quote:Leonardo in de basis tegen PSV
Leonardo begint bij Ajax in de basis in het uitduel met PSV. Dennis Gentenaar vervangt in het doel Maarten Stekelenburg, die ontbreekt wegens privé-omstandigheden. Kijk hier voor de opstellingen en vanaf 20.45 uur de hoogtepunten.
Het duel staat onder leiding van scheidsrechter Erik Braamhaar.
PSV: Gomes; Kromkamp, Alcides, Salcido, Marcellis; Bakkal, Simons, Méndez, Dzsudzsak; Farfán, Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Aissati, Rajkovic, Culina.
Ajax: Gentenaar; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen; Lindgren, Davids, Emanuelson, Leonardo, Huntelaar, Suarez.
Wissels: Van Duin, Kuffour, Kennedy, Rommedahl, Ogararu, Sarpong, Perez.
Koevermans is clubtopscoorder manquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:19 schreef cultheld het volgende:
Koevermans zet de verdediging van Ajax veel minder onder druk dan Lazovic. Daardoor zal Ajax vaker kunnen opbouwen en met Leonardo en Suárez op de flanken zullen onze backs constant onder druk staan. I
k vrees het ergste voor vanavond en Koster zou Vergoossen wel eens tactisch af kunnen troeven.
Simpele ziel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koevermans is clubtopscoorder man
Die doet niet eens mee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2 voor Ajax voorspel ik, met een uitblinkende Perez.
Net als vroeger bij filmnetquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Kieft en Jansma zowaar in het stadion
En in Amsterdam speelde hij een prima pot en hield hij de verdedigers van Ajax constant bezig. Koevermans komt simpelweg kwaliteit tekort voor het niveau dat PSV nastreeft.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lazovic viel zo tegen tegen roda
Dat vind ik ook van lazovic als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koevermans komt simpelweg kwaliteit tekort voor het niveau dat PSV nastreeft.
Als pure afmaker komt ie tekort, maar hij kan wel gewoon goed voetballen en verdedigers onder druk zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van lazovic als ik heel eerlijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |