Wat ben ik blij dat ik deze dag (vrije dag) streams heb genomen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef Dementor het volgende:
Amanda noemt Brian een lopende tijdbom!
Wanneer zal bij Amanda het kwartje vallen dat ze al maanden geneukt wordt voor backup....?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:05 schreef Yavido het volgende:
Amanda: 'Laat me even een seconde nadenken'
Brian loopt even een rondje......
[ afbeelding ]
Gewoon voor een maand streams nemen, dan is er altijd wel een streamwaardig momentje... en verhoudingsgewijs is 1 dag toch veel te duurquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n lucky bastard dat als ik streams koop, er plots niets meer te beleven is. Wil ik mezelf en jullie niet aandoen. En daarbij komt dat ik COSsen leuker vind, kan ik mijn fantasie wat meer bij gebruiken plus dat ik een beetje nerveus word van dat gestream.
Is er al iemand deaudt?
superscript........quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu nog effe een boete erin voor het aanraken van Palma en een beloning voor Huub.
Die cap...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:07 schreef Yavido het volgende:
Brian The guitarking
[ afbeelding ]
Brian: 'Die fucking kutverwijten, die herhaling, daar blaas ik van op'
Tja Brian, daar weten ze in Iraq alles van
Nah, voor het grootste deel fokt hij zichzelf op. Amanda gooit alleen maar steeds olie op het vuur bij Brian. Leuk toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Brian van alles tegen zichzelf zeggen wat hij waarschijnlijk heeft gehoord tijdens gesprekken met Anita..
Ik heb zeer de pest aan Brian maar ik begrijp best dat hij gek van Amanda wordt.....
Toen die dat zei hield ik het niet meer!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:10 schreef Desii het volgende:
B: Ik heb schijt aan wat mensen kunnen denken.
B: Oké , check
ik luister altijd (meestal) alleen maar naar de streams.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n lucky bastard dat als ik streams koop, er plots niets meer te beleven is. Wil ik mezelf en jullie niet aandoen. En daarbij komt dat ik COSsen leuker vind, kan ik mijn fantasie wat meer bij gebruiken plus dat ik een beetje nerveus word van dat gestream.
Is er al iemand deaudt?
mooi hequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef neehe het volgende:
Wat een mafkees hij zegt : Begin de dag met een lachje en na regen komt zonneschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |