Wat heb jij ook alweer??quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is bijna mijn gitaar, alleen dan _net_ even anders. (en net 1 prijsklasse hoger)
nee, metalen bak, voor een overgroot deelquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
dat is toch net zo goed plastic ?
Ik wist niet dat je op een gele kikker kon spelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Epiphone Les Paul Special II (199,-)
En die ik zie is een SG ofzo? (240,- ofzo?)
Geen bier voor jou danquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:13 schreef bloempjuh het volgende:
Lieve schatten, helaas voor jullie kom ik niet eens in de buurt van de Mount Everest. Ik ga naar Kroatië (Wizz Air, die je een extra zitplaats aanrekenen als je een gitaar mee wil sjouwen) en daarna over land terug (backpack, gitaar, het goede leven..)
maar steviger geimplementeerd dan bij andere pedalen van goedkopere prijsklassenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
maar de stampknopjes zijn van plastic
Ga gewoon lekker vakantie vieren en kijk onderweg of je ergens goedkoop een gitaar kan scoren...quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:13 schreef bloempjuh het volgende:
Lieve schatten, helaas voor jullie kom ik niet eens in de buurt van de Mount Everest. Ik ga naar Kroatië (Wizz Air, die je een extra zitplaats aanrekenen als je een gitaar mee wil sjouwen) en daarna over land terug (backpack, gitaar, het goede leven..)
SG, kloptquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Epiphone Les Paul Special II (199,-)
En die ik zie is een SG ofzo? (240,- ofzo?)
Dingen zijn gewoon kut. Punt. Klaar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar steviger geimplementeerd dan bij andere pedalen van goedkopere prijsklassen [afbeelding]
tja, ieder zo zijn eigen ding he?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dingen zijn gewoon kut. Punt. Klaar.
Multieffects
Nou, als ik ander hoor wat voor geluid je er uit haalt....quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:05 schreef Aresdreams het volgende:
Boss GT-8, stevig gebouwd
kan je redelijk hard/lomp op stampen (doe ik liever niet, ga er ook voorzichtig mee om)
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, als ik ander hoor wat voor geluid je er uit haalt.... [afbeelding].
flauw he? [afbeelding]
Goede vraagquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
cd al af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |