welke aflevering heb jij zitten kijken?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
Geweldige aflevering weer hoor. Vind het echt stoer dat lock ben weer ging martelen
Ook hoe Jack Julliet doodschoot was fijntjes
Maar wat ik niet begrijp. Waarom ontplofte dat schip opeens? Had micheal een bom geplaatst? Ik bedoel Sayid was net in het water gesprongen samen met dat ierse gast en opeens boem!! Maar later na zag je Michael in de verte met een jongen op een raft wegvaren.
Vind het wel zielig voor desmond en sayid... ben benieuwd of ze verdrinken.
Tenminste Sayid zal het overleven hebben we al gezien... maar desmond..

Ik dacht eigenlijk dat het Rousseaus eigen trap was daarom vertelde ze dat ze moesten stoppen. Toen Karl dood was en er nog een aantal pijlen geschoten waren wist ze dat er nog maar 1 ging komen en offerde ze zich zelf op voor haar dochter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja leuke ep..
En weer laat Ben zien, dat ie nog steeds niet te vertrouwen is, tenminste waarom moet Rousseau dood van hem?
Nu maar weer wachten

Ik denk dat zij denkt dat het de Widmore's mensen zijn die op hen schieten. Door te zeggen dat ze Ben's dochter is, hoopt ze te kunnen overleven. Ben zei al immers dat de boaties haar wilde hebben om zo hem te kunnen pakken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:40 schreef chansadres het volgende:
Slechte cliffhanger ooit maar wel een goede episode. Ze hadden moeten knippen voordat ze ging roepen "I'm Ben's daughter". Ik dacht een personage te zien krijgen, wat totaal onverwacht was. Wat is er nu zo speciaal aan dat zinnetje. Of bedoelt ze dat ze echt de dochter is van Ben.

Jammer joh, je bent niet grappigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
Geweldige aflevering weer hoor. Vind het echt stoer dat lock ben weer ging martelen
Ook hoe Jack Julliet doodschoot was fijntjes
Maar wat ik niet begrijp. Waarom ontplofte dat schip opeens? Had micheal een bom geplaatst? Ik bedoel Sayid was net in het water gesprongen samen met dat ierse gast en opeens boem!! Maar later na zag je Michael in de verte met een jongen op een raft wegvaren.
Vind het wel zielig voor desmond en sayid... ben benieuwd of ze verdrinken.
Tenminste Sayid zal het overleven hebben we al gezien... maar desmond..

Kijk je uberhaupt wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
ierse gast

Ik dacht even dat het rookmonster zou komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat er op het laatst een ijsbeer aan zou komen. Net als bij een van de eerste episodes van seizoen 1 was er weer van dat lange gras... Zullen wel de mensen van Ben zijn die begonnen te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |