abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 06:33:51 #51
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57514301
Gaat Rousseau echt dood? Die vond ik zo stoer, al die tijd alleen in het bos. Jammer hoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57514779
Geweldige aflevering weer hoor. Vind het echt stoer dat lock ben weer ging martelen
Ook hoe Jack Julliet doodschoot was fijntjes

Maar wat ik niet begrijp. Waarom ontplofte dat schip opeens? Had micheal een bom geplaatst? Ik bedoel Sayid was net in het water gesprongen samen met dat ierse gast en opeens boem!! Maar later na zag je Michael in de verte met een jongen op een raft wegvaren.

Vind het wel zielig voor desmond en sayid... ben benieuwd of ze verdrinken.
Tenminste Sayid zal het overleven hebben we al gezien... maar desmond..
A little bit hateful
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:00:07 #53
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_57515756
Ik moest zo hard lachen:

"Previously on Lost......WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT!"

Wat een jankert die Michael...wel goede ep.
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
pi_57515850
Even een terugvindlost Nog een paar eps en ik ben weer bij
pi_57515939
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
Geweldige aflevering weer hoor. Vind het echt stoer dat lock ben weer ging martelen

Maar wat ik niet begrijp. Waarom ontplofte dat schip opeens? Had micheal een bom geplaatst? Ik bedoel Sayid was net in het water gesprongen samen met dat ierse gast en opeens boem!! Maar later na zag je Michael in de verte met een jongen op een raft wegvaren.

welke aflevering heb jij zitten kijken?

of is dit een nieuwe vorm van 'humor'?
pi_57516090
nieuwe TT: "Im here to die"!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:40:48 #57
134538 chansadres
Black & White
pi_57516390
Slechte cliffhanger ooit maar wel een goede episode. Ze hadden moeten knippen voordat ze ging roepen "I'm Ben's daughter". Ik dacht een personage te zien krijgen, wat totaal onverwacht was. Wat is er nu zo speciaal aan dat zinnetje. Of bedoelt ze dat ze echt de dochter is van Ben.

Oh en tof dat we Libby weer te zien krijgen al is het maar voor een paar seconde.

We weten nu dat de rest van The Others in de Tempest zitten. Dus Ben is undercover in het Lostcamp. Vraag me af wat zijn plan is.

En Mr. Friendly heb ik echt niet verwacht op te zien duiken in NYC.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_57516484
Je bedoeld The Temple chansandres? Mooi Dharma logo ook weer! Ik ging er alleen van uit dat The Temple de restanten waren van een oud volk op het eiland, maar hoop nu niet dat het een of andere Dharma constructie is.

Maar voor de rest.. wat een aflevering! Veel antwoorden, maar ook weer veel vragen. Dat einde.. vraag me af of Rousseau echt dood is, Patchy heeft wel ergere verwondingen gehad en stond ook weer op Hoop echt dat we nog meer over Rousseau te weten komen Haar dochter Alex is wel een lekker wijf zeg

Had stiekem gehoopt dat we een glip van The Temple konden opvangen op het einde.

Nu weer helaas een maand wachten
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57516506
Nja leuke ep..
En weer laat Ben zien, dat ie nog steeds niet te vertrouwen is, tenminste waarom moet Rousseau dood van hem?

Nu maar weer wachten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:56:40 #60
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57516607
Wel een boeiende aflevering.

Dat Rousseau en Karl dood zijn (?) is wel schokkend
pi_57516846
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja leuke ep..
En weer laat Ben zien, dat ie nog steeds niet te vertrouwen is, tenminste waarom moet Rousseau dood van hem?

Nu maar weer wachten
Ik dacht eigenlijk dat het Rousseaus eigen trap was daarom vertelde ze dat ze moesten stoppen. Toen Karl dood was en er nog een aantal pijlen geschoten waren wist ze dat er nog maar 1 ging komen en offerde ze zich zelf op voor haar dochter.
pi_57517113
Karl had trouwens iets in zijn oor. Vreemd.

Overigens werd er op DarkUFO gedacht dat de man naast Michael in het ziekenhuis erg veel leek op Alvar Hanso. Hmm..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:29:56 #63
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_57517229
Waar kijken jullie de afleveringen? De site waar ik m keek is eraf gegooid
In me Burberry......
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:51:36 #64
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57517621
Seizoen 4 (of is het seizoen nou nog niet voorbij?) is echt het beste tot nu toe. Wat een top aflevering weer. Ik weet nu echt niet meer wie ik moet geloven Ben of Widmore. Dat verhaal van Tom kan natuurlijk ook een leugen zijn.

Tom is gay
Rousseau is dood

Beter blijft Alex leven.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:58:02 #65
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57517744
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:40 schreef chansadres het volgende:
Slechte cliffhanger ooit maar wel een goede episode. Ze hadden moeten knippen voordat ze ging roepen "I'm Ben's daughter". Ik dacht een personage te zien krijgen, wat totaal onverwacht was. Wat is er nu zo speciaal aan dat zinnetje. Of bedoelt ze dat ze echt de dochter is van Ben.
Ik denk dat zij denkt dat het de Widmore's mensen zijn die op hen schieten. Door te zeggen dat ze Ben's dochter is, hoopt ze te kunnen overleven. Ben zei al immers dat de boaties haar wilde hebben om zo hem te kunnen pakken.
Maar persoonlijk denk ik dat het de rest van the Others zijn. Die Karl en Rousseau neer schieten, omdat die niet bij hun horen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:00:10 #66
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57517795
Goede aflevering!
A.F.C. Ajax
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:08:23 #67
130755 Kinga
versier hier
pi_57517944
Moet nog kijken...
pi_57518155
Goede aflevering weer, seizoen 4 houdt het niveau tot nu goed vast. Wel vond ik het verhaal van Michael net iets te langzaam gaan zonder dat er echt grote verassingen in zaten. Dat had echt korter gekund en dan was er misschien wat meer tijd geweest voor het on-island verhaal. Nu door die staking een maand wachten...
pi_57518219
Overigens wel jammer dat we niet gezien hebben wat er gebeurde toen Michael weg ging met het bootje. Hoe heeft hij "rescue" kunnen vinden? En hoe kwam hij helemaal in New York? Dat wilde ik wel graag weten eigenlijk. Vraag me af of we het nog ooit gaan zien, misschien hebben ze het er in de podcast wel over.

Maar inderdaad, dit is de langste flashback ooit. Flashes before your eyes was net een paar seconden korter. Maar moet zeggen dat de tijd weer omvloog eigenlijk. Had ik niet verwacht bij een Michael centric aflevering.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:26:19 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57518304
Duidelijk Ben die daar achter zat die zei toch dat ze op pad moesten gaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57518796
quote:

Jammer joh, je bent niet grappig

Dat met Mr. Friendly was natuurlijk voordat hij doodgeschoten wordt.
Goede episode, is al wat meer duidelijk nu.

Ik dacht trouwens dat er op het laatst een ijsbeer aan zou komen. Net als bij een van de eerste episodes van seizoen 1 was er weer van dat lange gras... Zullen wel de mensen van Ben zijn die begonnen te schieten.

Over een maand weer verder kijken!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:56:50 #72
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57518884
quote:
ierse gast
Kijk je uberhaupt wel?
A.F.C. Ajax
pi_57518987
Nee nog niet, maar ik wilde mee kunnen praten
Maar je was wel even bang dat het een spoiler was he
A little bit hateful
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:03:30 #74
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57518997
Toffe aflevering

Ben benieuwd wie er nou aan het schieten waren

Oja, Mr. Friendly homo hehe
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:06:35 #75
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57519044
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:52 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat er op het laatst een ijsbeer aan zou komen. Net als bij een van de eerste episodes van seizoen 1 was er weer van dat lange gras... Zullen wel de mensen van Ben zijn die begonnen te schieten.
Ik dacht even dat het rookmonster zou komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')