Zou jij je naam nog goed kunnen schrijven op het inschrijfformulier als je net gehoord had dat Martin meedeed?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tis alleen Rizla-vloei, verder wel weer een mooi verhaal natuurlijk
Wat ik begreep is dat hij vandaag met een mitella om zal spelen. Fenomenaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:46 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd wat hij voor vandaag bedenkt? Misschien met een blinddoek?
En natuurlijk met z'n ogen dicht.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat hij vandaag met een mitella om zal spelen. Fenomenaal.
Hij wil zijn hond meenemen naar de wedstrijd en proberen terwijl hij de hond aan de lijn houdt te tennissen. Vrij lastig, want dat beest rent op iedere bal af en Martin moet dus eerder zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De Tour valt in het niet bij de prestaties van Martin. Sporters van het kaliber Verkerk komen misschien 1 keer in de honderd jaar voorbij. Onze altruist speelt nu gewoon ver onder zijn niveau om toekomstig talent de kans te geven tegen een wereldtopper te spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:35 schreef thettes het volgende:
Ik denk dat er ondertussen meer verhalen zijn over Martin Verkerk dan over de hele Tour de France, wat toch ook een fenomeen met veel historie is.
Vandaag, vanaf 22.00 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef northernlight81 het volgende:
Moet hij vandaag eigenlijk weer, of morgen pas? En is er ook al iets bekend of we de laatste 2 wedstrijden weer live kunnen zien?
Ik hoorde dat de NOS op het punt staat alle teams vanuit het EK zwemmen in Eindhoven naar Sherbrooke te sturen.
Lance kwam wel dichtbij, maar die had het hele jaar nodig om te trainen. Martin zit tussen zijn wedstrijden door gewoon in de kroeg.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Tour valt in het niet bij de prestaties van Martin. Sporters van het kaliber Verkerk komen misschien 1 keer in de honderd jaar voorbij. Onze altruist speelt nu gewoon ver onder zijn niveau om toekomstig talent de kans te geven tegen een wereldtopper te spelen.
Martin geeft een nieuwe dimensie aan tennis en blijft innovatief.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:17 schreef Norrage het volgende:
Wat een koning is het ooK!
Precies alhoewel de vorige nog niet zo lang geleden was, Geoffrey Prommayon (oud-voetballer bij oa. PSV).quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef Ericr het volgende:
Sporters van het kaliber Verkerk komen misschien 1 keer in de honderd jaar voorbij.
Prommayon was inderdaad van uitzonderlijke klasse. Maar hem met Martin vergelijken gaat echt te ver. Geen sporter heeft ooit dezelfde goddelijke status gehad die Martin heeft. Dat zal ook nooit meer gebeuren. Martin is gewoonweg buitenaards, mythish, magisch. Niemand zal ooit in zijn buurt komen. Al moet ik wel toegeven dat Prommayon inderdaad een goede nummer twee is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Precies alhoewel de vorige nog niet zo lang geleden was, Geoffrey Prommayon (oud-voetballer bij oa. PSV).
De tour is inderdaad historisch gezien minder... Om een goed tennisser te zijn moet je meer kunnen dan voor een wegwielrenner. Dat is haast alleen conditie en spiertraining. Voor een mooie passeerslag is alleen spierkracht en conditie niet genoeg.
Ik hoop dat als ik vanavond terug kom van mijn werk de uitslag bekend is. Uitslag maakt niet zoveel uit, als hij maar niet geblesseert raakt.
het schijnt zelfs zo te zijn dat hij het twee jaar geleden eens met een blesure en pfeifer geprobeerd heeft. Wat een uitdagingen zoekt deze hercules van de 21e eeuw toch opquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik voelde net ook al wat rare trillingen, maar had geen idee wat het was... Nu begrijp ik het!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel de grond onder m'n voeten, duidelijk een teken dat hij speelt.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje uit het archief, zie Martin kijken en denken. "Vooruit, vandaag mag je aan m'n goddelijke lijf zitten"
Ik was uit, dus ik kon het niet posten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:17 schreef NY_Giant het volgende:
Freiss, verlos ons...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 05:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik was uit, dus ik kon het niet posten.
Overigens heb ik slecht nieuws...
Hi Friso,
Verkerk lost against Rylan Rizza : 6,3 7,5
Regards
Alain
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Tim86 het volgende:
die Rizza had top 10 slagen waarschijnlijk..zo ver is Martin pas over 1 a 2 weken..
quote:Future Sherbrooke: Verkerk vergeet te winnen![]()
![]()
![]()
Martin Verkerk heeft op het futuretoernooi in het Canadese Sherbrooke in de tweede ronde verloren. De Nederlander ging met 6-3, 7-5 onderuit tegen de Amerikaan Rylan Rizza, nummer 924 van de wereld. Verkerk won afgelopen weekend het futuretoernooi in Montreal. Hij is momenteel de nummer 674 van de ATP-ranglijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |