express snap ik niet helemaal.. (nooit gebruikt)quote:
Lekker als die in je broekzak zit en aangaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
Wat een kutding. Op wickedlasers.com kan je een zaklamp bestellen voor $300, met 4200 lumens
Express is naar mijn weten gewoon hetzelfde, alleen dan nog veiliger geloof ik. Tevens kan je gemakkelijk even snel een ander adres invullen mocht je dat willen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
express snap ik niet helemaal.. (nooit gebruikt)
Wordt het dan gewoon van je paypal rekening afgeschreven, of je bankrekening/creditcard ?
Children of Bodom - Taste of my Scythequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:46 schreef glremme het volgende:
[..]
Welk nummer draait er op de achtergrond in?
Hehe.. Maar t maakt wel een tyfusherrie hoor.. Hij doet pijn aan je oren.. Maarjah, mijn telefoon heeft niet zo'n goeie microfoon..quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat fietsendingik had er toch wel wat meer geluid van verwacht dan een hoog piepje
quote:
Ik gebruik dus altijd Express checkout.. Niks mis mee voor zover ik weet..quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
express snap ik niet helemaal.. (nooit gebruikt)
Wordt het dan gewoon van je paypal rekening afgeschreven, of je bankrekening/creditcard ?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Children of Bodom - Taste of my Scythe
die kans is aanwezig ja. Alle bedragen boven de 22 euro lopen die kans.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef Rev- het volgende:
Als ik daar een telefoon koop van 160 dollar moet ik dan invoerkosten betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |