Geniet er van!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:48 schreef Messenga het volgende:
2 vrije dagen, heerlijk!
Paasvakantie, heerlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:48 schreef Messenga het volgende:
2 vrije dagen, heerlijk!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, jawel hoor! Ik ben een armzalige student...![]()
Ik ben altijd op woensdag en donderdag vrij! Hurray!
Is maar 300m hemelsbreed. De camera hangt er hoog genoeg voor. Vorig jaar, of mss al 1.5 jaar geleden was er net voor de stoplichten, een vrachtwagen in de berm gegleden en in de sloot op z'n zijkant. Heb ik ook alles van mee kunnen makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL, kon je die auto dan zien staan
nou, een stuk of 20 halen en doorverkopen dan! snel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:25 schreef Messenga het volgende:
Ja, de aanbiedingen zijn dan ook ver beneden inkoopprijs.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat Saturn de eerste week flink verlies maakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
nou, een stuk of 20 halen en doorverkopen dan! snel!
snap ik wel, heb ook economie gestudeerd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee te zeggen dat Saturn de eerste week flink verlies maakt.
Staan wel toffe LCD's voor een mooi prijsje, Toma.
Oh, zeker. Dit is een aanwinst voor Tilburg. Nieuwe Free Record Shop gaat wel floppen denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:31 schreef theKiD het volgende:
Maar de naam is op zeker gevestigd. Dat verlies word dan binnenkort wel meer dan goed gemaakt
www.komplett.nl, veel goedkoper en afhalen in Tilburg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef toma het volgende:
ik wil nog een nieuwe tv aanschaffen. Vandaag namelijk een financiele meevaller van 800 euro gehad![]()
Ik had dit gister dus ff gelezen en die site even aangeklikt, verder niks meer mee gedaan. Ga ik 's avonds naar m'n vriend, begint ie weer over "ikwileen22inchbeeldschermvoormnpckopen", dus ik luister halfquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef existenz het volgende:
[..]
www.komplett.nl, veel goedkoper en afhalen in Tilburg.
Succes er mee....quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:55 schreef theKiD het volgende:
* theKiD gaat vanaf komende Maandag minder proberen te zuipen
Dus vanavond nog lekker losquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:55 schreef theKiD het volgende:
En dat geloof je zelf?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:55 schreef theKiD het volgende:
Ik geloof jequote:Op donderdag 27 maart 2008 12:55 schreef theKiD het volgende:
Succes dan maarquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:40 schreef theKiD het volgende:
Zo vaak ben ik nog nioit op 1 pagina gequote![]()
Maare, vanavond niet...Moet morgen weer vroeg werken.. Maar dan wel weer 3 dagen stevig
![]()
![]()
Ik ga vanaf Maandag beginnen met doordeweeks te minderen![]()
* existenz telt het aantal lege flesjes opquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:40 schreef theKiD het volgende:
Zo vaak ben ik nog nioit op 1 pagina gequote![]()
Maare, vanavond niet...Moet morgen weer vroeg werken.. Maar dan wel weer 3 dagen stevig
![]()
![]()
Ik ga vanaf Maandag beginnen met doordeweeks te minderen![]()
Die zit toch echt in Bredaquote:Op zondag 30 maart 2008 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Grappig wat op wiki staat:
Van de onderstaande ondernemingen en instellingen is het hoofdkantoor gevestigd in Tilburg:
* CZ-Groep
* Interpolis, ontstaan uit o.a. de in Tilburg gevestigde Noordbrabantse Christelijke Boerenbond
* Kwantum
* Ons Middelbaar Onderwijs
* Pernod Ricard Nederland
* Raab Benelux
* Sacha Shoes
* The Sting
dat interesseert m niks.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk eerder dat hij slim is, want je kunt beter niet een meute bezopen Tilburgse sjaken tegen je hebben
TomTom nekt beschonken militair of nie!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:41 schreef existenz het volgende:
Wat hebben we een aardige burgermeester tegenwoordig, die de kroegen een uurtje langer open laat als de klok verzet wordt
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
TomTom nekt beschonken militair of nie!
Hehe inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:41 schreef existenz het volgende:
Wat hebben we een aardige burgermeester tegenwoordig, die de kroegen een uurtje langer open laat als de klok verzet wordt
Dat had ik dus toen ik wakker werdquote:Op zondag 30 maart 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hehe inderdaad.
rolde om 4:00 maar naar huis. Had er zelfs niet echt bij stil gestaan.
Kwam ik thuis: alle klokken op knipperen, dus hoelaat ik thuis was weet ik niet ;p
(ivm zomertijd weet ik het niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |