Ze komen later omdat er bij de PC's minder te halen valt?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef jagga het volgende:
nee ik kan er idd niet mee omgaan dat wij ( pc-gamers ) altijd maar achteraan komen hobbelen qua uitbrengen van goede titels..
Altijd eerst die kutconsoles en pas veel later komen wij aan de beurt...
Het wachten maakt me gek !!1/1!?!?!!?!!111!!
subklacht: ik heb nu een shrink nodig
Dat heeft er geen ruk mee te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De pc versie kijkt op bepaalde punten in het spel of het een backup is.
Heb je een originele cd?
De originele is nog niet eens uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De pc versie kijkt op bepaalde punten in het spel of het een backup is.
Heb je een originele cd?
Geef eens een samenvatting van het verhaal in Jeruzalem dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:51 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb hem voor de pc al uitgespeeld.. best leuk spel, vooral Jeruzalem is een leuk stuk!
Ik heb hem voor de pc bijna uitgespeeld, uber spelquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:51 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb hem voor de pc al uitgespeeld.. best leuk spel, vooral Jeruzalem is een leuk stuk!
neuh, gewoon 1 install hebben die engels is, en als je dan naar jaruzalem moet gewoon de rus versie gebruiken tot je weer uit jeruzalem bent.quote:
QFT.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:18 schreef fathank het volgende:
Al die moeite met save-games, russische installs enzo.
Koop dan gewoon een console.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |