Nee, het maakt hem een goedkope "extra". Overigens denk ik dat er tientallen van dit soort combinaties gevonden kunnen worden. Tijdens het begin van Lost waren er tientallen extra's die rondliepen maar waar je verder niks meer van hoorde. Ze hebben zoveel mogelijk proberen te vermijden dat die herkenbaar in beeld kwamen maar het zou me niks verbazen als ze veel meer extra's gebruikt hebben voor de vliegtuigcrash dan er überhaupt mensen op 't vliegtuig waren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:51 schreef Gusev het volgende:
Als deze aziaat nou én eerst anoniem op het eiland zat, én later in het ziekenhuis rondbanjerde waar Sun lag te bevallen.... maakt dat van hem dan niet de laatste der Oceanic 6?
De zesde is bevestigd door de makers:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
De zesde is al bevestigd door de makers:quote:
Verkapte "ik-heb-een-Mac" postquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Even een cap van dat ding in het oor:
[ link | afbeelding ]
Geen idee wat het is
Ja ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Ik kan niet eens een screenshot maken van een film/serie überhaupt. Krijg dan altijd zwart beeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik kan er gewoon niet mee omgaan(het lukt me echt niet om een screenshot te maken van alleen het beeld
)
Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord?quote:
Misschien vanwege de heftigheid van de scène leek dit ze beter ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord?Het is geen talkshow die ze opnemen.
![]()
En zo is het!quote:Op zondag 23 maart 2008 02:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt daar toch echt geen oorbelEn dan zeker niet zo een model. En als dat wel zo is dan is het mooi stom
Omdat ze dachten dat haar haar er altijd wel voor zou blijven zitten.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de andere kant, check deze cap:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik m'n woorden terugnemen. Maar dan nog, waarom zouden ze dit erin laten zitten en nog zo vol in beeld ook? Dan schieten ze zo'n scene echt wel over of desnoods digitaal wegwerken. Misschien is het de bedoeling dat we het zien?
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, hoe zit het nu precies met de volgende aflevering? Moeten we echt een maand wachten? Ik dacht juist slim geweest te zijn door i.v.m. die staking nu pas te beginnen met het kijken van seizoen 4. Blijkt dus dat ik alsnog de sjaak ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |