Ik zeg ook niet dat ze lelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ik begrijp de verwarring wel. Ze heeft iets mannelijks in haar gezicht terwijl ze toch ook niet echt lelijk is.
Ik heb ook niet gezegd dat het lekker is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je bedoelde dat je het wel een lekkere vent vindt
Hey je hebt een nieuw plaatjequote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Hoi!
Wat maakt de grootte nou uit?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ben aan eht experimenteren, maar het wil niet echt. Eerst te groot, nu te klein
Eerst was hij zo groot dat hij apart moest laden en toen waren het slechts vlekjes. Ik bedoelde in pixelsquote:
Niks, ik ben al aangekomenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:41 schreef Soempie het volgende:
Als ik nu nog 2 hoofdstukken doe heb ik alles wat ik vandaag wilde doen gedaan.![]()
B. dat is veels te gezond.Paaseitjes
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een veel te dure theepot gekocht.![]()
![]()
* thee gaat zetten
Het was gewoon een heel flauw grapper mijnerzijdsquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eerst was hij zo groot dat hij apart moest laden en toen waren het slechts vlekjes. Ik bedoelde in pixels
quote:
Die is een beetje uit de categorie die ik net in het psv-ajax topic posttequote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
Ruststand 0-0. Maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.
Oh die is ge-wel-dig!quote:
Ieeeeuwquote:
Oh zo een met een kopje er bijquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:57 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij valt ook in de categorie 'afzichtelijk vrolijk'.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:58 schreef Soempie het volgende:
Maar niet zo afzichtelijk als die jullie posten.
Die is gewoon grappigquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:57 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bekende muisquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:57 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, goed he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
Die slaat alles, Nem.
Microsoft Intellimouse Explorer of toch een Logitech?quote:
Logitech MX400quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Microsoft Intellimouse Explorer of toch een Logitech?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |