Die hebben vast voor Breda gestemd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef silmarillia het volgende:
BW en Sandra kwamen gister voordat het concert van Racoon in de Oosterpoort (Groningen) begon, nog het podium op om zieltjes winnen..Ik heb heel veel mensen om mij heen zien smsen
Ja vastquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:42 schreef silmarillia het volgende:
Ja vast
Zonet was ik buiten (in de buurt van Groningen), vloog er een vliegtuigje over met zo'n reclame-sleep erachter aan: Bij Jansen suc6! sms breda naar 3040![]()
![]()
op de hyves van flinstering staan foto'squote:Op zaterdag 19 april 2008 19:21 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben wel reuze benieuwd wie het gaat winnen
ik hoop natuurlijk breda, want ik kom er zelf vandaan, kon helaas vandaag niet bij de recordpoging kijken van de cappucino, iemand het gezien of fotos?
Dit zielige stemmen winnen.quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef IV_Xample het volgende:
wat heeft niets te maken met runnen van restaurant?
ik stem alleen als ik ergens een gratis maaltijd krijg.. en aangezien ze dat geen van beide aanbieden stem ik niet..quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef IV_Xample het volgende:
ja maar dat is realiteit in deze tijd...want alles wordt gebaseerd op de hoeveelheid stemmen met sms...dus ja dan doe je alles om stemmen te winnen..
maar je hoeft niet te stemmen he
maar dan moet je gewoon alle tv programma's gaan boycotten want alles wordt tegenwoordig zo beslist
Verliezen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:26 schreef Stienn het volgende:
Wat is het programma van groningen vanavond? Ben van plan er ff te gaan kijken
Ik boycot niets. Nou ja, ik sms uiteraard niet, want dan ben ik onderdeel van het probleem. Maar ik mag toch wel aangeven dat ik die complete onzin vind? Ik zie graag de beste winnen en dit heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef IV_Xample het volgende:
ja maar dat is realiteit in deze tijd...want alles wordt gebaseerd op de hoeveelheid stemmen met sms...dus ja dan doe je alles om stemmen te winnen..
maar je hoeft niet te stemmen he
maar dan moet je gewoon alle tv programma's gaan boycotten want alles wordt tegenwoordig zo beslist
Die van vorige week was net zo kut. Vanavond wordt ook amper iets interessants. Ze zouden het moeten splitten; 50% sms en 50% jury.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:35 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat ik vanavond alleen de laatste vijf minuten ga kijken. Als ik me nog herriner hoe ik me vorig jaar zat te ergeren aan die laatste aflevering...
quote:Op zondag 20 april 2008 13:35 schreef FroukeT het volgende:
SMS SPAM naar 3040 én kijk eens op www.bartiseenballo.nl
Bart & Sandra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Apoc2003 op 22-04-2008 18:47:02 ]"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:37 schreef Stienn het volgende:
het zal straks wel een teringdrukte zijn bij "Bij jansen"
Ook niet bij de Trip van ZOudtland kazerne en dan verder met autotje?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef Helsie het volgende:
Stop maar met stemmen, want Herman gaat met een jet naar de winnaars. Dat wordt dus Groningen, om de simpele reden dat hij met die jet bij Breda nergens kan landen. Wat een debiele ontknoping.
Of Gilze Rijen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Ritchie het volgende:
Kan dat ding niet op Seppe landen dan?
Ook nog! Mogelijkheden te over voor Breda dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:59 schreef Ole het volgende:
Hij kan toch in Eindhoven landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |