abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57792302
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

dinsdag stappen is altijd al beter geweest dan op donderdag, vrijdag en zaterdag! vooral toen pietervreedeplein nog gewoon een plein was en je daar 2x bellen had! ging je rond half 3 brandpunt uit en dan strompelde je daar heen om vervolgens tot 5 uur daar te zuipen, naar huis rollen en dan op woensdag de hele dag brak zijn!
Nah oke ik moet woensdag nog wel zum werkgroep (met leuke werkgroep jongen en goede uitleg ). Maar klinkt tof . Wat is 2x bellen dan precies?

Edit: zie trouwens net dat ik sowieso over ben naar het tweede jaar, heb genoeg punten . Betekent --> geen herkansingen in juni tot dusver . Nou die laatste drie nog goed maken en dan heb ik mooi per 1 juni vakantie .

Hebben jullie al vakantie geboekt / plannen? Of blijven jullie lekker de heule zomer in Tilburg city?

[ Bericht 26% gewijzigd door hetzusjevan op 02-04-2008 23:12:08 ]
pi_57793687
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nah oke ik moet woensdag nog wel zum werkgroep (met leuke werkgroep jongen en goede uitleg ). Maar klinkt tof . Wat is 2x bellen dan precies?

Edit: zie trouwens net dat ik sowieso over ben naar het tweede jaar, heb genoeg punten . Betekent --> geen herkansingen in juni tot dusver . Nou die laatste drie nog goed maken en dan heb ik mooi per 1 juni vakantie .

Hebben jullie al vakantie geboekt / plannen? Of blijven jullie lekker de heule zomer in Tilburg city?
2x bellen bestaat niet mee*snik* jeugdsentiment
pi_57793887
Ik ga niet op vakantie, maar neem wel vrij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57793959
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik heb nog een half bed leegstaan
pi_57794122
Had theKiD al gemeld dat het een 1 persoonsbed was trouwens? De andere helft is ingenomen door de hond. Hijzelf slaapt op de bank.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57794160
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef existenz het volgende:
Had theKiD al gemeld dat het een 1 persoonsbed was trouwens? De andere helft is ingenomen door de hond. Hijzelf slaapt op de bank.
pi_57794297
En ik trek nog ff een biertje open voordat ik ga pitten
pi_57794309
De tilbo topics gaan weer snel
pi_57794464
Valt wel mee toch?

Wie gaat er trouwens naar Loos?
pi_57794819
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:36 schreef existenz het volgende:
De tilbo topics gaan weer snel
Ze gaan vrij langzaam eigk . Nijmegen heeft per dag wel 2 nieuwe topics oid.
pi_57794856
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ze gaan vrij langzaam eigk . Nijmegen heeft per dag wel 2 nieuwe topics oid.
Ja, maar dat is net als Breda gewoon een soort van ONZ slowchat . Hier werken de meeste nog overdag
pi_57794932
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef existenz het volgende:

[..]

Ja, maar dat is net als Breda gewoon een soort van ONZ slowchat . Hier werken de meeste nog overdag
Onzin slowchats student zijn . Nee idd hier zitten ook meer werkenden in het topic, daar zullen wel voornamelijk studenten inzitten . Nog even en dan hebben wij ook weer een nieuw deeltje. Ga maar alvast een TT verzinnen .
  FOK!fotograaf donderdag 3 april 2008 @ 00:13:36 #263
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_57795308
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik heb nog een half bed leegstaan
je luistert wel goeie muziek
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_57797302
Gister avond weer meegeholpen met de spooktocht van basisschool de Elzen.
1 Kind krijste echt zowat eheel tilburg bij elkaar bij onze post
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 3 april 2008 @ 10:49:51 #265
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57799883
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef existenz het volgende:
Heb geen hond Maar eerlijk = eerlijk, me bank slaapt eigenlijk beter dan me bed, al slaap ik er niet veel op..
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef fraubitch het volgende:

[..]

je luistert wel goeie muziek
Ik zeg: Ik ben niet zo hebberig, ik deel wel hoor

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 3 april 2008 @ 10:51:25 #266
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57799911
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
Gister avond weer meegeholpen met de spooktocht van basisschool de Elzen.
1 Kind krijste echt zowat eheel tilburg bij elkaar bij onze post
Ik dacht al dat Dumb en dumber, ineens een horrorfilm was geworden...
Maar dat was dat klotekind dus wat door me film heen zat te krijsen
*** Nul Dertien ***
pi_57800267
Zo, over 3 kwartier vertrek ik richting de 013
  FOK!fotograaf donderdag 3 april 2008 @ 14:38:30 #268
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_57804651
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

Heb geen hond Maar eerlijk = eerlijk, me bank slaapt eigenlijk beter dan me bed, al slaap ik er niet veel op..
[..]

Ik zeg: Ik ben niet zo hebberig, ik deel wel hoor

delen?? de helft van alles wat je bezit word dus van mij?
pi_57809023
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef fraubitch het volgende:

[..]

KIjk, de ware bitch komt al boven
pi_57811401
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, over 3 kwartier vertrek ik richting de 013
  donderdag 3 april 2008 @ 22:11:40 #271
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57815482
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Bed? Is goed hoor.. deel ik wel
De rest is onder huwelijkse voorwaarden
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:20:30 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57820542
quote:
!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_57823095
hee...Is het jachtseizoen weer geopend?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_57823142
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:44 schreef vamperotica het volgende:
hee...Is het jachtseizoen weer geopend?
Op mannen/vrouwen of wat? .
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:49:38 #275
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57823190
Een collega van mij had een kijkavond in de lievevrouwenhuisstraat dinge. Die kon terecht in een huis met een kamer van 12 m2, niet wetend dat dit het lievevrouwen huis zelf is.
pi_57823206
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Op mannen/vrouwen of wat? .
Dit keer was het een man..

Gewonde bij schietpartij Tilburg
pi_57823216
Nou ja... schieten ...Jagen ...
1 pot nat toch?
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:01:30 #278
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57823390
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Nou ja... schieten ...Jagen ...
1 pot nat toch?
Ben njij toevallig naar Dropkick murphys geweest? En stond je dan op het balkon? Je lijkt zo op eentje die voor ons stond.. petje op..
*** Nul Dertien ***
pi_57823438
Pfft alweer?

[frustratiepuntje] Ok, ik werd gebeld of ik kon komen werken, dus ik denk oke ik spring ff onder de douche.. is 't chineesje uit ons huis vlak voor me, naja dan wacht ik wel ff. Heeft ze 't voor mekaar gekregen om de HELE badkamer blank te laten staan . Ik sta tot m'n enkels in het water als ik in de buurt van de kraan en het putje kom. Echt hoor. en dan nog zeggen: "Whats wrong with the bathroom?" JA JESUS dit is al 2 weken, dan zet je de douche toch zachtjes aan en niet voluit als je weet dat het niet wegloopt? :S Bij iedereen hier in huis komt het water niet verder dan het douchegordijn maar nee zij laat alles blank staan.

En het loopt echt voor geen meter weg, heb er al soda bijgegooid maar werkt ook niet.. en als ik nu ga douchen dan staat 't straks in de gang, wil ik ook niet. FIJN. [/frustratiepuntje].
pi_57823450
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:49 schreef Messenga het volgende:
Een collega van mij had een kijkavond in de lievevrouwenhuisstraat dinge. Die kon terecht in een huis met een kamer van 12 m2, niet wetend dat dit het lievevrouwen huis zelf is.
Hehehe .
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:05:30 #281
108558 Messenga
pi_57823464
Lekker dan

Zuur zeg, weet je huisbaas er wel van?
pi_57823582
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef Messenga het volgende:
Lekker dan

Zuur zeg, weet je huisbaas er wel van?
Nop. Volgens mij wilden m'n huisgenoten het zelf proberen op te lossen maarja in die twee weken ben ik de enige die actie ondernomen heeft (dwz soda gehaald om te kijken of dat werkt). En die eerste week was ik er niet.. ("vakantie") anders had ik allang gebeld maar ben d'r eig net pas achter dat 't al langer is.

Blegh.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:17:59 #283
108558 Messenga
pi_57823702
Huisbaas bellen dan.
pi_57823779
En nou zit ik me weer d'r over op te vreten dat 't allemaal weer op mij aankomt . Als ik nou niet zoveel hier hoefde te zijn komende weken dan had ik gewoon niet gebeld en ze het lekker laten uitzoeken.. wss zou 't dan nog 3 weken duren voordat ze eindelijk 's stappen ondernemen -_-'.

Ja ik kan nu wel gaan bellen maar ik heb er zelf niks meer aan.. Heb overigens alleen het nummer van kamerbemiddeling (alles gaat via hen), maar een huisgenoot heeft het nummer van de huisbaas rechtstreeks. Gaat wss sneller als we rechtstreeks bellen dus ik laat hem straks wel ff bellen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:28:52 #285
108558 Messenga
pi_57823919
Slim plan!

Moest je niet douchen?
pi_57823921
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ben njij toevallig naar Dropkick murphys geweest? En stond je dan op het balkon? Je lijkt zo op eentje die voor ons stond.. petje op..
T is heul lang geleden dat ik naar 'n concert ben geweest... Mocht meestal de troep daarna opruimen!!

14 mei ga ik, als het goed is weer eens...(Jon Oliva's Pain )
pi_57823957
En van die onstoppersprut? Werkt dat niet?
pi_57823977
Of een muurtje voor (of achter, tis maar net hoe je t bkijkt) de deur bouwen...Maak je er een heerlijk groot bad van!
pi_57824338
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef vamperotica het volgende:
Of een muurtje voor (of achter, tis maar net hoe je t bkijkt) de deur bouwen...Maak je er een heerlijk groot bad van!
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:30 schreef vamperotica het volgende:
En van die onstoppersprut? Werkt dat niet?
Al geprobeerd (soda) en andere prut kan ik niet gaan halen want a geen tijd en b.. moet nog douchen . Ben nu drie kwartier (!!) verder en het water staat nog evenhoog voor zover ik kan zien..
Muurtje achter de deur tsja, als ik de deur dan open maak dan stroomt het wss nog naar buiten dus dat zal niet veel nut hebben.

Over een kwartier moet ik echt gaan douchen anders red ik t niet, dus slippers aan + zachte straal en dan maar hopen dat de gang niet onderloopt.. en anders is dat dan jammer. Kan er nu niet meer wakker van liggen en ben er in het weekend toch niet .

Is het onterecht als ik mn huisgenoten een uitbrander geef als ik ze tegenkom? Ik had ook kunnen bellen, begin deze week. Maar zij zeiden nee je hoeft nog niet te bellen, we proberen het eerst zelf wel, putje optillen e.d.. maar intussen zijn we dus 5 dagen verder en ik ben de enige die iets geprobeerd heeft. Maar again, ik had ook alsnog gelijk kunnen bellen..
Maar ik wil ze toch wel terechtwijzen op hun laksheid, want ze hadden vorige week al iets moeten ondernemen of bellen naar de huisbaas. Like i said, die week was ik er niet.

Naja, ik zie ze wss toch pas volgende week weer.. -_-'.

Maar bedankt voor de tips vamperotica .
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:52:43 #290
108558 Messenga
pi_57824440
Je hebt wel recht tot klagen hoor.
pi_57824803
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:52 schreef Messenga het volgende:
Je hebt wel recht tot klagen hoor.
. En nou hou ik erover op . Nieuwe TT suggestie, iemand? Topic is bijna vol..
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:08:47 #292
108558 Messenga
pi_57824831
'Met Tilburgers in AstroTV'!
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:36:16 #293
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57825444
Tilburg #29, Waar de afvoer niet werkt
Tilburg #29, Duwen, zuigen, natstaan

*** Nul Dertien ***
  FOK!fotograaf vrijdag 4 april 2008 @ 12:17:26 #294
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_57826421
hey zusjevan, zullen wij niet gaan samenwonen ergens?
Jouw frustraties lijken veel op de mijne.. Kleine kamer voor veel te veel geld (15m2 voor 290) Huisgenoten die niks opruimen, badkamer die stinkt en een douche waar een pisstraaltje uitkomt.... ligt vol haar en staat altijd blank. Wc bril die los zit en die in de 2 maanden dat ik er woon niet gepoetst is. Keuken wordt niet opgeruimd (afwassen.. was da?) Ik heb de keuken al 5 keer schoongemaakt, alles afgewassen, aanrecht geschrobd, kom ik 's avonds thuis is het net zo'n bende. Keukenkastjes die los zitten of helemaal afwezig zijn. 3 koelkasten waarvan er maar eentje doet.. Kapotte spullen worden niet vervangen. Laatst maar 4 nieuwe peertjes gekocht, waar er nu nog 1 van over is..
We mogen geen wasmachine hebben van de huisbaas...
Ow ja, daarbij wilt de exbewoonster 150 euro van me hebben omdat het haar laminaat is wat erin ligt en zit ze me te stalken zodat ik het bedrag naar haar overmaak..

Conclusie: Dure kleine kamer, lamme huisgenoten die ik nooit zie, vies, stomme huisbaas. Goeie ligging...

* fraubitch wilt een andere kamer
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:14:53 #295
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57827611
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef fraubitch het volgende:
Jouw frustraties lijken veel op de mijne.. Kleine kamer voor veel te veel geld (15m2 voor 290) Huisgenoten die niks opruimen, badkamer die stinkt en een douche waar een pisstraaltje uitkomt.... ligt vol haar en staat altijd blank. Wc bril die los zit en die in de 2 maanden dat ik er woon niet gepoetst is. Keuken wordt niet opgeruimd (afwassen.. was da?) Ik heb de keuken al 5 keer schoongemaakt, alles afgewassen, aanrecht geschrobd, kom ik 's avonds thuis is het net zo'n bende. Keukenkastjes die los zitten of helemaal afwezig zijn. 3 koelkasten waarvan er maar eentje doet.. Kapotte spullen worden niet vervangen. Laatst maar 4 nieuwe peertjes gekocht, waar er nu nog 1 van over is..
Ow ja, daarbij wilt de exbewoonster 150 euro van me hebben omdat het haar laminaat is wat erin ligt en zit ze me te stalken zodat ik het bedrag naar haar overmaak..

Conclusie: Dure kleine kamer, lamme huisgenoten die ik nooit zie, vies, stomme huisbaas. Goeie ligging...

Was mijn aanbieding niet goed?
*** Nul Dertien ***
pi_57832546
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:14 schreef theKiD het volgende:

[..]

Was mijn aanbieding niet goed?
Ze is allergisch voor de hond
pi_57832568
Bijna vol
pi_57832577
Nu nog niet
pi_57832712
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef fraubitch het volgende:

Omg. Ernstig . Geen wasmachine? Wat is dat nou voor pauperiets.. je hebt toch een wasmachine nodig? Lamme huisgenoten . En die exbewoonster had van tevoren kenbaar moeten maken dat het laminaat overgekocht diende te worden, en niet naderhand pas als je er al inzat oid en dan nog gaan stalken voor dat geld .

Heb je al gereageerd op kamers op kamernet? Staan opzich wel wat aardige kamers op lately.

Tilburg #29: Duwen, zuigen, natstaan lol. Huisgenoot ging de huisbaas vandaag bellen, thank God. We moeten wel opschieten met een goeie TT want 't topic is zo vol !

Ik ga m'n tas inpakken. Treintje richting Nijmegen wacht op me, ff lekker een beetje slapen
pi_57833858
Ik heb wel een wasmachine, maar geen droogrek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')