abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:26:22 #181
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57492379
kutwedstrijd
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57492487
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef Sethje het volgende:
kutwedstrijd
Nothing to see here, carry on
pi_57492626
Net terug.. eerste helft was leuk.. tweede helft was enige spectaculaire dat er wat plexiglas naar beneden ging.. slim is anders..
pi_57492649
Was wel lachen, die steward ging wel hard naar beneden hoor de tering, die gast heeft mazzel gehad dat ie niet over de rand naar de 1e ring is gevallen, lekker slim ook die deur tegenhouden in je 1tje als er 50 man lopen te trappen

Was dat plexiglas nou nog iemand ze kop gekome ofzo? zag allemaal EHBO na de wedstrijd op de 1e ring maar weetniet of er iemand gewond was ofzo?

Had Klaas die bal er op het eind maar ingepist.

Sfeer was trouwens wel lekker, psv was echt dood.
pi_57492700
Net terug uit de Eindhovense 'Hel'. Kansoloze actie idd met die deur. Die steward was trouwens wel een held, eerst proberen die deur dicht te houden om vervolgens 5 sec later naar beneden te flikkeren.

ontopic:
saaie kutwedstrijd, je had ze kunnen pakken.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_57492763
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef Jasza het volgende:
Was wel lachen, die steward ging wel hard naar beneden hoor de tering, die gast heeft mazzel gehad dat ie niet over de rand naar de 1e ring is gevallen, lekker slim ook die deur tegenhouden in je 1tje als er 50 man lopen te trappen

Was dat plexiglas nou nog iemand ze kop gekome ofzo? zag allemaal EHBO na de wedstrijd op de 1e ring maar weetniet of er iemand gewond was ofzo?

Was niet duidelijk te zien.. op het forum wordt er niets over gezegd.. dus zal wel meegevallen zijn denk ik..

Maar wel beetje kansloos..
pi_57492768
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Was niet duidelijk te zien.. op het forum wordt er niets over gezegd.. dus zal wel meegevallen zijn denk ik..

Maar wel beetje kansloos..
Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, Ajax krijgt een rekening en volgend jaar worden de prijzen weer duurder de politie stond trouwens rustig in de bovenhoek te kijken wat er gebeurde

Ik wist tenminste nog wel dat jij die gozer was haha
pi_57492773
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, Ajax krijgt een rekening en volgend jaar worden de prijzen weer duurder de politie stond trouwens rustig in de bovenhoek te kijken wat er gebeurde

Ik wist tenminste nog wel dat jij die gozer was haha
Haha ja goed gezien ouwe.. k had je niet herkend iig

tiet om te slapen..
pi_57492809
Duik ook me bed maar is in, heb btw wel een geruchtje opgevangen over 410 volgend jaar.
pi_57493165
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik besef me nou pas dat Vertonghen nog maar 20 jaartjes jong is. Godver en dan al zo volwassen spelen.

Vertonghen >> De Cler.
Leuk dat jij Vertonghen met de Cler vergelijkt. Maar Vertonghen is nog lang niet zo goed als de Cler. Verdedigend staat hij zijn mannetje, maar aanvallend is hij bij lange na niet zo goed als de Cler.
pi_57493235
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef Jasza het volgende:

Waarom moet je altijd zo krampachtig vertellen dat je in het uitvak bent geweest ?
Secrets never die. Only people.
pi_57493293
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Black-Death het volgende:
We hebben toch wel degeljk iets bereikt:
[..]

En we hebben de 0 gehouden
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57493346
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Ze liepen als kippen zonder koppen over het veld.
Achterin was het helemaal een drama.
En toch gaan ze hoogst waarschijnlijk kampioen worden, of het moet heel gek gaan lopen.
Secrets never die. Only people.
pi_57493628
Huntelaar op 10
pi_57493650
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Huntelaar op 10
Belachelijk inderdaad Ik vind de gedachte op zich niet eens zo heel vergezocht maar experimenteer daar dan eerder mee. Nu haal je gewoon je topscorer uit de wedstrijd.
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:43:24 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57493725
Ach man, er was gewoon geen bezieling en inzet, het was te slap voor woorden en de willen gewoon geen kampioen worden. Klote wedstrijd, klote inzet, klote taktiek. klote team.

Klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57493741
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, er was gewoon geen bezieling en inzet, het was te slap voor woorden en de willen gewoon geen kampioen worden. Klote wedstrijd, klote inzet, klote taktiek. klote team.

Klaar.
Ik vond de inzet en bezieling nou niet zo'n probleem. Het was niet goed genoeg dat ben ik wel met je eens.
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:47:40 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57493763
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik vond de inzet en bezieling nou niet zo'n probleem. Het was niet goed genoeg dat ben ik wel met je eens.
Ik vond dat ze er voor de wedstrijd die het was, de laatste kans, echt te slap voor woorden. DIe debielen achterin met constant balletjes breed en terug op de keeper. DE GOAL VAN PSV IS DAAR JOSTIS!!!!!!

En die lul van een koster vooraf "we gaan psv verrassen, kijk zo maar" waarmee, met laf spel achteruit? Ja, dat was zeker verrassend ja, maar te laf voor woorden .

Nee, het was vol-ko-men kut!
Get woke, go broke!
pi_57493828
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vond dat ze er voor de wedstrijd die het was, de laatste kans, echt te slap voor woorden. DIe debielen achterin met constant balletjes breed en terug op de keeper. DE GOAL VAN PSV IS DAAR JOSTIS!!!!!!

En die lul van een koster vooraf "we gaan psv verrassen, kijk zo maar" waarmee, met laf spel achteruit? Ja, dat was zeker verrassend ja, maar te laf voor woorden .

Nee, het was vol-ko-men kut!
Hehehehe adem in adem uit HeatWave

Wat betreft Koster heb je natuurlijk ook gewoon gelijk. Ik was verbijsterd toen Leonardo en Suarez eruit gingen. Had Perez op 10 gezet, Huntelaar op 9 en Emanuelson tussen de linies in een vrije rol. Nee we gaan Rommedahl laten invallen
pi_57493845
4 jaar op rij die kutboeren kampioen. Maar God, wat ben ik blij dat ik geen PSV-fan ben zeg. Nog nooit zoveel josti's in beeld gezien als gisteren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57493846
dubbele post ook nog, dat kan er nog wel bij na gisteren
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:04:28 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57493914
Das zeker een feit, dat publiek daar is echt te dom om te schijten, wat een zooitje chromosoompje extra types zeg .
Get woke, go broke!
pi_57493972
rare keuze van Koster ja.. damn
Live!
pi_57493988
Die boeren waren idd te triest voor woorden

In plaats van dat ze hun eigen team eens kritisch bekijken qua vertoond spel gaan ze juichen bij een vallende zwaan van Gomes
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:12:38 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57494000
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Get woke, go broke!
pi_57494038
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
In ieder geval een uitnodiging voor de Oscars voor 'Beste Sterfscene' waard, me dunkt.
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:16:41 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57494052
En hoe goed ie ook is, die hoef ik echt niet in Oranje te zien, als ik dat soort spelers leuk moet vinden word ik wel portugees .
Get woke, go broke!
pi_57494081
net als Dida bah
Live!
pi_57494107
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Nog erger vond ik dat smerige om een kaart vragen
Als ik scheid was zou ik zeggen: "wil je een kaart? Hier heb je erzelf 1"
No bitch to me
pi_57494144
Kutzooi!

Koster oprotten, pleuris debiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')