quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:02 schreef _dirkjan_ het volgende:
Het vreemde vind ik dat ik uberhaubt nooit een spaarrekening heb geopend. Maar is het zo dat dat geld na een x aantal jaar van mij wordt?
TS haalt het geld eraf en gaat op vakantie, ministerie wil zijn geld, TS staat rood op die rekening waar hij maar 1x per jaar op kijkt..quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:23 schreef gpfransen het volgende:
tjah hoe eerlijk is de mens..........
wat niet weet wat niet deert zeggen ze ook weleens dus....... hehe
FAQquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:40 schreef JaZekerZ het volgende:
het is toch simpel?
Een misverstand van de bank in uw voordeel, u ontvangt 1000 euro.
^^ with stupidquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
neem nou maar gewoon contact op met die instelling, ongelooflijke pauper die je er bent
Wat alleen niet klopt is dat iemand anders geld stort op jouw spaarrekening, dat kun je alleen zelfquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:02 schreef _dirkjan_ het volgende:
Het vreemde vind ik dat ik uberhaubt nooit een spaarrekening heb geopend. Maar is het zo dat dat geld na een x aantal jaar van mij wordt?
De rekening die jij hebt geopenend (met dat überlelijke groene opblaasbankstelquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:02 schreef _dirkjan_ het volgende:
Het vreemde vind ik dat ik uberhaubt nooit een spaarrekening heb geopend.
Hmmm, nee. Storten mag en kan altijd, wat voor een rekening dan ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:48 schreef Slasher het volgende:
Wat alleen niet klopt is dat iemand anders geld stort op jouw spaarrekening, dat kun je alleen zelf
dus is het niet gewoon op je betaalrekening gestort?
Nee. Je kan bij de ABN wel degelijk een 'losse' studentenrekening hebben zonder studentenpakket. Daar kwam ik een tijd geleden achter toen ik probeerde een gratis creditcard aan te vragen bij ze, en te horen kreeg dat die alleen gratis was bij het pakket, niet bij de losse rekening.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:10 schreef Nies het volgende:
[..]
De rekening die jij hebt geopenend (met dat überlelijke groene opblaasbankstel) is alleen in 'pakketvorm' te openen. Die spaarrekening hoort daarbij, en heb je dus toen al erbij gekregen.
Jawel, maar die groene opblaasbank kreeg je alleen bij een Young Proffesionalpakket, niet bij een losse rekening ;-)quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee. Je kan bij de ABN wel degelijk een 'losse' studentenrekening hebben zonder studentenpakket. Daar kwam ik een tijd geleden achter toen ik probeerde een gratis creditcard aan te vragen bij ze, en te horen kreeg dat die alleen gratis was bij het pakket, niet bij de losse rekening.
Hoe heeft TS dan gefraudeerd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef WallOfStars het volgende:
geld zal je moeten terug betalen, en ik zou het ook melden anders gaan ze strx achter jou aan voor fraude.
denk wel dat je de rente mag houden. maarja das nog niet zo veel.
Bijvoorbeeld alleen niet uitgeven!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:50 schreef GoodfelIas het volgende:
Gewoon niets zeggen, altijd laten staan en rente trekken maar.
Rente kunnen ze niet terugvorderen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen niet uitgeven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |