abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57646828
That would be....

..de zeeolifant. Waarom? Kijk hierboven ^

Zeeolifanten zijn dus lomp, lui, onhandig en nutteloos. En niet eens knap zodat ze eerdergenoemde eigenschappen kunnen compenseren. Nee, integendeel.

Verder zien wij op het bovenstaande plaatje een afbeelding van een mannetje, vrouwtje en jong van de zeeolifant. Zie het verschil in grootte tussen mannetje en vrouwtje en probeer je voor te stellen hoe de paringstijd zou zijn voor het vrouwtje. Eendengroepsverkrachtingen zijn er niets bij.
Gezellige dikkerds zijn het ook niet, de mannetjes gooien hun vette, ranzige, met littekens en kwijl overdekte pens tegen die van hun rivalen aan tot de zeer onprettige dood er op volgt.

"Volwassen mannetjes ("bullen") kunnen wel drie tot zeven keer zo groot worden als de wijfjes, met een lengte van zes meter lang en meer dan 3000 kilogram wegen. Hun neus is sterk uitgegroeid tot een slurf, die over de bek heen hangt.

De paring vindt plaats op het strand. Hierbij maakt de bul gebruik van zijn lichaamsgewicht: wijfjes die niet bereid zijn omte paren, (bijvoorbeeld omdat ze al drachtig zijn of al een jong hebben), worden met het volle gewicht naar beneden gedrukt, waarna de bul probeert te paren. Wijfjes die teveel tegenstribbelen worden zeer hard gebeten. Jongen raken op deze manier meestal hun moeder kwijt. Ook komt het regelmatig voor dat jongen (per ongeluk) doodgedrukt worden door de bullen."

Bron:Wikipedia.

De moreel inferieure klootzakken

Voor iedereen die nog niet overtuigd is:

Samenvatting: Zeeolifanten zijn de dierlijke Tokkies

Verder wil ik mij gaarne aansluiten bij de pandahat0rs.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:40:05 #102
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_57647716
Muggen!

Vooral omdat ik een allergische reactie krijg van sommige bulten en weer naar de dermatoloog mag om ze er uit te laten snijden... yippie!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_57647880
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57649259
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Want?
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_57649456
Zee olifanten zijn juist tof
pi_57649755
Ik haat brennen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_57650402
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Zee olifanten zijn juist tof
Je hebt mijn onderbouwing niet gelezen he? Geef maar toe
pi_57651573
Jij hebt mijn Zee Olifanten Nachtelijke Discussie nog niet gezien
pi_57655261
Link!
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:26:20 #110
209226 Alices
grrrrrrrauw
pi_57660256
Eens met de paard. (En de shitlander!)
Grote, enge, lelijke, vieze, stinkende beesten...
Die altijd op het fietspad poep achterlaten

Én.. te grote enge glibberige dieren in de zee:
Ik krijg er serieus de kriebels van als ik ernaar kijk.

Walvis

Octopus..
pi_57660697
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Want?
Dat word later een allesverslindend monster jwt!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57662776
Deze edele, doch provocerende, homo's

vrijdag 28 maart 2008 @ 00:50:17 #113
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57664483
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:55 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
That would be....

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

..de zeeolifant. Waarom? Kijk hierboven ^

Zeeolifanten zijn dus lomp, lui, onhandig en nutteloos. En niet eens knap zodat ze eerdergenoemde eigenschappen kunnen compenseren. Nee, integendeel.

Verder zien wij op het bovenstaande plaatje een afbeelding van een mannetje, vrouwtje en jong van de zeeolifant. Zie het verschil in grootte tussen mannetje en vrouwtje en probeer je voor te stellen hoe de paringstijd zou zijn voor het vrouwtje. Eendengroepsverkrachtingen zijn er niets bij.
Gezellige dikkerds zijn het ook niet, de mannetjes gooien hun vette, ranzige, met littekens en kwijl overdekte pens tegen die van hun rivalen aan tot de zeer onprettige dood er op volgt.

"Volwassen mannetjes ("bullen") kunnen wel drie tot zeven keer zo groot worden als de wijfjes, met een lengte van zes meter lang en meer dan 3000 kilogram wegen. Hun neus is sterk uitgegroeid tot een slurf, die over de bek heen hangt.

De paring vindt plaats op het strand. Hierbij maakt de bul gebruik van zijn lichaamsgewicht: wijfjes die niet bereid zijn omte paren, (bijvoorbeeld omdat ze al drachtig zijn of al een jong hebben), worden met het volle gewicht naar beneden gedrukt, waarna de bul probeert te paren. Wijfjes die teveel tegenstribbelen worden zeer hard gebeten. Jongen raken op deze manier meestal hun moeder kwijt. Ook komt het regelmatig voor dat jongen (per ongeluk) doodgedrukt worden door de bullen."

Bron:Wikipedia.

De moreel inferieure klootzakken

Voor iedereen die nog niet overtuigd is:
[ afbeelding ]

Samenvatting: Zeeolifanten zijn de dierlijke Tokkies

Verder wil ik mij gaarne aansluiten bij de pandahat0rs.
die snotneus!
whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha
Je hebt gelijk!
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:54:09 #114
209360 Druuna
pi_57664543
Oh ja ik haat spinnen heel erg

Ik kijk niet naar wat ik nu plaats

Wil het niet weten

Moeilijk posten maar ja?
Ik doe maar wat in cyberspace copy pasten met ogen dicht enzo

Deze viezie is nie echt toch?
pffff

Huillie top ten

en dan daardoorheen met je kop
pfffff
Nou goed ik haat spinnen dus
dan een atoom."
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:37:29 #115
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_57665076

De Kwal.

Ze zijn vies en slijmerig. Ze prikken, kunnen niet eens fatsoenlijk zwemmen, zijn lelijk. Ze doen niets anders dan de hele dag een beetje rond dobberen en wachten tot het eten naar hen komt. Ze doen niets nuttigs, en bevuilen alleen de standen maar als ze weer eens aanspoelen. Het is niet prettig om lekker op het strand te wandelen en dan in zo een dood slijmerig kreng te staan.
Kwallen zijn kut.
pi_57670423
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:50 schreef Druuna het volgende:

[..]

die snotneus!
whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha
Je hebt gelijk!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:38:41 #117
209360 Druuna
pi_57686162
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:16 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

eh
dan een atoom."
pi_57692775
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat word later een allesverslindend monster jwt!!
Dat is een cheetah. Die vallen niets aan groter dan een impala want ze hebben stompe nagels, en de zwakste kaken en het minste gewicht van alle grote katten. Ken je feiten!
pi_57692958
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:54 schreef Druuna het volgende:
Oh ja ik haat spinnen heel erg

Ik kijk niet naar wat ik nu plaats
[ afbeelding ]
Wil het niet weten
[ afbeelding ]
Moeilijk posten maar ja?
Ik doe maar wat in cyberspace copy pasten met ogen dicht enzo
[ afbeelding ]
Deze viezie is nie echt toch?
pffff

[ afbeelding ]
Huillie top ten
[ afbeelding ]
en dan daardoorheen met je kop
pfffff
Nou goed ik haat spinnen dus
niks meer aan toe te voegen,ranzige beesten
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:19:52 #120
52871 Blight
Supersized.
pi_57693714
Eenden!

Wat een smerige kutbeesten zijn dat zeg! Ze doen niets anders dan waggelen (ja, zij ook al!) en een beetje doelloos door het water dobberen. Nou zou ik daar weinig moeite mee hebben als ze daarmee niemand storen, maar die beesten leven om één of andere reden met de illusie dat zij beter zouden zijn dan andere dieren. Kom ik namelijk op ze af razen in mijn speedboat, of fiets ik gewoon netjes langs de sloot, dan beginnen ze opeens te schaterlachen! Ik heb geen snavel, en dus hoor je die beesten kwaken alsof ze last hebben van spontane hondsdolheid. Ze lachen alles en iedereen uit, ondanks dat ze zelf een soort-van-uitkering trekken door bij iedereen brood te bietsen. Niets kunnen ze zelf, maar wél kwaadaardig lachen. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_57695614
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:19 schreef Blight het volgende:
Eenden!

[ afbeelding ]

Wat een smerige kutbeesten zijn dat zeg! Ze doen niets anders dan waggelen (ja, zij ook al!) en een beetje doelloos door het water dobberen. Nou zou ik daar weinig moeite mee hebben als ze daarmee niemand storen, maar die beesten leven om één of andere reden met de illusie dat zij beter zouden zijn dan andere dieren. Kom ik namelijk op ze af razen in mijn speedboat, of fiets ik gewoon netjes langs de sloot, dan beginnen ze opeens te schaterlachen! Ik heb geen snavel, en dus hoor je die beesten kwaken alsof ze last hebben van spontane hondsdolheid. Ze lachen alles en iedereen uit, ondanks dat ze zelf een soort-van-uitkering trekken door bij iedereen brood te bietsen. Niets kunnen ze zelf, maar wél kwaadaardig lachen. .
Eenden zijn juist leuk. Hoe ze over het water heen varen zonder dat je eigenlijk ziet bewegen, en dat geluid Eenden
pi_57695642

Dit
zijn pas inferieure hersengeamputeerde kutbeesten. Want onverzorgd uiterlijk, dominante vrouwtjes hebben een neplul ( ) en ze eten niet netjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')