roflquote:
en dat ze dan meer naar buiten komenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij willen niet-vrijgezellen dat ook niet missen hoor.
Maar 1 voordeel is wel dat wanneer het weer mooier wordt de dames minder kleren aanhebben.
En aangezien Fraubitch nu in Tilburg woont! [ afbeelding ]
Euh.. ik kwam om 22u thuis van me werk, had een kutdag gehad, giet laatste kladje whisky in een glas, zet pc aan, en denk *klote* ik zou vanaf vandaag geen drank meer doen doordeweeksquote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef Lindytje het volgende:
theKID, hoe staat het met je armzalige, drankloze eerste avond?
Ik heb laatst ondervonden dat ze als het aan de deur niet lukt, ze hier in Waalwijk mensen op straat gaan lastigvallen. Een vrouw sprak me aan en ik dacht dat ze de weg of de tijd wilde weten, ja wie denkt dat nou niet. Ze zei dat ze wat te lezen voor me had en duwde me een folder in de hand. Ik was zo verbaasd dat ze me niet aansprak voor wat ik dacht dat ik eest amper doorhad wat ik nou eigenlijk had aangenomen (blijkbaar goeie tactiekquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is dat met Tilburg en mensen die aan de deur komen om je geloof aan te smeren?Om kwart voor 10 's ochtends nog wel >.<. Nee ik geloof niet en nee ik hoef niks te lezen over de bijbel.
En ik geloof dat we al 4x Jehova's aan de deur hebben gehad.
Omdat het te gortig werd. Paar flesjes bier op een avond, en een paar glazen sterke drank was/ is meer regel dan uitzondering.quote:
* -_Tommy_- is blij met Airco ipv ARKO!quote:Op maandag 31 maart 2008 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
Was inderdaad lekker weer.
in eindhoven weggereden met raam helemaal open, snelweg half dicht en in tilburg weer open.
Was echt heerlijk![]()
En moet zeggen: door het lekkere weer rijd je in de stad vanzelf niet te hard.
een vrijgezel wilt natuurlijk niks missen van al het moois wat er rondloopt
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh.. ik kwam om 22u thuis van me werk, had een kutdag gehad, giet laatste kladje whisky in een glas, zet pc aan, en denk *klote* ik zou vanaf vandaag geen drank meer doen doordeweeks![]()
![]()
Vanavond poging 2 dan maar
ik vond het best een goeie.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef toma het volgende:
had vandaag wel een mooie 1 april. Een klasgenoot smste mij of ik een verslag (dat ik deze week in moet leveren) al af had. Dat had ik nog niet af maar ik zei tegen hem dat dat wel zo was. Toen vroeg hij of ik dat verslag door kon mailen zodat hij dat als 'voorbeeld' kon gebruiken (yea right.....). Dus ik zeg dat dat goed is en dat ik meteen ga mailen. Na een kwartiertje krijg ik een smsje waar dat mailtje blijft. Dus ik sms terug : " 1 APRIL"
Misschien heel flauw maar ik vond m leuk
Ik heb ook airco, maar vindt arko wel lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- is blij met Airco ipv ARKO!
aaawquote:Op maandag 31 maart 2008 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij willen niet-vrijgezellen dat ook niet missen hoor.
Maar 1 voordeel is wel dat wanneer het weer mooier wordt de dames minder kleren aanhebben.
En aangezien Fraubitch nu in Tilburg woont! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |