Niet alles geloven wat Zeitgeist beweertquote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Triptamine het volgende:
Betalen jullie eigenlijk Inkomstenbelasting? Zo ja, er schijnt geen wet te bestaan die je verplicht te betalen. Omdat dit ongrondwettelijk zou zijn. Dit heb ik uit een docu, of het zo is weet ik niet. Iemand die hier meer van weet?
Wij niet, als een van de weinige staten.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Triptamine het volgende:
Betalen jullie eigenlijk Inkomstenbelasting? Zo ja, er schijnt geen wet te bestaan die je verplicht te betalen. Omdat dit ongrondwettelijk zou zijn. Dit heb ik uit een docu, of het zo is weet ik niet. Iemand die hier meer van weet?
Hehe, ik vond het ook al ongeloofwaardig, dus ik vraag het aan de ervaringsdeskundigenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat Zeitgeist beweert
Sixteenth Amendment.
Maar niet qua gemak, of wel?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef popolon het volgende:
Waar zou je dat willen? Zeggen dat je een huisje in de VS wilt hebben is hetzelfde als zeggen dat je een huisje in Europa wilt hebben.
Come again?quote:
Nee, maar wel een kleiner wheel of cheese, die je in de tax free winkel (probeer dat maar eens op z'n Nederlands uit te spreken zonder winkel te verAmerikaniseren) kunt kopen. Als het in je bagage past, moet zo'n 12kg kaas zonder problemen in te voeren zijn. De douane heeft problemen met roomkaas, maar hardere kazen kun je zo meenemen. Wel even aangeven op je douaneformulier.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:13 schreef Quintony het volgende:
Ik ga dus begin mei naar Nederland. Heeft iemand al eens geprobeerd een volledige kaas mee te nemen naar de VS (12kg)?
Ik zou nog even wachten.quote:Op maandag 14 april 2008 01:44 schreef Pat-man het volgende:
beter laat dan nooit... teeeeveeepeee..
meteen ff reactie op .blog:
Als je 2e huis wil gaan kopen (en je bent er uit waar) is dat nu de ideale tijd om te doen. De huizenmarkt staat echt op instorten en huizen kosten nu geen drol, helemaal met de dollar nu.
Als ik het geld ervoor had liggen (geen verdomde student meer zou zijn) dan had ik het ook meteen gedaan. Wil iets in de buurt van Sacramento, hoop daar over een paar jaartjes naar toe te verhuizen.
Ziet het er naar uit dat een van die 2 kapot gaat dan? Dacht dat het ergste nu wel zo'n beetje achter de rug was...quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten.
De kredietcrisis die er nu heerst, staat IMHO op een laag pitje. De federale overheid heeft twee hypotheekverstrekkers, Fannie Mae en Freddie Mac, die zowat op instorten staan. Als ik het goed begrijp zijn die twee verantwoordelijk voor een hypotheekbedrag dat 50 keer (!!!) de waarde overtreft van die van Bear Stearns. Nou hebben we gezien tot wat voor een paniek de ondergang van Bear Stearns zorgde; het zal pas echt gaan spoken als een van deze twee federale hypotheekverstrekkers kopje onder gaat.
Nou ja, je zou kunnen verhuizen wanneer je wilt - zeker als je een potje met Euro's blijft houden. Maar reken er maar op dat en de USD (+!) en de huizenprijzen (+!) zullen blijven zakken in waarde.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:03 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Ziet het er naar uit dat een van die 2 kapot gaat dan? Dacht dat het ergste nu wel zo'n beetje achter de rug was...
helaas toch nog geen geld en tijd om te verhuizen
Ik heb een Nederland inkomen (euro'squote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Triptamine het volgende:
Heb zelf 5 maanden in Orange County gewoond en heb gemerkt dat je in de supermarkt voor het 1 iets meer en voor het ander weer wat minder betaald. Vond dat het aardig op hetzelfde neer kwam. Betaalde daar ook ontzettend veel inderdaad. 800 dollar p/m voor kamer incl. eigen badkamer. Maar in rond Sacramento is dat wel een stukje goedkoper en kopen is daar ook nog een goeie optie, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:15 schreef Shivo het volgende:
1 dollar is in mijn ervaring geen 1 euro, ik heb het idee dat ik me redelijk scheel betaal in de lokale supermarkt. Het is zelfs zo dat ik vorige week in .nl wat boodschappen deed en bij mezelf dacht 'wat goedkoop!'. Daarnaast is Boston erg duur kwa huur (ik betaal $1400 voor een klein appartement). Maartena kan je vast vertellen hoe dat in de buurt van Sacramento zit. Verzekering is geregeld door mijn werkgever dus daar heb ik geen omkijken naar, inkomstenbelasting verschilt per staat maar is lager.
Voor een het leven in een droomstad moet je betalen he...quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:48 schreef Vitamine_C het volgende:
Hier in San Francisco is 1 dollar absoluut niet 1 euro, maar SF is dan ook wel een stad apart. Huizen/huur prijzen rijzen de pan uit, boodschappen zijn hier vrij duur en benzine vind je (in de omgeving) haast nergens zo duur als hier.
Maar gelukkig voor jou, SF is geen Sacramento.
Alleen jammer dat ze zo in Deliverance mee hadden kunnen spelen. Ik weet niet hoe lang die lui al samen wonen, maar er zijn onderhand wat foutjes in hun genen geslopen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef Lyrebird het volgende:
Volgt er iemand de berichtgeving over de Elders of Zion Church in Texas? Ik zag daar gisteren wat beelden van. Wat me opviel was hoe schitterend de vrouwen er uit zagen. Prachtig haar, dito jurken. Erg retro allemaal, maar desalnietemin erg leuk om te zien.
Zelfs hier is het mooi weer! We zitten al minstens een week constant boven de 20 graden!quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:02 schreef LintuxCx het volgende:vanuit Mountain View, CA voor vijf weekjes. Wat een mooi weer hier zeg!
quote:
Je hebt de belastingen nog niet gedaan?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:13 schreef Shivo het volgende:
Over welk jaar? ik heb alleen in 2007 belasting betaald. Misschien moet ik mijn aangifte inkomstenbelasting eens opsturen
En ga je het ook netjes uitgeven aan producten uit China, zoals voor zover ik begrepen heb de bedoeling is?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:18 schreef popolon het volgende:
Nou het niet bestaande geld is binnen hoor, dank je wel Bush.
Dan maar hopen dat ze mijn verzoek tot uitgestelde aangifte hebben ontvangenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt de belastingen nog niet gedaan?Dan ben je wel erg laat. Volgens mij kom je dan niet eens meer in aanmerking gezien 'tax day' al voorbij is. (15 april)
Nieuwe ramen en kozijnen, made in usa.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En ga je het ook netjes uitgeven aan producten uit China, zoals voor zover ik begrepen heb de bedoeling is?
Oh shit, da's goed balen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:46 schreef wonderer het volgende:
Die klerelijers an de USCIS hadden voor VANDAAG een afspraak gemaakt voor de biometrische rotzooi. VANDAAG. Gisteravond zijn we teruggekomen uit Nederland, pas vanmiddag heeft Brad de post opgehaald bij het postkantoor. En ze WISTEN dat ik op vakantie was, dat had ik erbij vermeld toen ik het formulier instuurde.
Op de brief staat "if you fail to appear as scheduled, your application will be considered abandoned"
Ja, fuck, hoe kon ik dat nou weten als ik pas na die tijd de brief krijg, assholes
Toen ik 2 jaar geleden rond deze tijd Route 66 afreed was dat inderdaad ook schering en inslag...Warnings all over the place zeg maarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:42 schreef compier het volgende:
ik vandaag 300 dollar gekregen van de IRS, wel leuk aangezien ik ook nog 260 euro van belastingdienst in nl krijg binnenkort
vanochtend tornado warning en Tornado developing in sparta.
Ik zei tegen mijn stiefmoeder;
IK ga nu naar mijn werk, fijn je gekend te hebben (stroom was uitgevallen in ons huis), ik rijd door sparta, regen wordt al minder en alle lichten daar gewoon aan!
Ja, removal of conditions. Mijn greencard expires de 29ste. Ik had alles dus begin april opgestuurd en omdat die site zo onduidelijk is, inclusief alle bewijsstukken dat ik nog steeds getrouwd ben. Later bleek dat dat nog niet had gehoeven en had ik het dus veel eerder kunnen opsturen, waardoor alles beter gepland had kunnen wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh shit, da's goed balen!
Is dat voor je papieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |