Hotel California (quote:
Ja maar laten we eerlijk zijn: weet je hoeveel van deze topics ik geopend hebquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet neeMaar kan me wel voorstellen dat je dat denkt, het lijkt net of het achterloopt maar dat is dus niet zo
Ja dat is wel ernstigquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar laten we eerlijk zijn: weet je hoeveel van deze topics ik geopend heb
Heel wat
Wat groeit er bij eigenlijk bij meisjes als ze patsen over hun forum-stats?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel ernstigVolgens mij ben ik trouwens nog steeds degene die de meeste heeft geopend, al heb ik de laatste maanden er heel weinig geopend
degene die de vraag afrondt krijgt het punt , prima te hanteren regelquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Ah dit is lullig, eigenlijk krijgt Morendo nu het punt... Als jullie het er niet mee eens zijn hoor ik het wel
Je hoort mij niet klagen. Bovendien studeer ik rechten en heb ik in kwesties als deze altijd gelijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Ah dit is lullig, eigenlijk krijgt Morendo nu het punt... Als jullie het er niet mee eens zijn hoor ik het wel
Morendo +1
Tussenstand deel 1186
Majo 1
Morendo 1
Patsen is stoer toch jeweeeetsquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat groeit er bij eigenlijk bij meisjes als ze patsen over hun forum-stats?
skippy+1quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
The Good, the Bad & the Ugly (Graveyard scene)
Dat zou best eens kunnen. Vooral in het begin heb je er veel gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel ernstigVolgens mij ben ik trouwens nog steeds degene die de meeste heeft geopend, al heb ik de laatste maanden er heel weinig geopend
tomtomaat +1quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:23 schreef tomtomaat het volgende:
Mont Ventoux
De eerste paar honderdquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Vooral in het begin heb je er veel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |