Want?quote:
Je hebt mijn onderbouwing niet gelezen he? Geef maar toequote:
Dat word later een allesverslindend monster jwt!!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:55 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
That would be....
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
..de zeeolifant. Waarom? Kijk hierboven ^
Zeeolifanten zijn dus lomp, lui, onhandig en nutteloos. En niet eens knap zodat ze eerdergenoemde eigenschappen kunnen compenseren. Nee, integendeel.
Verder zien wij op het bovenstaande plaatje een afbeelding van een mannetje, vrouwtje en jong van de zeeolifant. Zie het verschil in grootte tussen mannetje en vrouwtje en probeer je voor te stellen hoe de paringstijd zou zijn voor het vrouwtje. Eendengroepsverkrachtingen zijn er niets bij.
Gezellige dikkerds zijn het ook niet, de mannetjes gooien hun vette, ranzige, met littekens en kwijl overdekte pens tegen die van hun rivalen aan tot de zeer onprettige dood er op volgt.
"Volwassen mannetjes ("bullen") kunnen wel drie tot zeven keer zo groot worden als de wijfjes, met een lengte van zes meter lang en meer dan 3000 kilogram wegen. Hun neus is sterk uitgegroeid tot een slurf, die over de bek heen hangt.
De paring vindt plaats op het strand. Hierbij maakt de bul gebruik van zijn lichaamsgewicht: wijfjes die niet bereid zijn omte paren, (bijvoorbeeld omdat ze al drachtig zijn of al een jong hebben), worden met het volle gewicht naar beneden gedrukt, waarna de bul probeert te paren. Wijfjes die teveel tegenstribbelen worden zeer hard gebeten. Jongen raken op deze manier meestal hun moeder kwijt. Ook komt het regelmatig voor dat jongen (per ongeluk) doodgedrukt worden door de bullen."
Bron:Wikipedia.
De moreel inferieure klootzakken![]()
Voor iedereen die nog niet overtuigd is:
[ afbeelding ]![]()
Samenvatting: Zeeolifanten zijn de dierlijke Tokkies![]()
![]()
Verder wil ik mij gaarne aansluiten bij de pandahat0rs.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:50 schreef Druuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
die snotneus!
whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha
Je hebt gelijk!
Dat is een cheetah. Die vallen niets aan groter dan een impala want ze hebben stompe nagels, en de zwakste kaken en het minste gewicht van alle grote katten. Ken je feiten!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat word later een allesverslindend monster jwt!!![]()
niks meer aan toe te voegen,ranzige beestenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:54 schreef Druuna het volgende:
Oh ja ik haat spinnen heel erg
Ik kijk niet naar wat ik nu plaats
[ afbeelding ]
Wil het niet weten
[ afbeelding ]
Moeilijk posten maar ja?
Ik doe maar wat in cyberspace copy pasten met ogen dicht enzo
[ afbeelding ]
Deze viezie is nie echt toch?
pffff
[ afbeelding ]
Huillie top ten
[ afbeelding ]
en dan daardoorheen met je kop
pfffff
Nou goed ik haat spinnen dus
Eenden zijn juist leuk. Hoe ze over het water heen varen zonder dat je eigenlijk ziet bewegen, en dat geluidquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:19 schreef Blight het volgende:
Eenden!
[ afbeelding ]
Wat een smerige kutbeesten zijn dat zeg! Ze doen niets anders dan waggelen (ja, zij ook al!) en een beetje doelloos door het water dobberen. Nou zou ik daar weinig moeite mee hebben als ze daarmee niemand storen, maar die beesten leven om één of andere reden met de illusie dat zij beter zouden zijn dan andere dieren. Kom ik namelijk op ze af razen in mijn speedboat, of fiets ik gewoon netjes langs de sloot, dan beginnen ze opeens te schaterlachen! Ik heb geen snavel, en dus hoor je die beesten kwaken alsof ze last hebben van spontane hondsdolheid. Ze lachen alles en iedereen uit, ondanks dat ze zelf een soort-van-uitkering trekken door bij iedereen brood te bietsen. Niets kunnen ze zelf, maar wél kwaadaardig lachen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |