het schijnt zelfs zo te zijn dat hij het twee jaar geleden eens met een blesure en pfeifer geprobeerd heeft. Wat een uitdagingen zoekt deze hercules van de 21e eeuw toch opquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat hij vandaag met een mitella om zal spelen. Fenomenaal.
Ik voelde net ook al wat rare trillingen, maar had geen idee wat het was... Nu begrijp ik het!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel de grond onder m'n voeten, duidelijk een teken dat hij speelt.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje uit het archief, zie Martin kijken en denken. "Vooruit, vandaag mag je aan m'n goddelijke lijf zitten"
Ik was uit, dus ik kon het niet posten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:17 schreef NY_Giant het volgende:
Freiss, verlos ons...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 05:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik was uit, dus ik kon het niet posten.
Overigens heb ik slecht nieuws...
Hi Friso,
Verkerk lost against Rylan Rizza : 6,3 7,5
Regards
Alain
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Tim86 het volgende:
die Rizza had top 10 slagen waarschijnlijk..zo ver is Martin pas over 1 a 2 weken..
quote:Future Sherbrooke: Verkerk vergeet te winnen![]()
![]()
![]()
Martin Verkerk heeft op het futuretoernooi in het Canadese Sherbrooke in de tweede ronde verloren. De Nederlander ging met 6-3, 7-5 onderuit tegen de Amerikaan Rylan Rizza, nummer 924 van de wereld. Verkerk won afgelopen weekend het futuretoernooi in Montreal. Hij is momenteel de nummer 674 van de ATP-ranglijst.
De wereldtop is gewoon erg breed, en dan kan je nog wel eens verliezen. Veel maakt het niet uit, want die andere spelers uit de top1000 spelen ook tegen elkaar, wat inhoudt dat de helft van de spelers die boven Martin op de ranglijst staan ook verliezen. Martin weet dat deze gast hem niet kan inhalen dus is verlies helemaal niet erg. Martin is feitelijk de morele winnaar van het toernooi, op karakter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:43 schreef Pritt het volgende:
Jongens, Rizza is een top-1000 speler hoor, wereldtalent in Napoli en omstreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |