Net zoals bijna alle kroegen tegenwoordig is Heineken eigenaar van het pand, en dan dus ook automatisch de dranken leverancier.. (je had de brand kroegen in het zuiden moeten horen toen heineken brand overnam, en ze ineens bevoorraad werden door vrachtauto's met heineken logo..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
tuurlijk sponsert Heineken alle tenten, maar Den Haag zorgt niet echt voor enige bieromzet. Ik vind Den Haag en Flinstering juist iets van moderne klasse hebben, terwijl Groningen, tja... in plaats van daar uiteten te gaan kook ik wel lekker zelf
Dus is het een mindere tent ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 08:14 schreef Charisma het volgende:
Groningen heeft een uitstrling van een Brasserie totaal niet te vergelijken met de andere tenten
De andere steden hebben tenminste allemaal een idee, visie of concept. Bij Jansen is gewoon een ordinair 13 in dozijn eetcafe. Je kan er bierzuipen en de daghap naar binnen werken. Alle plannen die het zo bijzonder zouden maken heb ik niks meer van teruggezien in het programma. Geen box midden in de zaak, geen ballenbak, gen kippen.....quote:
Ik snap je wel, maar ik denk dat het lastig oordelen is over de tenten zolang je er niet geweest ben. De jury is er dus wel geweest en zal daar zijn oordeel op hebben gebaseerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
De andere steden hebben tenminste allemaal een idee, visie of concept. Bij Jansen is gewoon een ordinair 13 in dozijn eetcafe. Je kan er bierzuipen en de daghap naar binnen werken. Alle plannen die het zo bijzonder zouden maken heb ik niks meer van teruggezien in het programma. Geen box midden in de zaak, geen ballenbak, gen kippen.....
Hoe vreselijk stel ik Max en Gina ook vond: ze hebben wel iets bijzonders neergezet. Iets dat heel erg opvalt (zeker in een stad als Enschede) en iets wat hun eigen passie is. Bart-Willem kan het eetgebeuren aan zijn reet roesten dat laat hij duidelijk merken. Die wil alleen maar een studentenzuipkroeg waar hij zelf zijn beste klant kan zijn. Niets mis mee, daar zitten alle steden vol mee. Maar zoiets hoort niet in een programma als MTIT. Dat restaurant gedeelte is er alleen maar omdat het een voorwaarde is om deel te nemen aan het programma, zo komt het over.
Eens! Behalve dan dat ik er niet ga etenquote:Op woensdag 9 april 2008 09:27 schreef Quoi het volgende:
Onbegrijpelijke keuze van de jury!! En niet omdat ik nu eenmaal vind dat Choix du Chef een toptent is, maar omdat het zo totaal onverwachts uit de lucht kwam vallen! Eerst gaan ze verdikkeme met die stomme heli decadent al die restaurants langs, zijn ze erg enthousiast over Breda, DH en het eten was zo-zo in Groningen.... Dan gaan ze alle plussen en minnen opnoemen, waar een simpele optelsom daarvan zelfs voor een kind duidelijk aangeeft wie eruit gaat..... Echt, hoe ze de spanning opbouwden, wat ze zeiden over de restaurant-kwaliteiten (of gebrek eraan) van Bij Jansen.
Ik weet dat je het woord "Tent" ruim moet nemen, maar Choix du Chef is een restaurant dat VER boven Bij Jansen staat. Een kroeg is ook een tent, dat snap ik wel, maar geef dan alle steden een kroeg!
Bah.... ik ga volgende week lekker bij Choix du Chef eten, puh!
Dus? Het gaat om het opbouwen van een tent, het neerzetten van een concept en hiermee je boterham kunnen verdienen. Niet of je kunt koken, toch? Dan hadden ze mee moeten doen met Hermans zoektocht naar een chef voor dat visrestaurant van hem.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:29 schreef FoXje het volgende:
Belachelijk. Die gasten in Groningen koken niet eens zelf!
Same here.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef peterfan het volgende:
Ik heb nog noooooit van mijn leven een sms gestuurd naar een programma, maar omdat ik zo'n hekel heb aan BW overweeg ik om voor één keer mijn principes opzij te zetten en te gaan smsen voor Breda!
Tof. Eens zien of ik tot 22.55 wakker kan blijven.quote:Op maandag 14 april 2008 20:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond zit Den Blijker met de twee overgebleven koppels bij Pauw & Witteman.
Dat moet je zeggen tegen iemand uit Bredaquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef p-etr-a het volgende:
Zonde om te sms'en voor Breda, dat doen toch al genoeg mensen. Alleen als je wilt dat Groningen wint, moet je nu als een gek je beltegoed er doorheen jassen.
Zeg, ik steun mijn stad toch zeker welquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef p-etr-a het volgende:
Zonde om te sms'en voor Breda, dat doen toch al genoeg mensen. Alleen als je wilt dat Groningen wint, moet je nu als een gek je beltegoed er doorheen jassen.
verkeerde nr :quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:46 schreef golfer het volgende:
Leuk, die kookvrachtwagens voor de promotietoer.
het is dan ook geen kookwedstrijd of 'zie mij eens culinair doen'competitiequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:58 schreef golfer het volgende:
Soep en broodjes tegenover prosecco en oesters, zie daar het klasseverschil tussen Groningen en Breda.
Ik zou het eerder een verschil in concept noemen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:58 schreef golfer het volgende:
Soep en broodjes tegenover prosecco en oesters, zie daar het klasseverschil tussen Groningen en Breda.
precies..quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zou het eerder een verschil in concept noemen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:58 schreef golfer het volgende:
Die hebben vast voor Breda gestemd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef silmarillia het volgende:
BW en Sandra kwamen gister voordat het concert van Racoon in de Oosterpoort (Groningen) begon, nog het podium op om zieltjes winnen..Ik heb heel veel mensen om mij heen zien smsen
Ja vastquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:42 schreef silmarillia het volgende:
Ja vast
Zonet was ik buiten (in de buurt van Groningen), vloog er een vliegtuigje over met zo'n reclame-sleep erachter aan: Bij Jansen suc6! sms breda naar 3040![]()
![]()
op de hyves van flinstering staan foto'squote:Op zaterdag 19 april 2008 19:21 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben wel reuze benieuwd wie het gaat winnen
ik hoop natuurlijk breda, want ik kom er zelf vandaan, kon helaas vandaag niet bij de recordpoging kijken van de cappucino, iemand het gezien of fotos?
Dit zielige stemmen winnen.quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef IV_Xample het volgende:
wat heeft niets te maken met runnen van restaurant?
ik stem alleen als ik ergens een gratis maaltijd krijg.. en aangezien ze dat geen van beide aanbieden stem ik niet..quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef IV_Xample het volgende:
ja maar dat is realiteit in deze tijd...want alles wordt gebaseerd op de hoeveelheid stemmen met sms...dus ja dan doe je alles om stemmen te winnen..
maar je hoeft niet te stemmen he
maar dan moet je gewoon alle tv programma's gaan boycotten want alles wordt tegenwoordig zo beslist
Verliezen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:26 schreef Stienn het volgende:
Wat is het programma van groningen vanavond? Ben van plan er ff te gaan kijken
Ik boycot niets. Nou ja, ik sms uiteraard niet, want dan ben ik onderdeel van het probleem. Maar ik mag toch wel aangeven dat ik die complete onzin vind? Ik zie graag de beste winnen en dit heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef IV_Xample het volgende:
ja maar dat is realiteit in deze tijd...want alles wordt gebaseerd op de hoeveelheid stemmen met sms...dus ja dan doe je alles om stemmen te winnen..
maar je hoeft niet te stemmen he
maar dan moet je gewoon alle tv programma's gaan boycotten want alles wordt tegenwoordig zo beslist
Die van vorige week was net zo kut. Vanavond wordt ook amper iets interessants. Ze zouden het moeten splitten; 50% sms en 50% jury.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:35 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat ik vanavond alleen de laatste vijf minuten ga kijken. Als ik me nog herriner hoe ik me vorig jaar zat te ergeren aan die laatste aflevering...
quote:Op zondag 20 april 2008 13:35 schreef FroukeT het volgende:
SMS SPAM naar 3040 én kijk eens op www.bartiseenballo.nl
Bart & Sandra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Apoc2003 op 22-04-2008 18:47:02 ]"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:37 schreef Stienn het volgende:
het zal straks wel een teringdrukte zijn bij "Bij jansen"
Ook niet bij de Trip van ZOudtland kazerne en dan verder met autotje?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef Helsie het volgende:
Stop maar met stemmen, want Herman gaat met een jet naar de winnaars. Dat wordt dus Groningen, om de simpele reden dat hij met die jet bij Breda nergens kan landen. Wat een debiele ontknoping.
Of Gilze Rijen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Ritchie het volgende:
Kan dat ding niet op Seppe landen dan?
Ook nog! Mogelijkheden te over voor Breda dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:59 schreef Ole het volgende:
Hij kan toch in Eindhoven landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |