abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:30:56 #126
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57472474
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet linken naar privé-foto's van users.
Die foto heb ik toch al .
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:33:26 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57472523
op naar een mooie dag
pi_57472726
Eindelijk.. het is woensdag!

AJAX
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:43:38 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57472792
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar een mooie dag
Jij hoopte afgelopen weekend nog dat PSV zou winnen....
pi_57472827
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Klaas tegen de Italiaanse schoffelaars en de Franse boomlange negers
En de Roemeense houthakkers niet te vergeten.
Die komt gegarandeerd geblesseerd thuis, dan gaat ie vast ook niet weg, das het voordeel voor jullie
Volgens mij is Huntelaar in zijn Ajax tijd nog nooit gebleseerd geweest of in ieder geval niet lang.
Na de berichten van gister en vandaag denk ik dat Huntelaar zijn beslissing ook wel laat afwegen of Ajax kampioen wordt.
pi_57472915
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Volgens mij is Huntelaar in zijn Ajax tijd nog nooit gebleseerd geweest of in ieder geval niet lang.
Na de berichten van gister en vandaag denk ik dat Huntelaar zijn beslissing ook wel laat afwegen of Ajax kampioen wordt.
Och, in het wel of niet kampioen worden en CL spelen heeft ook Huntelaar zijn aandeel gehad.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:50:15 #133
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_57472934
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar een mooie dag
Je lijkt net m'n nichtje Marcel, die is ook alleen voor de winnende partij. :cab: Waarschijnlijk ben je de 20 clubs waar je 'fan' van bent al gepasseerd?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:53:19 #134
139407 jorienvdherik
pi_57473002
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij hoopte afgelopen weekend nog dat PSV zou winnen....
het gat zou maar 6 punten kunnen worden
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:54:47 #135
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57473032
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat was zondagavond ook, toen hoopte je echter ook nog op een overwinning voor PSV...
pi_57473061
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:54 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat was zondagavond ook, toen hoopte je echter ook nog op een overwinning voor PSV...
die jongen weet niet wat ie wilt.
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:58:30 #137
164283 Luco
Buongiorno!
pi_57473116
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken:
quote:
De Ajax Supporters Raad werd onlangs geformeerd. De leden van de ASR zich voor aan hun medesupporters. Deze keer is het de beurt aan Dennis Bliek, vertegenwoordiger van het gehandicaptenplatform.
Dennis Bliek (19) aarzelde geen moment toen de ASR werd opgericht en meldde zich aan. ,,Er komt iets moois op je pad'', noemt hij het zelf. ,,Het is fijn dat Ajax het belang ziet, dat de dingen voor de supporters goed zijn geregeld.'' Bliek vertegenwoordigt een kleine, maar wel bijzondere groep supporters; de mensen met een beperking. Zelf zit hij in een elektrische rolstoel en hij weet dus haarfijn
wat er leeft bij deze fans. De mensen op het platform weten inmiddels wie Bliek is en dat ze bij hem terecht kunnen voor vragen of ideeën. Een paar kleine dingen die leven op het vak zijn bijvoorbeeld de televisiecamera’s, die soms pal voor de neus van de gehandicapte fans staan geparkeerd. ,,Terwijl als ze twee meter opschuiven, niemand in de weg staan,’' weet de student sportmarketing uit ervaring. Na afloop zou het ASR-lid graag zien dat de Ajacieden even langs de boarding lopen om de mensen te bedanken. ,,Nu zijn het vrijwel altijd alleen Heitinga en Luque die onze kant opkomen. Maar ik denk dat de band tussen de supporters en de spelers wel goed is. Het gaat ons in de ASR vooral om de band tussen de club en de supporters. Daaraan kan veel worden verbeterd. Aan de andere kant kunnen andere clubs ook weer veel leren van Ajax. Vooral wat betreft de kaartverkoop bij uitwedstrijden en dat de gehandicapte supporter op zijn seizoenkaart altijd een begeleider mag meenemen. Je hoeft dus niet twee seizoenkaarten aan te schaffen.'' Maar er zijn ook belangrijkere zaken: ,,Zo is het bijvoorbeeld niet fijn dat wij niet meer met de auto op het dek kunnen worden afgezet, omdat de bobo’s belangrijker worden en zij stoorden zich aan het feit dat ze langer moesten wachten op het dek. Nu moeten wij onder de ArenA met de lift naar boven. Dat is niet erg, maar terug moet je soms wel twintig minuten wachten en dat is als het koud is niet prettig voor mensen met een spierziekte.''

Zelf bezoekt Bliek ook regelmatig uitwedstrijden. ,,Het verkrijgen van kaartjes is geen probleem, maar er is geen georganiseerd vervoer voor de rolstoelers. Ik was naar VVV en dan ben je twee keer vier uur met de trein onderweg en dan moet je in Eindhoven overstappen. Daar was de wedstrijd van PSV net afgelopen. Mij zullen ze niets doen hoor, maar er hoeft maar één gek tussen te zitten… De andere supporters betalen ook extra voor georganiseerd vervoer, waarom zouden wij dat ook niet kunnen doen?’''

Daarom wil hij voor elkaar krijgen dat er bij uitwedstrijden een busje voor rolstoelers komt te rijden. Dat is zijn speerpunt voor de komende drie jaar dat hij zijn vak vertegenwoordigt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:02:38 #138
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57473193
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.

Nooit. Zoals ik al zei, ik loop dan 10 jaar met een Feyenoord icon hier op fok als dat gebeurd.
pi_57473270
Nog wat geruchten.
quote:
Bij tijd en wijle domineert Klaas Jan Huntelaar de Engelse, Italiaanse en Spaanse media. De spits van Ajax wordt dit keer in Madrid genoemd. Real zou de international graag willen inlijven en heeft van de Amsterdammers te horen gekregen dat er 35 miljoen euro over de tafel moet gaan om de transactie tot stand te laten brengen. (AS)
quote:
Ajax en Carlo l’Ami gaan langer met elkaar door. De keepertrainer is het eens geworden over een nieuw contract dat gaat lopen tot medio 2012. L’Ami is bezig aan zijn eerste seizoen bij Ajax, waar hij de opvolger is van Fred Grim. (Algemeen Dagblad)
quote:
Derde doelman Erik Heijblok van Ajax vindt de kwaliteiten van Henk ten Cate als trainer niet in twijfel hoeven worden getrokken, het sociale aspect des meer. "Ten Cate is een goede trainer, maar sociaal vond ik hem niet sterk. Hoogdrempelig. Een rol in de luwte, zoals bij FC Barcelona en nu bij Chelsea, ligt hem denk ik beter.” (Het Parool)
quote:
Villarreal wil zich met John Heitinga versterken. De goed presterende nummer drie van de Primera División wil met de Ajacied ook volgend seizoen hoge ogen gooien. (El Mediterraneo)
en ronald koeman wil Pienaar naar Valencia halen.
pi_57473345
Zin in vanavond
Achter m'n pc met naast me (zonder geluid) Heracles - Roda en op m'n pc PSV - Ajax via een stream.
Colaatje en wat te snacken erbij en Ajax winnen dan ben ik tevree .
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:17:33 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57473491
Heitinga zou echt niet naar Villareal moeten, dan is het echt alleen maar voor geld. En dat komt echt later nog wel een keer goed lijkt me.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:18:09 #142
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57473505
Nog 3 uur werken, en het sneeuwt ook nog eens
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_57473577
kanker ik heb er zin in. maar ik vrees het ergste.
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:22:35 #144
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57473607
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:21 schreef albertfriet het volgende:
kanker ik heb er zin in. maar ik vrees het ergste.
Hoe kun je er dan zin in hebben?
pi_57473623
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:02 schreef Zwansen het volgende:

[..]

6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.

Nooit. Zoals ik al zei, ik loop dan 10 jaar met een Feyenoord icon hier op fok als dat gebeurd.
Inderdaad. Dan krijg Marcel van mij ook nog eens een maandabonnement bij Domino's.
pi_57473683
Vanavond werken, daarna naar m'n pa en dan de hele avond niks horen over de wedstrijd. Vervolgens RTL voetbal aan, genieten en er achter komen dat Ajax met 0-6 heeft gewonnen .
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:26:58 #147
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57473700
Kan iemand dat filmpje weer tevoorschijn poepen waar ik dacht een schot van Davids via de lat Gomes knock-out knalde?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57473730
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc

En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:33:30 #149
139407 jorienvdherik
pi_57473840
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan krijg Marcel van mij ook nog eens een maandabonnement bij Domino's.
als jullie winnen, zie ik psv zaterdag niet winnen van groningen
weer puntjes
pi_57473910
Ik denk dat als Ajax vanavond wint, PSV meer punten gaat verliezen.
Feyenoord komt denk ik niet in de buurt.
Bij gelijkspel gaat Ajax zelfs 3e worden denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')