quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:35 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net weer in en zie dat Brian en Amanda weer on speaking terms zijn.
Jammer.
Maar nu moet Brian dus iets zinnigs zeggen over AManda's goede finaleplannen?
Nou ja, zodra we daar zijn begint het hele circus weer opnieuw want er deugt natuurlijk niets van haar plannenquote:
Wat un heerleikkuh relaassie hebbun se ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
En voortaan moet ze meteen pen en papier pakken als ze een bui van Brian aan voelt komen en alles opschrijven. Niet met hem in discussie gaan, daar kan hij niet tegen.
Lees de vorige COS, dan weet je alles. Bij de weg, de reguliere sucks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:38 schreef elcastel het volgende:
Is er een samenvatting ? En waarom gebeurt dit als ik eens een uitzending op het normale tijdstip bekijk ?
Precies, ze moet dus gewoon dr kop houdenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
En voortaan moet ze meteen pen en papier pakken als ze een bui van Brian aan voelt komen en alles opschrijven. Niet met hem in discussie gaan, daar kan hij niet tegen.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef trettie het volgende:
[knip]
Hij doet verdomme net alsof hij in Afrika geboren is!
Ehm......onderlinge briefschrijverij mag helemaal niet , maar ach, het zijn de kindjes van God hè?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
Dus ... als Amanda met Brian wil discussiëren, moet ze dat voortaan via een brief doen?
Mijn God, wat een ideale relaasie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |