Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het ook niet hilarisch hoe bij de eerste Michael-aflevering sinds lange tijd binnen 10 seconden al "WAAAAAAAAAAAAAAAAALT" te horen was?
Verdomd als het niet waar is, ik moest inderdaad lachen,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het ook niet hilarisch hoe bij de eerste Michael-aflevering sinds lange tijd binnen 10 seconden al "WAAAAAAAAAAAAAAAAALT" te horen was?
11.28 miljoen, is idd bout aangezien het een nieuw dieptepunt is, maar ook weer niet zo bout aangezien het nog steeds aardige cijfers zijn voor een serie. Bovendien is Lost nog steeds nr. 1 als het om opnemen en later kijken gaat, wat zo'n 3 á 4 miljoen mensen doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomd als het niet waar is, ik moest inderdaad lachen,![]()
Allemaal de schuld van dit topic
De promo zegt: A new time: 9/10 CentralHoe waren de ratings van 4-08? Bout? Zo ja, dan gaat het per 24 maart helemaal kut worden, vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
Interessante facts uit de podcast, doe ze maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarnaast is Lost ook buiten de VS heel erg populair waardoor de kijkcijfers in de VS niet eens zoveel uitmaken gok ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
[..]
11.28 miljoen, is idd bout aangezien het een nieuw dieptepunt is, maar ook weer niet zo bout aangezien het nog steeds aardige cijfers zijn voor een serie. Bovendien is Lost nog steeds nr. 1 als het om opnemen en later kijken gaat, wat zo'n 3 á 4 miljoen mensen doen.
Overigens geloof ik er niks van dat ons aller Rousseau () dood is.
2000 light years from home![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
Interessante facts uit de podcast, doe ze maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plus dvd-verkoop natuurlijk en ook herhalingen doen het goed. Lost zit nog wel een poosje op rozen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarnaast is Lost ook buiten de VS heel erg populair waardoor de kijkcijfers in de VS niet eens zoveel uitmaken gok ik.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef Symer het volgende:
[..]
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
tvp..
Maand wachten
Die gast is homowas vaag om te zien...
en dat laatste was wel onverwachts![]()
Alex gaat er idd steeds beter uit zienZe is iig weer vrijgezel
![]()
Ën Ben vind k eigenlijk wel tof aan t wordenvooral door dat stukje dat ie met Michael aan t beppen was.
Sayid: He's not Kevin Jonson, he's a treater
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
heerlijke ep weer!
ik vond Des eigenlijk wel een beetje zwak..hij liep steeds maar een beetje achter Sayid aan zonder dattie het met hem eens was over een aantal dingen..
ik snap trouwens 2 dingen niet in dit topic:
- mensen die Alex lekker vinden?
- mensen die het leuk vinden dat Libby opeens verschijnt..één van de meest nutteloze characters van de hele serie!4 8 15 16 23 42![]()
Libby was sympathiek en de chick van Hurley..how can you not love her!?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De chick van Hurley voor 3 dagen ofso...verder voegde zij echt helemaal NIKS toe aan de seriequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Libby was sympathiek en de chick van Hurley..how can you not love her!?
Hurley hoort maar 1 chick te hebben, die zit in een kartonnetje en wordt genuttigd op schoot op de bank voor de televisie
4 8 15 16 23 42![]()
Gast! Libby gaf de boot van meneer Widmore aan Desmond. En als Desmond die boot niet had gehad was hij ook niet op het eiland gekomen en had hij ook niet een keer gefaalt met het knopjes drukken en was het vliegtuig niet eens neergestort !!1quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:38 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
De chick van Hurley voor 3 dagen ofso...verder voegde zij echt helemaal NIKS toe aan de serie
Hurley hoort maar 1 chick te hebben, die zit in een kartonnetje en wordt genuttigd op schoot op de bank voor de televisie[@Last.fm |![]()
Dankje lieve Desmond, voor deze leuke serie. Zonder jou was het niet gelukt !
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Volgens mij zat er een gigantische plothole in deze aflevering trouwens. Michael klopt dus aan bij het huis van zijn moeder, waar Walt dus is. Michael en Walt zaten echter samen in dat vliegtuig en zijn samen weggegaan van het eiland. Waarom doet die moeder van Michael zo moeilijk over Michael maar niet over Walt? Oké, Walt wil z'n vader niet zien vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar daarna zeurt z'n moeder over het weg zijn voor twee maanden. Net alsof Walt gedurende die tijd niet weg was.![]()
En net alsof een kind niet over het neerstorten van het vliegtuig en het eiland zou vertellen. En zeker aan z'n oma. Klopt gewoon geen zak van.
Verder vraag ik me af, en ik denk dat ik niet de enige ben, hoe ze ooit alle dingen gaan verklaren.En of ze zich er niet een beetje te makkelijk vanaf gaan maken. Het hele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou echt een trieste oplossing zijn. Want die Juliet, bijvoorbeeld, was al veel eerder op het eiland gekomen. En wat te denken van het stelen van de baby e.d. dat gebeurde allemaal voordat Widmore überhaupt iets over dat vliegtuig wist. Andere dingen worden er ook een beetje makkelijk doorheen gejast. Zoals die antropologe (eng wijf om te zien overigens) die zo'n ijsbeer opgraaft in de woesten met dharma-ketting. Sowieso vind ik dat ze eens meer aandacht moeten besteden aan Dharma en dergelijke. Maar goed, ik hoop dat ze niet de kant opgaan die ik denk dat ze opgaan met die Charles Widmore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dan hebben we nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wie zegt dat 'ie homo is. Misschien is hij gewoon bi-curious.quote:
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik vind Michael, zn moeder en Walt ook nog steeds raar. "JIj was 2 maand weg, hij ook maar soit, en dus pak ik, iemand die niets over Walt te zeggen heeft, hem lekker af en jij doet het er maar mee"
Wtf?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
Precies en zoals anderen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. That's all.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: