Ja....... Dat was idd logisch geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo had ik ook begonnen aan de wedstrijd.
Daar gaat het me niet om, maar hij sjokt zo over dat veld, zo ongeintereseerd, nonchalant alsof hij boven de rest verheven staat, maar goeie ballen geven is te veel gevraagdquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Perez, wat moet je nog voor verschil maken in zo'n korte tijd.
Mijn voorspelling voor psv.quote:PSV-FC Groningen 1-0
NEC-PSV 0-1
PSV-Heracles Almelo 1-0
PSV-FC Twente 1-0
Vitesse-PSV 0-1
Die vrije trap op Huntelaar was wel okay.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar hij sjokt zo over dat veld, zo ongeintereseerd, nonchalant alsof hij boven de rest verheven staat, maar goeie ballen geven is te veel gevraagd
Zo werd het hier ook aangekondigd. Met Heitinga erbij op het middenveld. Dat was ook logisch geweest. Maar nee, Huntelaar op 10. Welke idioot verzint zoietsquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja....... Dat was idd logisch geweest.
Maar nee.
Kan me nog herinneren dat jij na de 4de wedstrijd van Koster ofzo zei dat ie langer moest blijven.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Koster was al maanden geleden door het ijs gezakt. het ging wel ok een tijdje, tot hij echt aan de bak moest, en toen bleek dat ie er geen moer van snapte.
Maar goed, het ergste vond ik de instelling van veel spelers, gewoon geen wil om te winnen, geen lef, geen durf. Echt, dat achterin breed en terug op de keeper, ik werd er echt pislink van...
Leonardo had mooie actiesquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar wie viel er dan wel op in positieve zin? Ik kan alleen Suarez bedenken.... de rest liep erbij alsof we al weken kampioen zijn en het nergens meer om ging...
Echt helemaal niemand bewoog inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar wie viel er dan wel op in positieve zin? Ik kan alleen Suarez bedenken.... de rest liep erbij alsof we al weken kampioen zijn en het nergens meer om ging...
Ja, en ook echt ALLEEN ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij na de 4de wedstrijd van Koster ofzo zei dat ie langer moest blijven.
Opportunisme pur sang
Hoezo opportunisme? Koster begon prima. Duidelijke keuzes, die actie met Luque en Suarez was een prima ingreep, spel was redelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij na de 4de wedstrijd van Koster ofzo zei dat ie langer moest blijven.
Opportunisme pur sang
Niet alleen jij maar je kleurtje valt zo erg opquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook echt ALLEEN ik.
Ik heb het net al gezegd, het leek een frisse wind, normaal commentaar en de logische opstellingen. Maar de eerste echte test en hij zakte door het ijs.
Ja maar je weet van te voren dat het geen toptrainer is, ook al doet ie het een paar wedstrijden goed (die wedstrijden waren overigens vaak nog geflatteerd gewonnen)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo opportunisme? Koster begon prima. Duidelijke keuzes, die actie met Luque en Suarez was een prima ingreep, spel was redelijk.
Als iemand daarna genadeloos door het ijs zakt kan je daar vrij weinig aan doen.
Bullshit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
De eerste echte test was tegen fnoord. Toen wisselde hij Luque en Suarez na dat opstootje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook echt ALLEEN ik.
Ik heb het net al gezegd, het leek een frisse wind, normaal commentaar en de logische opstellingen. Maar de eerste echte test en hij zakte door het ijs.
Leo en Suarez waren mijn inziens de enige 2 met dreiging, al kwam er helaas niks uit voort. Onbegrijpelijk dat hij die 2 dan wisselt voor een rechtsbuiten die niks kan in de kleine ruimte (en ook nog eens hopeloos uit vorm is), en een middenvelder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Leonardo had je na 45 minuten beter kunnen wisselen en Suarez lekker laten staan. Daar gaat tenminste nog iets van dreiging uit.
Kutwissels.
Nee, dat weet je. Vandaar dat het alleen maar mee kon vallen.. En dat was in het begin ook zo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja maar je weet van te voren dat het geen toptrainer is, ook al doet ie het een paar wedstrijden goed (die wedstrijden waren overigens vaak nog geflatteerd gewonnen)
Verdedigend stond het voor het eerst sinds tijden idd eens goed. Speelden natuurlijk wel tegen een ploeg die 70 minuten weigerde aan te vallen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit.
Vertonghen en Silva speelden een goede pot.. Heitinga op 1 slippertje na bij die kans van die neger ook.
ok, I'll give you that. Maar ik doelde meer op aanvallend gezien. Verdedigend was het niet heel zwak nee, maar we kwamen om te winnen, niet om de bal achterin te houden....quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit.
Vertonghen en Silva speelden een goede pot.. Heitinga op 1 slippertje na bij die kans van die neger ook.
Correctie, we kwamen voor een gelijkspel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, I'll give you that. Maar ik doelde meer op aanvallend gezien. Verdedigend was het niet heel zwak nee, maar we kwamen om te winnen, niet om de bal achterin te houden....
Ja, Kosterquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Correctie, we kwamen voor een gelijkspel.
Ja, das ook wel zo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verdedigend stond het voor het eerst sinds tijden idd eens goed. Speelden natuurlijk wel tegen een ploeg die 70 minuten weigerde aan te vallen.
Davids vond ik ook sterk spelen.
Dat van de spelers is natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Koster.
Iedereen die wel iets met Ajax heeft "kwam" voor de winst, alleen de spelers en de trainer niet....
psv domineerde op het middenveld en Ajax kon geen combinaties maken door het centrum. En moest dus via de flanken spelen maar daar kwam geen gevaar vandaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, I'll give you that. Maar ik doelde meer op aanvallend gezien. Verdedigend was het niet heel zwak nee, maar we kwamen om te winnen, niet om de bal achterin te houden....
Ik denk niet dat het aan de spelers lag, meer aan de onmogelijke opstelling van Koster.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Koster.
Iedereen die wel iets met Ajax heeft "kwam" voor de winst, alleen de spelers en de trainer niet....
Sja, als je die bal nergens kwijt kan.....quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Als je een rare opstelling hebt is de bal 100 keer breedspelen achterin nog steeds fucking debiel hoor...
Dan loopt er niemand vrij, en ook dat is niet de schuld van de opstelling, dan ben je lui en bang voor de bal...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sja, als je die bal nergens kwijt kan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |