Aangepastquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef chansadres het volgende:
Foute OP trouwens. Het is een oude versie!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef solidslayer het volgende:
wat do ya fink???? weed is growing on the island and charles widmore is a major drug dealer and wants the island for all the weed that is growing on it,also the smell of all that weed is getting everyone high thats y kate can c her horse jack sees his dad etc....wat do ya fink?
![]()
Euuuuh, huhquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:22 schreef Symer het volgende:
De coördinaten van het 815-wrak op de zeebodem stonden in het logboek van de Black Rock.
Ik kom ook ff niet mee.. wanneer is dit uitgelegd? Hoe kan de coordinaten van een vliegtuigcrash in 2004.. in een logboek staan van een schip uit de 19e eeuw.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:22 schreef Symer het volgende:
Dat kwam van Sam Thomas, de man die in 4x02 die robot bestuurde die 815 vond. De coördinaten van het 815-wrak op de zeebodem stonden in het logboek van de Black Rock. En wie had dat logboek in 1996 tijdens een veiling in zijn bezit gekregen? Juist, Charles Widmore.
Jep, na die van morgen een maand geen Lost meerquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:07 schreef MissBliss het volgende:
Deze week voorlopig de laatste toch?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Jep, na die van morgen een maand geen Lost meer
Inderdaad, wat is er allemaal gebeurd toen ze vertrokken met dat bootje. We weten wat er gebeurde toen een helicopter de barrière voorbij wilde gaan. (Alhoewel, weten we dat nu echt?). Kan alleen maar aannemen dat het bootje in ongeveer ook zo'n storm terecht komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef BobbyJames het volgende:
Ben benieuwd naar Michael z'n verhaal morgen ..
Zal wel weer in die kut spelletjes zijn uitgelegd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:15 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik kom ook ff niet mee.. wanneer is dit uitgelegd? Hoe kan de coordinaten van een vliegtuigcrash in 2004.. in een logboek staan van een schip uit de 19e eeuw.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:13 schreef -Sum- het volgende:
is er al bekend of er in de aflevering van vannacht weer 1 karakter centraal staat?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef BobbyJames het volgende:
Ben benieuwd naar Michael z'n verhaal morgen ..
Inderdaad, maar wil wel zijn verhaal horen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:37 schreef -Sum- het volgende:
oja natuurlijk [afbeelding]
nu heb ik er gelijk niet meer zo'n zin in [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Ik heb er eigenlijk juist wel zin in, ben benieuwd wat hij allemaal gedaan heeft sinds we hem voor het laatst zagen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:37 schreef -Sum- het volgende:
oja natuurlijk
nu heb ik er gelijk niet meer zo'n zin in
quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Jep, na die van morgen een maand geen Lost meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |