Nou je bent wel erg postiefquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Gentenaar: 6 (wat onzeker)
Bruno: 7 (goed, maar niet meer schieten vanaf de cornervlag jongen)
Heitinga: 6 (mag wel meer van hem verwachten vind ik)
Vermaelen: 7 (degelijk)
Vertonghen: 8 (man van de wedstrijd, erg goed gespeeld)
Lindgren: 6 (kan beter)
Davids: 7 (dit lijkt er meer op)
Urby: 7 (lekker fel maar wel weer een paar keer dom balverlies)
Suarez: 6 (iets meer omhoog kijken aan de bal)
Huntelaar: 6 (volgende keer weer echt in de spits aub)
Leo: 6 (het kwam er niet echt uit)
Koster: 4 (wissels haalden niets uit, van zn tactische verrassing lag niemand wakker en Huntelaar moet in de buurt van de goal blijven, niet zoveel naar het middenveld zakken. Basiself was wel ok maar hij had dan ook maar in één geval iets te kiezen eigenlijk)
Mwah, meer teleurstelling in Koster met zijn opstelling.quote:
Heerste?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Slecht Ajax? Hou toch op man. Ajax heerste vooral de eerste helft in Eindhoven. Als je dan niet de 0-1 maakt, ja dan weet je dat het heel erg lastig gaat worden. En Koster? Godverdomme wat een incapabele kutgast. Waarom haal je de slechtste man van het veld ( Urby) d'r niet uit, maar GODVERDOMME de gevaarlijkste aanvallers ten favoure van Perez en Rommedahl... ONGELOFELIJK![]()
![]()
![]()
!!!
Volgens mij heeft Gomes geen één keer in hoeven grijpen. Gentenaar werd een paar keer gered door medespelers, waardoor het nog mazzel was dat een punt werd gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Slecht Ajax? Hou toch op man. Ajax heerste vooral de eerste helft in Eindhoven. Als je dan niet de 0-1 maakt, ja dan weet je dat het heel erg lastig gaat worden. En Koster? Godverdomme wat een incapabele kutgast. Waarom haal je de slechtste man van het veld ( Urby) d'r niet uit, maar GODVERDOMME de gevaarlijkste aanvallers ten favoure van Perez en Rommedahl... ONGELOFELIJK![]()
![]()
![]()
!!!
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:07 schreef Brammie het volgende:
Nou, weer een illusie armer...
Anti-voetbalquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerste?
Ajax was iets beter de 1e helft. Maar beide teams wilden en konden niks. Denk dat PSV over de hele wedstrijd genomen de meeste dreiging had. Vooral eind 2e helft.
Ook al stonden ze 20 punten achterquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV staat 4 punten voor, dus die hoeven niet. Die lieten zich terugzakken en lieten Ajax het spel maken en hoopte op de counter. Tuurlijk heeft Ajax dan het initiatief maar van heersen was absoluut geen sprake. Ajax deed er trouwens weinig mee en was bang voor de counter. Uitendelijk nam PSV in de tweede helft zelfs het initatief over.
Uit bij PSV niet verliezen is op zich geen slecht resultaat. Dat je er niks mee opschiet staat los van de prestatie. En ik vond niemand echt slecht genoeg voor een 5. Maar ok maar één 8, Vertongen is de enige die echt positief opviel.quote:
Inderdaad die kopbal van Huntelaar telde ik ook al, ow wacht Huntelaar is van Ajax.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerste?
Ajax was iets beter de 1e helft. Maar beide teams wilden en konden niks. Denk dat PSV over de hele wedstrijd genomen de meeste dreiging had. Vooral eind 2e helft.
Viel ook wel erg mee, 2e helft was het vooral PSV dat de ajax goal op zocht. Beide teams durfden niet echt de verdediging te verwaarlozen. Met Davids en Lindgren had Koster ook gekozen voor een 2 tal verdedigend ingestelde middenvelders en ook nog eens een spits naar het middenveld laten zakken.quote:
Waar heb je het over kerel? Ik baal er alleen van dat het het weer niet wordquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tot volgend jaar. Niet meer terugkomen he.
Ik maak de competitie wél af.
Niet dan? Leo liet geen ene fuck zien.... Van Suarez ging tenminste nog dreiging uit.quote:
Niet als wij nog altijd 5 basisspelers missen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:20 schreef Bernard0s het volgende:
Bloedeloze wedstrijd.
Ik kots op PSV, wat een antivoetbal weer vandaag. Gaan ze nog wel merken tegen Groningen e.d.
Dan winnen jullie nog van die prutsers, zeker. De groene hel van het noorden zal onvoorbiddelijk zijn voor die watjes en successupporters.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet als wij nog altijd 5 basisspelers missen.
Inderdaad, jammer alleen dat ze dat ook wel weer zullen winnen met een lullige 1-0 ofzo. Ik vind ook bijna elke wedstrijd van hun oersaai.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:20 schreef Bernard0s het volgende:
Bloedeloze wedstrijd.
Ik kots op PSV, wat een antivoetbal weer vandaag. Gaan ze nog wel merken tegen Groningen e.d.
Wat een onzin zeg. Ze liepen als kippen zonder koppen over het veld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV is toch wel wat verder dan Ajax om eerlijk te zijn. Volwassener, slimmer, meer een collectief.
Ehm, tis in Eindhoven die wedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dan winnen jullie nog van die prutsers, zeker. De groene hel van het noorden zal onvoorbiddelijk zijn voor die watjes en successupporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |