Mooie cijfers.quote:
Als het bij de NOS had geweest had je dat indirect aan belastingen moeten betalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
GODVER DE GODVER die kutstreams haperen als de tyfus man. Jezus, waarom zijn dit soort wedstrijden niet gewoon live op tv ipv op die kkzenders zoals Tele 2 waarvoor je fucking veel moet betalen. Dit is echt fiks frustrerend en achterlijk.
Hier is het gewoon op TVquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
GODVER DE GODVER die kutstreams haperen als de tyfus man. Jezus, waarom zijn dit soort wedstrijden niet gewoon live op tv ipv op die kkzenders zoals Tele 2 waarvoor je fucking veel moet betalen. Dit is echt fiks frustrerend en achterlijk.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.aspquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Ik snap dat echt nooit. Ik kan Driessen er zelden op betrappen pro-ajax te zijn.quote:
Ah man, in Engeland of Duitsland kun je gewoon toppers kijken op de normale zenders. Hier moet je weer van die teringpakketten aanschaffen enzo, wat een gezeik zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als het bij de NOS had geweest had je dat indirect aan belastingen moeten betalen
streamsquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Ik dacht eerst dat 't Van Hanegem wasquote:
Ik ga niet het salaris van die mannetjes betalen, daaag. Fuck betaaltelevisie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
streams![]()
je betaald, of je betaald niet en zeurt niet
Goh, er kijkt ook eens iemand voetbal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Moet je beter luisterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nooit. Ik kan Driessen er zelden op betrappen pro-ajax te zijn.
hier 20.30quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Aan de tvkijkers. Welke minuut is het nu?
Andy Houtkamp en Sierd de Vos zijn in ieder geval veel erger.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nooit. Ik kan Driessen er zelden op betrappen pro-ajax te zijn.
jeetje 70 euro per jaar voor een hobby van je. toch wel erg veel jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |