Ik zal je zeggen dat ik die drang nog nooit gehad heb, voor geen enkel programma.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef coldstar het volgende:
schreef ruudpuntenel het volgende:[/b]
[..]
En ik heb in de uitzendingen niks gezien waardoor ik plotseling SMS-drang krijg voor een bepaalde bewoner.
Met dat laatste puntje ben ik het echt niet eens. Al heb je jezelf aan de streams geërgerd, als je niet eens af en toe gekeken had dan zou je je mening niet op Fok hebben gegooid (of waar dan ook)quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik die drang nog nooit gehad heb, voor geen enkel programma.
1. Ten eerste wordt de tv zender alleen maar wijzer van al die smsjes.
2. Ik voel me niet geroepen een of andere persoon die mediageil is, ook nog miljonair te maken over mij rug.
3. Als je mee moet SMSsen aan al die programma's die in een week voorbij komen, mag je wel een krantenwijkje erbij gaan nemen.
4. Ik vind het al erg, dat ik zo stom geweest ben om streams aan te schaffen......
Diverse zaken...... niet complete quote tekens op de juiste plek, en wel complete op de verkeerde plek...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zit de fout in de laatste quote? 100CP voor de oplossing![]()
Het loopt al fout vanaf de eerste quote, gaan jullie eens een cursus Quoten volgenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
In ieder geval gaan nu de streams uit, en ga ik mijn mandje opzoeken. Truste allemaal, slaap lekker
Je bent de eerste quote begonnen met [ quote ] (zonder spatie's). Die heb je afgesloten met [ /quote ]. Daarna komt een stukje tekst en sluit een tweede keer af met [ /quote ].quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Katewalker het volgende:
1. Huub 31%
2. Brian 29%
3. Amanda 26%
4. Jaap 11%
5. Claire 3%
Mooi! Laat dat uitschot maar denken dat ze Huub kunnen inhalen..dan gaan ze zeker acoord met een sms-finale..
En dan........
De fout zal wel weer bij mij liggen....ik kom graag op cursus bij je. In ieder geval fout of niet fout, we begrepen elkaar. En daar gaat het toch om .....quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het loopt al fout vanaf de eerste quote, gaan jullie eens een cursus Quoten volgen![]()
Maar bedankt voor het openen van deze COS, al gebeurt er geen ruk. Ik zit maar even naar Palma van gisteren te kijken, die had ik nog niet gezien.
Met dat laatste puntje ben ik het echt niet eens. Al heb je jezelf aan de streams geërgerd, als je niet eens af en toe gekeken had dan zou je je mening niet op Fok hebben gegooid (of waar dan ook)quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik die drang nog nooit gehad heb, voor geen enkel programma.
1. Ten eerste wordt de tv zender alleen maar wijzer van al die smsjes.
2. Ik voel me niet geroepen een of andere persoon die mediageil is, ook nog miljonair te maken over mij rug.
3. Als je mee moet SMSsen aan al die programma's die in een week voorbij komen, mag je wel een krantenwijkje erbij gaan nemen.
4. Ik vind het al erg, dat ik zo stom geweest ben om streams aan te schaffen......
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat je post er zo uit had moeten zien Ruud:
[..]
Met dat laatste puntje ben ik het echt niet eens. Al heb je jezelf aan de streams geërgerd, als je niet eens af en toe gekeken had dan zou je je mening niet op Fok hebben gegooid (of waar dan ook)
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die honderd CP's hou ik maar in mijn eigen zak. Als het ooit tot een meeting komt geef ik wel een rondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |