Mooie cijfers.quote:
Als het bij de NOS had geweest had je dat indirect aan belastingen moeten betalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
GODVER DE GODVER die kutstreams haperen als de tyfus man. Jezus, waarom zijn dit soort wedstrijden niet gewoon live op tv ipv op die kkzenders zoals Tele 2 waarvoor je fucking veel moet betalen. Dit is echt fiks frustrerend en achterlijk.
Hier is het gewoon op TVquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
GODVER DE GODVER die kutstreams haperen als de tyfus man. Jezus, waarom zijn dit soort wedstrijden niet gewoon live op tv ipv op die kkzenders zoals Tele 2 waarvoor je fucking veel moet betalen. Dit is echt fiks frustrerend en achterlijk.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.aspquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Ik snap dat echt nooit. Ik kan Driessen er zelden op betrappen pro-ajax te zijn.quote:
Ah man, in Engeland of Duitsland kun je gewoon toppers kijken op de normale zenders. Hier moet je weer van die teringpakketten aanschaffen enzo, wat een gezeik zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als het bij de NOS had geweest had je dat indirect aan belastingen moeten betalen
streamsquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Ik dacht eerst dat 't Van Hanegem wasquote:
Ik ga niet het salaris van die mannetjes betalen, daaag. Fuck betaaltelevisie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
streams![]()
je betaald, of je betaald niet en zeurt niet
Goh, er kijkt ook eens iemand voetbal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Moet je beter luisterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nooit. Ik kan Driessen er zelden op betrappen pro-ajax te zijn.
hier 20.30quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Aan de tvkijkers. Welke minuut is het nu?
Andy Houtkamp en Sierd de Vos zijn in ieder geval veel erger.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nooit. Ik kan Driessen er zelden op betrappen pro-ajax te zijn.
jeetje 70 euro per jaar voor een hobby van je. toch wel erg veel jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ah man, in Engeland of Duitsland kun je gewoon toppers kijken op de normale zenders. Hier moet je weer van die teringpakketten aanschaffen enzo, wat een gezeik zeg.
Dan moet je zaterdagmiddag maar vrouwenvoetbal kijken. Kost minder, niveau is bijna het zelfdequote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik ga niet het salaris van die mannetjes betalen, daaag. Fuck betaaltelevisie.
Plak die link van mij nu maar in WMP, dan is het gezeik ook voorbij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik ga niet het salaris van die mannetjes betalen, daaag. Fuck betaaltelevisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |