Nah oke ik moet woensdag nog wel zum werkgroep (met leuke werkgroep jongen en goede uitlegquote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dinsdag stappen is altijd al beter geweest dan op donderdag, vrijdag en zaterdag! vooral toen pietervreedeplein nog gewoon een plein was en je daar 2x bellen had! ging je rond half 3 brandpunt uit en dan strompelde je daar heen om vervolgens tot 5 uur daar te zuipen, naar huis rollen en dan op woensdag de hele dag brak zijn!
2x bellen bestaat niet mee*snik* jeugdsentimentquote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nah oke ik moet woensdag nog wel zum werkgroep (met leuke werkgroep jongen en goede uitleg). Maar klinkt tof
. Wat is 2x bellen dan precies?
Edit: zie trouwens net dat ik sowieso over ben naar het tweede jaar, heb genoeg punten. Betekent --> geen herkansingen in juni tot dusver
. Nou die laatste drie nog goed maken en dan heb ik mooi per 1 juni vakantie
.
Hebben jullie al vakantie geboekt / plannen? Of blijven jullie lekker de heule zomer in Tilburg city?
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef existenz het volgende:
Had theKiD al gemeld dat het een 1 persoonsbed was trouwens? De andere helft is ingenomen door de hond. Hijzelf slaapt op de bank.
Ja, maar dat is net als Breda gewoon een soort van ONZ slowchatquote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze gaan vrij langzaam eigk. Nijmegen heeft per dag wel 2 nieuwe topics oid.
Onzin slowchatsquote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is net als Breda gewoon een soort van ONZ slowchat. Hier werken de meeste nog overdag
je luistert wel goeie muziekquote:
Heb geen hondquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef existenz het volgende:
Had theKiD al gemeld dat het een 1 persoonsbed was trouwens? De andere helft is ingenomen door de hond. Hijzelf slaapt op de bank.
quote:
Ik dacht al dat Dumb en dumber, ineens een horrorfilm was geworden...quote:Op donderdag 3 april 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
Gister avond weer meegeholpen met de spooktocht van basisschool de Elzen.
1 Kind krijste echt zowat eheel tilburg bij elkaar bij onze post
delen??quote:Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb geen hondMaar eerlijk = eerlijk, me bank slaapt eigenlijk beter dan me bed, al slaap ik er niet veel op..
![]()
[..]
Ik zeg: Ik ben niet zo hebberig, ik deel wel hoor
![]()
KIjk, de ware bitch komt al bovenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
delen??de helft van alles wat je bezit word dus van mij?
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, over 3 kwartier vertrek ik richting de 013
Bed?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
delen??de helft van alles wat je bezit word dus van mij?
quote:
Op mannen/vrouwen of wat?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:44 schreef vamperotica het volgende:
hee...Is het jachtseizoen weer geopend?
Ben njij toevallig naar Dropkick murphys geweest? En stond je dan op het balkon? Je lijkt zo op eentje die voor ons stond.. petje op..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Nou ja... schieten ...Jagen ...
1 pot nat toch?
Hehehequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:49 schreef Messenga het volgende:
Een collega van mij had een kijkavond in de lievevrouwenhuisstraat dinge. Die kon terecht in een huis met een kamer van 12 m2, niet wetend dat dit het lievevrouwen huis zelf is.
Nop. Volgens mij wilden m'n huisgenoten het zelf proberen op te lossen maarja in die twee weken ben ik de enige die actie ondernomen heeft (dwz soda gehaald om te kijken of dat werkt). En die eerste week was ik er niet.. ("vakantie") anders had ik allang gebeld maar ben d'r eig net pas achter dat 't al langer is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef Messenga het volgende:
Lekker dan
Zuur zeg, weet je huisbaas er wel van?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben njij toevallig naar Dropkick murphys geweest? En stond je dan op het balkon? Je lijkt zo op eentje die voor ons stond.. petje op..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef vamperotica het volgende:
Of een muurtje voor (of achter, tis maar net hoe je t bkijkt) de deur bouwen...Maak je er een heerlijk groot bad van!
Al geprobeerd (soda) en andere prut kan ik niet gaan halen want a geen tijd en b.. moet nog douchenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:30 schreef vamperotica het volgende:
En van die onstoppersprut? Werkt dat niet?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:52 schreef Messenga het volgende:
Je hebt wel recht tot klagen hoor.
Was mijn aanbieding niet goed?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef fraubitch het volgende:
hey zusjevan, zullen wij niet gaan samenwonen ergens?
Jouw frustraties lijken veel op de mijne.. Kleine kamer voor veel te veel geld (15m2 voor 290) Huisgenoten die niks opruimen, badkamer die stinkt en een douche waar een pisstraaltje uitkomt.... ligt vol haar en staat altijd blank. Wc bril die los zit en die in de 2 maanden dat ik er woon niet gepoetst is. Keuken wordt niet opgeruimd (afwassen.. was da?) Ik heb de keuken al 5 keer schoongemaakt, alles afgewassen, aanrecht geschrobd, kom ik 's avonds thuis is het net zo'n bende. Keukenkastjes die los zitten of helemaal afwezig zijn. 3 koelkasten waarvan er maar eentje doet.. Kapotte spullen worden niet vervangen. Laatst maar 4 nieuwe peertjes gekocht, waar er nu nog 1 van over is..
We mogen geen wasmachine hebben van de huisbaas...
Ow ja, daarbij wilt de exbewoonster 150 euro van me hebben omdat het haar laminaat is wat erin ligt en zit ze me te stalken zodat ik het bedrag naar haar overmaak..
Conclusie: Dure kleine kamer, lamme huisgenoten die ik nooit zie, vies, stomme huisbaas. Goeie ligging...
* fraubitch wilt een andere kamer
Ze is allergisch voor de hondquote:
Omg. Ernstigquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef fraubitch het volgende:
hey zusjevan, zullen wij niet gaan samenwonen ergens?
Jouw frustraties lijken veel op de mijne.. Kleine kamer voor veel te veel geld (15m2 voor 290) Huisgenoten die niks opruimen, badkamer die stinkt en een douche waar een pisstraaltje uitkomt.... ligt vol haar en staat altijd blank. Wc bril die los zit en die in de 2 maanden dat ik er woon niet gepoetst is. Keuken wordt niet opgeruimd (afwassen.. was da?) Ik heb de keuken al 5 keer schoongemaakt, alles afgewassen, aanrecht geschrobd, kom ik 's avonds thuis is het net zo'n bende. Keukenkastjes die los zitten of helemaal afwezig zijn. 3 koelkasten waarvan er maar eentje doet.. Kapotte spullen worden niet vervangen. Laatst maar 4 nieuwe peertjes gekocht, waar er nu nog 1 van over is..
We mogen geen wasmachine hebben van de huisbaas...
Ow ja, daarbij wilt de exbewoonster 150 euro van me hebben omdat het haar laminaat is wat erin ligt en zit ze me te stalken zodat ik het bedrag naar haar overmaak..
Conclusie: Dure kleine kamer, lamme huisgenoten die ik nooit zie, vies, stomme huisbaas. Goeie ligging...
* fraubitch wilt een andere kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |