quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
PS: DW is zeer geschikt als hands free set voor de telefoon in de auto!
Cool, je luistert naar me.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Angeliquetje het volgende:
DW kan heel goed batsen. En weet wat lekker is enzo enzo enzo enzo
Kan ook, maar ik zei dat je dat moest posten.quote:
quote:
Ga;s deaud iemand anders; fantopic verneuken.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga;s deaud iemand anders; fantopic verneuken.
Moet je de OP maar lezen, idioot.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag gewoon wie, n00b... jij verstiert het voor jezelf.
quote:
Ah gaaf, je gaat projecteren en negeren.. Gefeliciteerd meis, je mag door naar de brugklas!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je de OP maar lezen, idioot.
Nah, denk eerder dat je dat zelf doet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah gaaf, je gaat projecteren en negeren.. Gefeliciteerd meis, je mag door naar de brugklas!
Nogmaals, ik vroeg gewoon wie je was. Als je daar niet tegenkunt, geeft het des te meer aan dat je een triest persoon bent.
Een echte Oldbie hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah gaaf, je gaat projecteren en negeren.. Gefeliciteerd meis, je mag door naar de brugklas!
Nogmaals, ik vroeg gewoon wie je was. Als je daar niet tegenkunt, geeft het des te meer aan dat je een triest persoon bent.
En blijven ontkennen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, denk eerder dat je dat zelf doet.
Als je de OP had gelezen, had je kunnen weten wie ik was. En anders had je ook nog gewoon niet kunnen posten.
En sorry, ik ben niet triest.
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En blijven ontkennen.
Hey Dangel.. ingerukt.
quote:
Hahahahaha... dood? Interessant...quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
En nu shoo, ga iemand anders dood praten. je verveeld me.
Zie OPquote:
Sorry, ik schijn een daywalker te zijn, dus ik kan niet dood gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Hahahahaha... dood? Interessant...
baggeruser, schredderquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
baggertopique, slotje
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
baggertopique, slotje
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Angeliquetje het volgende:
DW kan heel goed batsen. En weet wat lekker is enzo enzo enzo enzo
Hoe weet je dan dat zij goed kan batsenquote:hobbies/interesses: Jonguuhss, en chatten
Zie pm.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:03 schreef -SL- het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet je dan dat zij goed kan batsen
Je vindt jezelf nu heel grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef SlimShady het volgende:
is Satan jouw pooier? wat vind je vader daarvan?
vertel ik je zaterdag welquote:
enniehoe, ik kan terugkomen, de schredder is definitiefquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
en permban is ook definitief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |