Eéntje ervoor nog...quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:11 schreef MaJo het volgende:
Jefferson?
Vergeet die M maar even. Denk eerder A...quote:
quote:
quote:
Jeetje dat is wel dom dat ik er niet op kwamquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Adams
heel fijn, thanks!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef MaJo het volgende:
Ik vind overigens niet dat HIM strafpunten hoeft te krijgen, kan wel eens gebeuren dat je weg moet toch? Als het maar niet te vaak het geval is...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:30 schreef SaskiaR het volgende:
het verdriet van belgië
kan , maar de dag kan verschillen, verschillende stromingen gebruiken hun eigen kalender die soms een dag verschilt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:44 schreef Neleos het volgende:
Dan zeiden ze dat net verkeerd, of ik heb niet goed opgelet.
Goed genoeg. de maand begint als je weer een stukje maan kan zien. Dus je moet de maan wel kunnen zien om een nieuwe maand te beginnen. Hier kunnen dus soms verschillen in optreden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De ene groep vindt nieuwe maan het begin van de nieuwe maand, de andere groep als dat net geweest is en ze dus weer een stukje maan kunnen zien?
hasper en flaster ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:37 schreef PhysicsRules het volgende:
caspar, jasper, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |