SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie ondertitel :)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef Reki het volgende:
Promo S04E09
http://youtube.com/watch?v=cAppdL_ZBH4dus aaron wordt blijkbaar toch tot de oceanic six gerekend; ik weet dat dat al gezegd is maar ik geloofde er niet in. kijk nu al weer uit naar die aflevering..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: denk het niet, volgens mij is dat gewoon iemand van het schip
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef Reki het volgende:
Promo S04E09
http://youtube.com/watch?v=cAppdL_ZBH4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Sawyer schoot 'em point blank neer. Maar deze flashback was daar natuurlijk nog voor hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja. De een zegt dat Ben het wrak daar heeft neergelegd en Ben zegt Widmore. Ik denk toch dat Widmore het heeft gedaan.
Heeft Hurley Mr Friendly trouwens niet doodgereden of hoe zat dat ook alweer in de seasonsfinal van seizoen 3?
Denk ook dat Widmore dat gedaan heeft, of zou er nog een 3de partij zijn waar we nog niks vanaf wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja. De een zegt dat Ben het wrak daar heeft neergelegd en Ben zegt Widmore. Ik denk toch dat Widmore het heeft gedaan.
Heeft Hurley Mr Friendly trouwens niet doodgereden of hoe zat dat ook alweer in de seasonsfinal van seizoen 3?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al wel bekend, is te zien in de trailer voor de nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:03 schreef BobbyJames het volgende:
Duidelijk is wel dat ze beiden, Widmore en Ben, niet te vertrouwen zijn. Hoewel we nog maar weinig weten van Widmore.
Het is nu nog steeds onduidelijk wie de Oceanic 6 zijn, toch? We weten er nog maar 5 ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef G-Mart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
Jack probeerde het ook.. lukte ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:46 schreef planethugo het volgende:
Appart dat Michael in de gewone wereld niet dood kan, zou dat met iedereen gebeuren die van 't eiland afgaat?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:07 schreef Baklap het volgende:
1: Jack
2: Kate
3: Sun
4: Hurley
5: Erin Aaron
6: Sayid
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef BobbyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Jaja, maar ik wist niet zeker ofie daarna is vermoord of niet. Namelijk wel een tof personagequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sawyer schoot 'em point blank neer. Maar deze flashback was daar natuurlijk nog voor he.
Wie is Erin?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:07 schreef Baklap het volgende:
1: Jack
2: Kate
3: Sun
4: Hurley
5: Erin
6: Sayid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |