abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 april 2008 @ 00:26:53 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57771388
Al zou iemand anders Martin kunnen spelen. Dan nog zou die niet de ongelooflijke slagen hebben die Martin wel heeft en tja... dan is je film al niet geloofwaardig meer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 2 april 2008 @ 00:29:33 #152
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57771432
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:26 schreef Komakie het volgende:
Al zou iemand anders Martin kunnen spelen. Dan nog zou die niet de ongelooflijke slagen hebben die Martin wel heeft en tja... dan is je film al niet geloofwaardig meer.
Heb je een punt. Zelfs met CGI zouden ze dat niet kunnen nabootsen. Er is simpelweg geen computer die zulke complexe berekeningen aan kan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57771751
Martin heeft top-20 slagen, dus buiten de top 20 van de wereldranglijst hoef je het alvast niet te zoeken.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:04:06 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57776846
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:46 schreef thettes het volgende:
Martin heeft top-20 slagen, dus buiten de top 20 van de wereldranglijst hoef je het alvast niet te zoeken.
En binnen de top 20 is er niemand die zijn fantastische fysiek en karakter geloofwaardig zou kunnen laten overkomen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57777858
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Heb je een punt. Zelfs met CGI zouden ze dat niet kunnen nabootsen. Er is simpelweg geen computer die zulke complexe berekeningen aan kan.
Daarom die film in first person view.
Kunnen we kijken hoe zo'n fenomeen alles ziet. Voor die top20 slagen hoef je dan ook geen moeite te doen, die ballen zijn zo snel en scherp dat je ze niet ziet. De hoofdrolspeler is dan eigenlijk dus een cameraman.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:08:40 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57779334
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:01 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Daarom die film in first person view.
Kunnen we kijken hoe zo'n fenomeen alles ziet. Voor die top20 slagen hoef je dan ook geen moeite te doen, die ballen zijn zo snel en scherp dat je ze niet ziet. De hoofdrolspeler is dan eigenlijk dus een cameraman.
Hmm geen slecht plan.
Maar ja... wie gaat dan zijn stem doen? ik kan niemand bedenken met zo'n krachtige imponerende stem als hij.

Je zou trouwens ook de ballen in een soort superslomo kunnen laten gaan. Zoals bij The Matrix. Dat de ballen van de tegenstander op gewone snelheid op hem af komen en dat zijn slagen worden vertraagd naar een 100ste van de snelheid om op het laatste moment te worden terug gevormd naar een 10de van de snelheid. Op die manier krijg je een idee van de snelheid maar ondertussen blijven de ballen nog wel enigzins te volgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57779447
Oooh misschien kan je Verkerk dan ook wat beter te boek doen als een Messias of "The One" ...Wel geniaal...Beetje die link leggen met god en zo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 2 april 2008 @ 14:46:00 #158
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57780187
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef Norrage het volgende:
Oooh misschien kan je Verkerk dan ook wat beter te boek doen als een Messias of "The One" ...Wel geniaal...Beetje die link leggen met god en zo.
Hoezo 'die link leggen met god'? Je kan toch geen link leggen tussen één en dezelfde persoon?
Ik heb trouwens even gezocht, maar de nieuwste hogesnelheidscamera's komen maar tot 20 miljoen frames per seconde. Dus dat gaat ook niet op. Ik denk dat zo'n film gewoon niet gemaakt kan worden.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57780283
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Ik denk dat zo'n film gewoon niet gemaakt kan worden.
Ach ja het was gisteren natuurlijk ook 1 april. Dan komen wel vaker de meest fantastische ideeën langs die praktisch gewoon niet uitvoerbaar zijn.

Daarnaast is het maar goed ook. Als de wereld al in rep en roer is door de film van Wilders over religie dan kan een film over de goddelijke Martin Verkerk wel eens schokkende gevolgen hebben.
pi_57780567
Misschien gaat de film niet over zijn tenniscarriere, maar hoe hij het broeikas effect en het conflict in het midden-oosten oplostte. Niet voor niets heeft hij dezelfde voornaam als Luther King.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:19:37 #161
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57780982
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien gaat de film niet over zijn tenniscarriere, maar hoe hij het broeikas effect en het conflict in het midden-oosten oplostte. Niet voor niets heeft hij dezelfde voornaam als Luther King.
Luther King is bij voorbaat al vernoemd naar Verkerk hoor.
Overigens heb ik gelezen dat ze in Montréal na de winst van Martin hebben besloten een kerk voor hem op te richten, de Martin Ver-Kerk.

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57781348
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57781447
die grap had ik drie topics geleden ook al gemaakt
Wel zonder illustratie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57782746
Ze hebben je plan uitgevoerd Tim.
That's all folks!
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:16:56 #165
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57845535
Het is nog even onduidelijk rondom Martin. Hij staat op de entry list voor drie futuretoernooien, maar voor elk lijkt hij vooralsnog niet direct geplaatst en hij speelt ook nergens kwalificaties. Wellicht heeft hij ergens een wildcard gekregen.
pi_57846367
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:16 schreef Reya het volgende:
Het is nog even onduidelijk rondom Martin. Hij staat op de entry list voor drie futuretoernooien, maar voor elk lijkt hij vooralsnog niet direct geplaatst en hij speelt ook nergens kwalificaties. Wellicht heeft hij ergens een wildcard gekregen.
Het kan ook nog wel eens dat hij alsnog rechtstreeks in het hoofdtoernooi zit, aangezien er zich vaak nog mensen afmelden in de tijd tussen de laatste melding van de afzeggingen en de bekendmaking van de kwalificaties.
pi_57846658
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:16 schreef Reya het volgende:
Het is nog even onduidelijk rondom Martin. Hij staat op de entry list voor drie futuretoernooien, maar voor elk lijkt hij vooralsnog niet direct geplaatst en hij speelt ook nergens kwalificaties. Wellicht heeft hij ergens een wildcard gekregen.
En wat als dat niet is? Misschien ligt het dan aan het aantal aanmeldingen en moet hij terug naar Europa. In Nederland mag hij dat soort toernooitjes echt wel spelen. Is leuk voor het affiche van het toernooi, de tegenstanders en het publiek.
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:46:28 #168
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57847588
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:43 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Is leuk voor het affiche van het toernooi, de tegenstanders en het publiek.
Sadist.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57879855
Ja, erg hoor.

Miami voorbij, nu kan Martin zijn volle aandacht weer pakken.
That's all folks!
pi_57880399
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:46 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Sadist.
Heerlijk toch, je kan niet verliezen.
Als verlies je maar 1 game niet op love, dan doe je het al fantastisch goed.
  maandag 7 april 2008 @ 11:22:14 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57885521
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:46 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Sadist.
Kunnen ze zeggen dat ze een keer tegen de grote Martin Verkerk hebben gespeeld.
Dat is zelfs voor Federer nog een eer. Kun je na gaan wat het voor die jongens betekend.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:12:39 #172
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57903578
Jongens, er moet bij de speler van de maand van tennisactueel even gestemd worden op, nou ja, dat weet u zelf wel. Stemmen dus!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57905755
Martin heeft onze steun hard nodig! Er zijn blijkbaar toch veel mensen die niets van sport snappen!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57907922
En een vote geplaatst, de keuze is ook niet moeilijk. Martin was de speler van de maand.
That's all folks!
pi_57908998
quote:
Verkerk valt naar beneden op ATP-ranking

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 8-apr-2008 12:29

Martin Verkerk is een flink aantal plaatsen naar beneden gevallen op de ATP-ranking die uitgegeven is op maandag 7 april. De Alphenaar zakte dertig plekken en staat nu op plaats 606. De duikeling komt met name omdat Verkerk vorige week niet in het Masters Series-toernooi van Miami speelde. Dat deed de tennisser vorig jaar wel dankzij zijn beschermde status.

Verkerk was juist aan een opmars op de ranking bezig nadat hij twee weken geleden het future-toernooi van Montréal op zijn naam wist te schrijven. Deze week wilde de tennisser zijn opwachting maken bij future-toernooien in Frankijk en Italië, maar door zijn lage plaats op de wereldranglijst komt hij niet in aanmerking voor het hoofdtoernooi.

Verkerk bereikte in 2003 verrassend de finale van het Grand Slam van Roland Garros. Door diverse blessures kon hij die doorbraak echter geen vervolg geven. Dit jaar maakt hij zijn zoveelste rentree in het internationale tenniscircuit. Dat doet Verkerk via de future-toernooien op het laagste internationale competitieniveau.
sportweek.nl
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')