Het is idd maar net hoe je de sponsjes gebruikt, ik ben er flink mee wezen boenen om iets schoon te krijgen en kwam af en toe langs randjes, dan is ie snel kapot, maar als je er enkel mee over gladde ramen gaat zal dat idd minder zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:01 schreef nikky het volgende:
Ik kon die witte sponsjes bij de Kruidvat niet vinden. Ik denk dat er een run op is geweest. Daarna heb ik de grijze sponsjes van de Action gehaald. Ik heb net mijn ramen achter schoongemaakt en heerlijk wat snel!! In tegenstelling tot hierboven kan ik mijn sponsje nog rustig gebruiken. En ik heb ook die fles gekocht die Dude heeft gebruikt. Die durf ik niet meer te gebruiken
. Ik doe er van de zomer mijn terras wel mee. Misschien dat de groene aanslag dan verdwijnt
.
Voor de rest heb ik Quick 'n Britequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is idd maar net hoe je de sponsjes gebruikt, ik ben er flink mee wezen boenen om iets schoon te krijgen en kwam af en toe langs randjes, dan is ie snel kapot, maar als je er enkel mee over gladde ramen gaat zal dat idd minder zijn
Dat waren de vochtige vloerdoekjes!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kan er alles mee schoonmaken![]()
Biancavla doet er zelfs Conflict mee![]()
Of was dat met een ander doekje? Doet er niet toe: met een Wondersponsje wordt alles schoon
Ze lijken niet op schuursponsjes die ik ooit gezien heb. Het ziet eruit als een doodgewoon stukje schuimrubber maar het heeft wonderbaarlijke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
Gaat het hier niet over schuursponsjes ?
*ze lijken d'r op*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |