Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:12 schreef SnuggLe het volgende:
Ge-wel-di-ge opdracht! Heel leuk gedaan tot nog toe, vooral van Breda, die hebben de meeste humor.
Ondanks dat het komisch is kan je er als paar toch zeker wat van leren.
Komisch, gaan ze Herman ontvoeren!
mwah dat meenemen van dat schilderij van Herman vind ik eigenlijk niet kunnen..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat Jasper deed was wel erg tof allemaal. Dat van Bart-Willem was echt belachelijk
.
Sandra is ook echt stront-irritant. Groningen eruit volgende week!
Ach, jawel. Het schilderij is onbeschadigd in Breda aangekomen en zal vast een mooie plek gekregen hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah dat meenemen van dat schilderij van Herman vind ik eigenlijk niet kunnen..
Dat vond ik juist eerder kunnen dan zijn schoenen groen spuitenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah dat meenemen van dat schilderij van Herman vind ik eigenlijk niet kunnen..
Ja, vond ik ook! Ik denk dan ook echt: zouden die mensen die toevallig die avond geweest zijn, nog wel eens terugkomen?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik vond t wel sneu voor Stefan... heb je een mooie tent, krijg je zo'n kroegbaas als Bart-Willem in je restaurant
Die ook nog eens gaten in de (handgebakken) bakstenen muur gaat boren. Leuk dat je de sfeer wil veranderen, maar er hingen al schilderijen, dus ook ophangsystemen, beetje onbeleefd om in iemand anders z'n muur te gaan boren.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik vond t wel sneu voor Stefan... heb je een mooie tent, krijg je zo'n kroegbaas als Bart-Willem in je restaurant
Vrij weinig denk ik. Behalve creativiteit, aanpassingsvermogen en leiderschapskwaliteiten. En ze zullen nu vast hun eigen tent wat beter hebben weten te waarderen, waarbij het overigens wel raar zou zijn wanneer ze dat niet of in mindere mate zouden waarderen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:35 schreef peterfan het volgende:
Wat voegt deze opdracht nou toe aan het beeld van de jury over het runnen van de verschillende tenten?? Vond het echt heel erg overbodig.
Jasper stond het toe in Groningen..quote:Op woensdag 2 april 2008 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, het toestaan van roken vond ik ook erg stom (weet niet meer precies wie dat waar opeens toestond), want dat blijf je dus echt nog vrij lang ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |