volgende:
We worden kampioen, let maar eens op.
En waarom dat? PSV verspeelt echt nog wel punten ja, maar wij gaan ook echt niet winnen bij Groningen, Heerenveen en Twente hoor.quote:
wie weet, ik heb nog een beetje hoop.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
En waarom dat? PSV verspeelt echt nog wel punten ja, maar wij gaan ook echt niet winnen bij Groningen, Heerenveen en Twente hoor.
N.a.v. de ongeregeldheden.quote:Ajax-supporters niet meer welkom
Daarom stelt PSV zich op dit moment op het standpunt dat de club zich - als de uitkomsten van het onderzoek compleet zijn - het recht voorbehoudt om, gezien het gedrag van deze groep Ajax-supporters, eventueel het besluit te nemen dat Ajax-supporters gedurende enige tijd niet meer welkom zijn in het Philips Stadion. De directie van PSV heeft de directie van Ajax hierover inmiddels geïnformeerd. Natuurlijk zijn alle bevindingen die het onderzoek tot nu toe opgeleverd heeft ook verstuurd aan de KNVB, afdeling veiligheidszaken. Ook is door PSV aangifte gedaan bij de politie. Mochten er in dat kader nog PSV-supporters zijn die gewond zijn geraakt, dan verzoekt de club deze supporters zich te melden bij PSV.
Precies, ik heb nog nooit iemand ook maar één beuk uitgedeeld en dan moet ik alweer boeten voor iets wat twintig cokesnuivers doen. Als PSV nou gewoon z'n zaakjes op orde heeft en daar een fatsoenlijke deur neerzet...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pak gewoon die gasten aan. Er hangen genoeg camera's, dus die jongens zijn makkelijk op te sporen. Belachelijk dat er straks geen Ajax-supporters meer mogen komen. Maar goed, ik kom daar sowieso niet meer in het uitvak.
Ach, ik kan de frustratie wel begrijpen hoor. Maar wat ze gedaan hebben is niet slim, aangezien er overal camera's hangen. Dus die jongens worden wel ge-identificeerd. Wat dan de rest van de Ajax-supporters er mee te maken heeft? Geen idee. Hopelijk gaat Ajax niet hiermee akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik heb nog nooit iemand ook maar één beuk uitgedeeld en dan moet ik alweer boeten voor iets wat twintig cokesnuivers doen. Als PSV nou gewoon z'n zaakjes op orde heeft en daar een fatsoenlijke deur neerzet...
Ik stond helemaal in de andere hoek, aan de linkerkant zeg maar tegen de lange zijde van PSV aan. Daar zat ook zo'n deur in de wand. Wat ik ervan kon zien hing die al een beetje scheef enzo. Twee goeie trappen en die was ook open. Bovendien was het ook maar een klein groepje dat zich liet gaan, dus ik snap niet waarom 1600 man gestraft moeten worden. Gewoon de mensen die zich misdroegen opsporen en klaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, ik kan de frustratie wel begrijpen hoor. Maar wat ze gedaan hebben is niet slim, aangezien er overal camera's hangen. Dus die jongens worden wel ge-identificeerd. Wat dan de rest van de Ajax-supporters er mee te maken heeft? Geen idee. Hopelijk gaat Ajax niet hiermee akkoord.
Ach, het is wel lekker makkelijk voor al die clubs. In den haag zijn we voorlopig nog niet welkom. Dit jaar zouden we eigenlijk maar met 600 man naar utrecht toe mogen, als er nog één keer iets fout gaat bij feyenoord-uit mogen we daar ook niet meer heen en nu dus ook psv al. Blijft weinig over zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik stond helemaal in de andere hoek, aan de linkerkant zeg maar tegen de lange zijde van PSV aan. Daar zat ook zo'n deur in de wand. Wat ik ervan kon zien hing die al een beetje scheef enzo. Twee goeie trappen en die was ook open. Bovendien was het ook maar een klein groepje dat zich liet gaan, dus ik snap niet waarom 1600 man gestraft moeten worden. Gewoon de mensen die zich misdroegen opsporen en klaar.
Schoonvader overleden, afgelopen dinsdagavond.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:07 schreef Longmen het volgende:
Vast al gepost maar wat is er aan de hand met steek?
Dinsdag avond kan niet, want toen was al bekend dat hij niet mee zou gaan, moet Maandag avond geweest zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Schoonvader overleden, afgelopen dinsdagavond.
die is dus weg aan t eind vh seizoen.quote:Huntelaar: 'Prachtig te horen dat een club als Real Madrid je wil hebben'
21-03-08
De interesse van Real Madrid streelt Klaas Jan Huntelaar. "Natuurlijk is het prachtig om te horen dat zo'n club je zou willen hebben. Wat ik het vooral mooi vind is, is dat het een ploeg is van kampioenen," aldus Huntelaar tegenover AS. "Maar de realiteit is dat het enkel nog maar geruchten zijn. Ik zal moeten wachten. We zullen zien wat er gaat gebeuren."
“Real beschikt over een echt vedettenteam en dat spreekt me ongelooflijk aan. Ik heb al met Ruud en Wesley gesproken en ook zij laten zich enkel in positieve bewoordingen uit over de club”.
Op de vraag of hij het Europese topniveau wel zal aankunnen, windt Huntelaar er alvast geen doekjes om. “Ik denk dat iemand die veel doelpunten maakt in Nederland dat ook in andere competities zal kunnen”, blikt hij vol vertrouwen vooruit.
De spits die op dit moment met 27 treffers topscorer is van de Nederlandse Eredivisie staat hoog op het lijstje van de Spaanse kampioen, die vermoedelijk afscheid gaat nemen van Javier Saviola en Roberto Soldado. Coach Bernd Schuster heeft al aangegeven een nieuwe spits te willen.
Huntelaar heeft bij Ajax een contract tot medio 2010 en zou ook worden gevolgd door onder meer Manchester United, Chelsea en Juventus.
Madrid gaat hem denk ik niet de garantie geven dat ie 1ste spits wordt. Dat wilde hij wel hebben voordat hij Ajax zou verlaten.quote:
In hetzelfde interview zegt ie dat hij ook met ajax rond de tafel zit voor een verlenging van het contract en zeer binnenkort zal bepalen wat ie daarmee doet.quote:
onzin.. dat is wat Real voor hem over heeft.. niet wat Ajax gevraagd heeft..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:05 schreef peaceman het volgende:
Ik heb begrepen dat KJH 35 miljoen moet kosten. Door dat soort bedragen te gaan bieden, is ie natuurlijk onhoudbaar... wel jammer.
En hoe weet jij dat dan weer?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
onzin.. dat is wat Real voor hem over heeft.. niet wat Ajax gevraagd heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |