Erg lomp van Roddick vooral, die bal van Phau op 4-4 in de tie-break was minstens een halve meter uit gegaan, hij pakt toch de volley en slaat die ver uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dit zou hij echt meer moeten doen. Hij kan het dus wel degelijk met zijn backhandquote:
Andy heeft privé-les voor zijn backhand DTL gehad van Nalbyquote:Op zondag 28 september 2008 11:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dit zou hij echt meer moeten doen. Hij kan het dus wel degelijk met zijn backhand.
En de titel is binnen, maar da's logisch.
Mijn fout, Roddick speelt, volgens de website tenminste, ook de Japan Open. Deze week met een wat sterker spelersveld met oa in vorm spelers Del Potro en Tsonga en ook weer Ferrer, Gasquet, Gonzalez, Robredo etc.quote:Op maandag 15 september 2008 01:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Denk dat Davis Cup, Bejing, Madrid en Parijs en de Masters het eigenlijk wel zijn. De meeste toppers spelen davis cup+ 1 toernooitje en dan de Master series en dan de Masters.
Of bedoel je wat anders?
quote:Op zondag 28 september 2008 18:22 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Mijn fout, Roddick speelt, volgens de website tenminste, ook de Japan Open. Deze week met een wat sterker spelersveld met oa in vorm spelers Del Potro en Tsonga en ook weer Ferrer, Gasquet, Gonzalez, Robredo etc.
quote:Op zondag 28 september 2008 11:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Andy heeft privé-les voor zijn backhand DTL gehad van Nalby
Feli Andy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |