welke is dat? ik zoek ook nog zoietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik had ook nog eens een verloop stekkertje die ik deze vakantie in Amerika nodig ga hebben.
Deze waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
welke is dat? ik zoek ook nog zoiets
Goh, ik had er bijna eentje besteld... Had je het 'oude' type (met een cirkel rond de rotor) of het 'nieuwe' type (met losse rotorbladen)?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef LasTeR het volgende:
And last but not least!!!
The Mosquito Helicopter!! -![]()
Don't mind my language maar wat een kankerding. Betaal je 30 dollar voor een ding dat niet eens goed vliegt.Hij komt maar 3cm van de grond af als hij opgeladen is en alles staat zoals het moet. Zonde van het geld. Niet dat je er veel van mag verwachten maar wel iets meer dan dit lijkt me!!!
Al met al, leuke bestelling!
Met die cirkel! Maar het werkt gewoon NIET, hij komt maar heel weinig los van de grond, dat is niet tof!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Goh, ik had er bijna eentje besteld... Had je het 'oude' type (met een cirkel rond de rotor) of het 'nieuwe' type (met losse rotorbladen)?
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik had ook nog eens een verloop stekkertje die ik deze vakantie in Amerika nodig ga hebben.
Heb dus uit voorzorg meteen maar een 5-pack CR2's mee laten sturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Geen ervaringen ermee, maar let er wel op dat je CR2 batterijen ervoor nodig hebt.
Ok. Die met de losse bladen zou beter moeten zijn, als ik de recensies moet geloven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Met die cirkel! Maar het werkt gewoon NIET, hij komt maar heel weinig los van de grond, dat is niet tof!
Ik heb er al een zooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.
Zijn die dingen trouwens echt zo sterk (qua magneetkracht dan),quote:
Magneten zijn broos.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen zijn best sterk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |