Die foto, of in ieder geval die beweging, staat op de seizoenskaartquote:Op woensdag 9 april 2008 08:47 schreef Yozzz het volgende:
[ afbeelding ]
Claudemir heeft van Theo geleerd hoe je een mooi biertje tapt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die foto, of in ieder geval die beweging, staat op de seizoenskaart
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef katuitdeboom het volgende:
is het zo'n groeibriljant in het rijtje van die chileense alves die ook ff bij vitesse zat?
klopt, ik heb ze geboycot toen ze kolk eruit haaldequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
volgensmij heb je lang niet meer naar voetbal /vitesse gekeken ( in het begin van het seizoen was die iets minder , moest even wennen aan zijn nieuwe rol denk ik ) maar hij is weer helemaal in vorm
Feit is wel dat hij dit jaar in Chili na 17 competitiewedstrijden minder dan 4 keer gescoord heeft (de topscorerslijst begint bij 4 doelpunten), geen idee of hij al die wedstrijden gespeeld heeft of geblesseerd is oid...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Sterker nog, ik denk dat Lorca een van de beste spelers ter wereld kan worden.
Ik denk ook nog steeds dat Lorca een speler me behoorlijke potentie is. Je wordt niet zomaar speler van het toernooi in Toulon...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Sterker nog, ik denk dat Lorca een van de beste spelers ter wereld kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |