In ieder geval een uitnodiging voor de Oscars voor 'Beste Sterfscene' waard, me dunkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Nog erger vond ik dat smerige om een kaart vragenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Sterker nog, ik geloof dat dat zelfs de regel is. Wordt helaas veel te weinig toegepast.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nog erger vond ik dat smerige om een kaart vragen![]()
Als ik scheid was zou ik zeggen: "wil je een kaart? Hier heb je erzelf 1"
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:33 schreef toma het volgende:
We zijn trouwens wel de eerste club in meer dan 3 jaar die geen tegendoelpunt heeft gehad in Eindhoven.
Inderdaad. Die Leonardo had je na 45 minuten beter kunnen wisselen en Suarez lekker laten staan. Daar gaat tenminste nog iets van dreiging uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Wisselen doe je wanneer het MOET en niet op een vast moment.
Praat me bij.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutzooi!
Koster oprotten, pleuris debiel
Ja, leonardo was helemaal nergens, maar Suarez was wel ok. Urby was weer superzwak, het leek beter te gaan op zijn nieuwe positie maar gisteren had hij met zijn zwakke acties je zoweer een verliespartij kunnen opleveren, keer op keer de duels verloren etc. Wat heeft iedereen bij Ajax toch met die faalhaas?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Leonardo had je na 45 minuten beter kunnen wisselen en Suarez lekker laten staan. Daar gaat tenminste nog iets van dreiging uit.
Kutwissels.
mooi kansloos figuurquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Onze vriend DAM (wat een kutkop heeft die gozer) is weer eens geband
Om toch maar wat positief nieuws te brengen
Had dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Onze vriend DAM (wat een kutkop heeft die gozer) is weer eens geband
Om toch maar wat positief nieuws te brengen
?quote:Als een mod vraagt om iets niet te plaatsen, dan heeft dat meestal een reden. Dus als je dan in reactie op zijn post wéér een persoonlijke foto vraagt, dan speel je met je postrechten. Dat deed MONTANA en die kan dus de komende 48 uur niet posten.
Het moment interesseert me nog niet eens zoveel. Waar ik me wel kapot aan heb geërgerd is dat hij Leo en Suarez (de twee gevaarlijkste spelers aan Ajax-zijde!!!!!!!) wisselt. Er bleef helemaal niets meer over. Haal verdomme een verdediger of bijvoorbeeld Lindgren eruit (of allebei!!) en ga met een extra spits (Kuffour) spelen. Maar nee, een gelijkspel was voldoende volgens die randdebiel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Perez, wat moet je nog voor verschil maken in zo'n korte tijd.
Serieus, is er iemand die mij kan vertellen waar het eeuwige "wisselen doe je in de 70ste minuut" vandaan komt. Het is godsonmogelijk om in 20 minuutjes in de wedstrijd te komen en ook nog eens het verschil te maken. En echt, Blind, Koeman, HTC en nu "tactisch wonderkind" Koster ook weer. Staat het in het Ajax handboek?
Wisselen doe je wanneer het MOET en niet op een vast moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |