quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef Sethje het volgende:
kutwedstrijd
Was niet duidelijk te zien.. op het forum wordt er niets over gezegd.. dus zal wel meegevallen zijn denk ik..quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef Jasza het volgende:
Was wel lachen, die steward ging wel hard naar beneden hoor de tering, die gast heeft mazzel gehad dat ie niet over de rand naar de 1e ring is gevallen, lekker slim ook die deur tegenhouden in je 1tje als er 50 man lopen te trappen
Was dat plexiglas nou nog iemand ze kop gekome ofzo? zag allemaal EHBO na de wedstrijd op de 1e ring maar weetniet of er iemand gewond was ofzo?![]()
Had Klaas die bal er op het eind maar ingepist.
Sfeer was trouwens wel lekker, psv was echt dood.
Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, Ajax krijgt een rekening en volgend jaar worden de prijzen weer duurderquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was niet duidelijk te zien.. op het forum wordt er niets over gezegd.. dus zal wel meegevallen zijn denk ik..
Maar wel beetje kansloos..
Haha ja goed gezien ouwe.. k had je niet herkend iigquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, Ajax krijgt een rekening en volgend jaar worden de prijzen weer duurder![]()
de politie stond trouwens rustig in de bovenhoek te kijken wat er gebeurde
![]()
Ik wist tenminste nog wel dat jij die gozer was haha
Leuk dat jij Vertonghen met de Cler vergelijkt. Maar Vertonghen is nog lang niet zo goed als de Cler. Verdedigend staat hij zijn mannetje, maar aanvallend is hij bij lange na niet zo goed als de Cler.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik besef me nou pas dat Vertonghen nog maar 20 jaartjes jong is. Godver en dan al zo volwassen spelen.
Vertonghen >> De Cler.
Waarom moet je altijd zo krampachtig vertellen dat je in het uitvak bent geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef Jasza het volgende:
Was wel lachen, die steward ging wel hard naar beneden hoor de tering, die gast heeft mazzel gehad dat ie niet over de rand naar de 1e ring is gevallen, lekker slim ook die deur tegenhouden in je 1tje als er 50 man lopen te trappen
Was dat plexiglas nou nog iemand ze kop gekome ofzo? zag allemaal EHBO na de wedstrijd op de 1e ring maar weetniet of er iemand gewond was ofzo?![]()
Had Klaas die bal er op het eind maar ingepist.
Sfeer was trouwens wel lekker, psv was echt dood.
En we hebben de 0 gehoudenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Black-Death het volgende:
We hebben toch wel degeljk iets bereikt:
[..]
En toch gaan ze hoogst waarschijnlijk kampioen worden, of het moet heel gek gaan lopen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ze liepen als kippen zonder koppen over het veld.
Achterin was het helemaal een drama.
Belachelijk inderdaadquote:
Ik vond de inzet en bezieling nou niet zo'n probleem. Het was niet goed genoeg dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, er was gewoon geen bezieling en inzet, het was te slap voor woorden en de willen gewoon geen kampioen worden. Klote wedstrijd, klote inzet, klote taktiek. klote team.
Klaar.
Ik vond dat ze er voor de wedstrijd die het was, de laatste kans, echt te slap voor woorden. DIe debielen achterin met constant balletjes breed en terug op de keeper. DE GOAL VAN PSV IS DAAR JOSTIS!!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond de inzet en bezieling nou niet zo'n probleem. Het was niet goed genoeg dat ben ik wel met je eens.
Hehehehe adem in adem uit HeatWavequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er voor de wedstrijd die het was, de laatste kans, echt te slap voor woorden. DIe debielen achterin met constant balletjes breed en terug op de keeper. DE GOAL VAN PSV IS DAAR JOSTIS!!!!!!
En die lul van een koster vooraf "we gaan psv verrassen, kijk zo maar" waarmee, met laf spel achteruit? Ja, dat was zeker verrassend ja, maar te laf voor woorden.
Nee, het was vol-ko-men kut!
In ieder geval een uitnodiging voor de Oscars voor 'Beste Sterfscene' waard, me dunkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Nog erger vond ik dat smerige om een kaart vragenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |