quote:Blessures herstellen voorspoedig
HERACLES.NL - De blessures in de selectie van trainer Gert Heerkes herstellen voorspoedig. Bij middenvelder Kai Michalke werd onlangs een slijmbeursontsteking in de rechterknie geconstateerd. “Hij zal vandaag nog individueel revalideren en waarschijnlijk morgen weer aansluiten bij de groep”, aldus fysiotherapeut Jos van Putten. Remko Pasveer herstelt van een blessure aan zijn linkerlies. De doelman zal vandaag een individuele keeperstraining afwerken en hopelijk morgen de groepstraining hervatten. Jan Wuytens sluit vandaag weer aan bij de groepstraining, hij is hersteld van een blessure aan zijn rechterkuit. Karim Bridji werkt nog individueel aan het herstel van zijn enkelblessure. “Dat gaat vooruit, maar het is afwachten wanneer hij weer kan meetrainen”, besluit Van Putten.
En we blijven hopen, zou een geweldige stunt zijn als er alleen al 1 van de 2 definitief aangetrokken kan worden.quote:“Lakic mogelijk definitief naar Heracles”
Volgens de VI van deze week is Heracles al druk bezig om de heren Lakic en Garcia definitief aan zich te binden. Hertha heeft inmiddels aangegeven te willen meewerken aan een transfer van de 24-jarige Kroaat. De transfersom is vooralsnog een struikelblok voor onze Zwart-witten, aldus Hoogma. Ook voor Gonzalo Garcia-Garcia heeft Heracles te horen gekregen dat er valt te praten over een overgang naar Almelo. Hier zal waarschijnlijk ook een flink prijskaartje aanhangen. Ook wil Heracles verder met Robbert Schilder. Doelstelling van de club is de huidige groep zoveel mogelijk bijelkaar te houden. Over de aflopende contracten van Maas, Glusevic en Smit zal de club nog deze maand een beslissing nemen.
www.wijzijnheracles.nl
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:23 schreef Blawh het volgende:
zou een geweldige stunt zijn als er alleen al 1 van de 2 definitief aangetrokken kan worden.
Het is niet alleen de vraag of de clubs eruit zullen komen, misschien willen die jongens zelf ook wel een stap hoger dan Heracles. Zou me niets verbazen wanneer stabiele subtoppers deze spelers ook als mogelijke opties zien. Hopelijk handelt Heracles snel als er mogelijkheden liggen, anders is het misschien te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En of, hopelijk werkt Hertha een beetje mee wat betreft Lakic. Dat hij nog niet goed genoeg is voor de Duitsers lijkt me duidelijk. Garcia-Garcia definitief strikken lijkt me een moeilijker karwei, ondanks de goede onderlinge verstandhouding tussen Heracles en Heerenveen.
Aldus Pasveer. Zegt hij nu dat de keeperstrainer bij Twente beter is? Zal zijn vader (keeperstrainer Heracles) leuk vinden.quote:“Het is voor mij een verloren jaar geweest, ik moet nu gewoon minuten maken. Achteraf had ik misschien beter bij FC Twente kunnen blijven, omdat je daar toch op een hoger niveau traint.”
Werkelijk wat een kul kraamt hij uit. Had hij gedacht dat hij zomaar in de basis zou gaan spelen? Kom op zeg!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aldus Pasveer. Zegt hij nu dat de keeperstrainer bij Twente beter is? Zal zijn vader (keeperstrainer Heracles) leuk vinden.Ook is Piecke beter dan Boschker, wat een ego als hij dacht Piecke wel even uit het elftal te spelen.
Ja dat klopt, maar hij is keeper, geen voetballer. Wat belangrijk is voor een keeper is de keeperstraining.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:07 schreef Zapper het volgende:
Bij FC Twente lopen kwalitatief nu eenmaal betere spelers, dan gaat het niveau van training ook direct omhoog, daar is niets raars aan. En moeten concurreren met Martin Pieckenhagen is natuurlijk ook niet eerlijk
Alleen dan niet tegen een degradatiekandidaat maar tegen een subtopper.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen winnen en Heracles is veilig.
Volgend seizoen weer naar Almelooo.
Yupz, maar de kans uis ook aanwezig dat er spelers vertrekken. Klavan of Boakye ofzo. Linkshalf/ buiten zal ook handig zijn als het contract van Michalke niet verlengd wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
Zullen we alvast een verlanglijstje maken voor volgend seizoen?
1 reservekeeper (waarschijnlijk)
1 centrumverdediger rechts (links Klavan/Wuytens)
1 backup voor Quansah (mits Maas stopt)
1 Schilder
1 Nummer 10 (GGG of een backup voor Ricky als GGG vertrekt)
1 Lakic
1 Pinchhitter
Zoiets?
Denk niet dat Klavan gaat verlengen trouwens, denk dat die wel een stapje hogerop wil proberen. Heracles heeft laatst gelukkig zijn optie tot 2009 gelicht.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
Neem aan dat Michalke nog wel een jaartje aan gaat plakken na zijn goede tweede seizoenshelft. Wordt ook tijd dat Klavan verlengt trouwens.
3 punten en niets minder!quote:“Ploegen zijn elkaar nog niet vergeten''
HERACLES.NL - Morgenavond (zaterdag) treedt Heracles Almelo voor de tweede keer in tien dagen in het strijdperk tegen Roda JC. Trainer Gert Heerkes blikte voorafgaand aan de vrijdagmiddagtraining alvast vooruit op het treffen.
Hoe staat de selectie ervoor?
Gert Heerkes: “Goed, alleen Karim Bridji ontbreekt nog door een enkelblessure, voor de rest is iedereen erbij. Iedereen is goed en fit teruggekeerd van de interlandverplichtingen, we kunnen vanmiddag dus bijna voltallig trainen.”
Hoe zijn de interlands verlopen?
“Robbert Schilder is niet in actie gekomen voor Jong Oranje, Martin Christensen heeft 70 minuten gespeeld voor Jong Denemarken. Ze hebben in Aalborg met 0-1 verloren van Jong Zweden. Ragnar Klavan heeft een uur gespeeld voor Estland. Ze hebben met 2-0 gewonnen van Canada, waar Rob Friend nog inviel. Ragnar en Rob hebben elkaar dus weer eens gesproken. Overigens heeft Marcel de Jong van Roda JC namens Canada de hele wedstrijd op de bank gezeten, hij heeft dus iets meer rust gehad dan Ragnar.”
Voor de tweede keer in korte tijd tegen Roda JC.
“Dat is apart, het mooie is dat je geen uitgebreide tactische bespiegelingen hoeft te houden. Beide ploegen zijn elkaar nog niet vergeten. Ik verwacht dat het wedstrijdbeeld een beetje hetzelfde zal zijn. Beide ploegen willen winnen, dus het zal een spannende wedstrijd worden.”
quote:Heracles Almelo - Roda JC: Almeloërs zinnen op wraak
Komende zaterdag wordt er in het Polman-stadion voor de tweede keer in korte tijd afgetrapt tussen Heracles Almelo en Roda JC. Dit affiche stond twee weken geleden ook al op het programma, maar die partij speelde zich toen af in het bekertoernooi. Dat duel werd uiteindelijk pas na strafschoppen beslist in het voordeel van Roda JC. De Heraclieden hadden toen het betere van het spel en zijn dan ook gebrand op revanche.
Afgelopen weekend verloor Heracles ongelukkig met 2-1 van Willem II. Een fout van doelman Martin Pieckenhagen lag daaraan ten grondslag. Een kostbaar verlies voor de mannen van Gert Heerkes, want de club uit Overijssel is daardoor nog niet veilig. Het werd uiteindelijk een zeer slecht weekend voor de Almeloërs, want concurrent Sparta Rotterdam won verassend in eigen huis van Feyenoord. De punten zijn dan ook hard nodig, want het programma van Heracles ziet er op papier erg lastig uit. Volgende week wacht de uitwedstrijd tegen PSV en verder zal de club het nog moeten opnemen tegen NAC Breda en Ajax.
Tegenstander Roda JC bezet momenteel de achtste positie op de ranglijst en strijdt daardoor nog volop mee om Europees voetbal. Voor de ploeg van Raymond Atteveld ziet het programma er een stuk florissanter uit. De Limburgers moeten nog thuis aantreden tegen NEC en VVV-Venlo en op de laatste speeldag wacht Feyenoord. Een voorproefje op de bekerfinale die een week later plaats vindt, want ook dan spelen beide ploegen tegen elkaar.
Een overwinning voor de ploeg uit Kerkrade zou de eerste betekenen sinds 16 februari. Vorige week gingen de Limburgers na een 1-3 voorsprong tegen SC Heerenveen toch nog onderuit. Het spectaculaire duel werd uiteindelijk met 4-3 gewonnen door de Friezen.
De editie in Kerkrade van deze wedstrijd werd gewonnen door Roda JC (2-1). Een laat doelpunt van Pa-Modou Kah zorgde voor een overwinning voor de Limburgers. De Almeloërs hadden toen echter niet de beschikking over spelers als Robbert Schilder en Gonzalo Garcia-Garcia, voetballers die de ploeg een stuk sterker hebben gemaakt sinds de winterstop.
Heracles, dat zeker in 2008 laat zien goed te kunnen voetballen, zal koste wat het kost willen winnen. Niet alleen de strijd tegen degradatie, maar ook het mislopen van de bekerfinale zal voor een extra stimulans zorgen.
Afwezigen:
Heracles Almelo: Bridji (enkel)
Roda JC: Oper (achillespees), Lachambre (mist wedstrijdritme)
Voorspelling Goal.com: Heracles Almelo - Roda JC: 2-0
(Alex Reygersberg/Goal.com)
Die post had beter in het Roda topic gekund. Ik vrees een geniepige nederlaag voor Heracles.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:20 schreef DarkShine het volgende:
Hopelijk kom ik vanavond thuis van KV Mechelen met een dubbele overwinning op zak!
Niks gemist, wat saai.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was er niet bij, kom net terug van een feest. Maar wel mooi punt en gezien de overwinning van Excelsior vrijwel zeker.
Dat is een grap? Gisteren was het juist akelig stil.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Sinds lange tijd was ik er weer eens bij. Wat is de sfeer er enorm op vooruit gegaan zeg, mooi om te zien.Ik kreeg vanuit vak B wel zin om ook even op dat gras te spelen. Echt een mooie mat ligt er.
Sinds lange tijd.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is een grap? Gisteren was het juist akelig stil.Echt een gelaten sfeertje en dat terwijl het zo'n belangrijke fase is.
Ja, ik druk me wat ongelukkig uit. De laatste wedstrijd voor mij was in de eerste divisie. Die afdroogpartij tegen Sparta. Ondanks dat het vrij stil was voelde ik wel goed om me heen dat de club erg leeft, men er wat van wil maken. Ieder op eigen wijze fanatiek is.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:00 schreef Blawh het volgende:
Edit: Lang geleden zei je, dan zou het wel kunnen. Nu hebben we tenminste uitverkocht huis iedere 2 weken, in de 1e divisie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |