abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57542792
Ik heb nu ook die grijze van de action. Werken wel ok, maar 3 halen en ze vallen al uit elkaar
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57542878
ze kosten geen drol dus dat maakt me niet zoveel uit

maakt me meer uit dat ik kan schoonmaken zonder vies schoonmaakspul en zonder me suf te schrobben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Milf zaterdag 22 maart 2008 @ 18:01:57 #293
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_57542953
Ik kon die witte sponsjes bij de Kruidvat niet vinden. Ik denk dat er een run op is geweest . Daarna heb ik de grijze sponsjes van de Action gehaald. Ik heb net mijn ramen achter schoongemaakt en heerlijk wat snel!! In tegenstelling tot hierboven kan ik mijn sponsje nog rustig gebruiken. En ik heb ook die fles gekocht die Dude heeft gebruikt. Die durf ik niet meer te gebruiken . Ik doe er van de zomer mijn terras wel mee. Misschien dat de groene aanslag dan verdwijnt .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_57543096
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:01 schreef nikky het volgende:
Ik kon die witte sponsjes bij de Kruidvat niet vinden. Ik denk dat er een run op is geweest . Daarna heb ik de grijze sponsjes van de Action gehaald. Ik heb net mijn ramen achter schoongemaakt en heerlijk wat snel!! In tegenstelling tot hierboven kan ik mijn sponsje nog rustig gebruiken. En ik heb ook die fles gekocht die Dude heeft gebruikt. Die durf ik niet meer te gebruiken . Ik doe er van de zomer mijn terras wel mee. Misschien dat de groene aanslag dan verdwijnt .
Het is idd maar net hoe je de sponsjes gebruikt, ik ben er flink mee wezen boenen om iets schoon te krijgen en kwam af en toe langs randjes, dan is ie snel kapot, maar als je er enkel mee over gladde ramen gaat zal dat idd minder zijn
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Milf zaterdag 22 maart 2008 @ 20:02:18 #295
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_57545274
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Het is idd maar net hoe je de sponsjes gebruikt, ik ben er flink mee wezen boenen om iets schoon te krijgen en kwam af en toe langs randjes, dan is ie snel kapot, maar als je er enkel mee over gladde ramen gaat zal dat idd minder zijn
Voor de rest heb ik Quick 'n Brite
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:06:25 #296
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57545393
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je kan er alles mee schoonmaken
Biancavla doet er zelfs Conflict mee

Of was dat met een ander doekje? Doet er niet toe: met een Wondersponsje wordt alles schoon
Dat waren de vochtige vloerdoekjes!
Had je je aanrecht nou maar met vochtige vloerdoekjes schoongemaakt!
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57549075
Ik heb vandaag ook wondersponsjes gekocht!
Er zit wel een action in de buurt, maar ik kwam daar vandaag niet echt langs ofzo... dus toen ik bij de Gamma was eerst daar gekeken of ze wondersponsjes hadden (ze hadden namelijk wel microvezeldoekjes).... maar die hadden ze dus niet.

Ineens bedacht ik me dat de Heutz om de hoek zit, dat is eigenlijk een automaterialenzaak maar die hebben ook van die '1 Euro' bakken. En jawel hoor, daar lagen witte sponsjes, ze hadden we een andere naam, maar het leek me wel hetzelfde.

Hier thuis direct uitgeprobeerd op een vlek die al een jaar onverwijderbaar in mijn koelkast zat en weg was ie!

Net kwam mijn vriend thuis en zei 'Wat ben je aan het doen', dus ik 'Een topic over wondersponsjes aan het lezen....'
Hij ' '

Dus nu heb ik hem een demonstratie beloofd nadat ik dit berichtje heb getypt.... ik weet nog een mooie vlek op de magnetron die ik nooit wegkreeg...
  zaterdag 22 maart 2008 @ 23:11:35 #298
202348 Susi
Temple of Love
pi_57549099
Gaat het hier niet over schuursponsjes ?

*ze lijken d'r op*
pi_57549373
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
Gaat het hier niet over schuursponsjes ?

*ze lijken d'r op*
Ze lijken niet op schuursponsjes die ik ooit gezien heb. Het ziet eruit als een doodgewoon stukje schuimrubber maar het heeft wonderbaarlijke kwaliteiten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57550107
Ik heb mijn sportschoenen weer netjes gekregen met het wondersponsje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')